Hvor meget spiser jeres spædbarn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

dorthemus

Enayia skriver:

Haha ja, det må være helt underligt hun er blevet så stor, men også dejligt hun kan mere! Jeg har hørt fra mange det er riiigtig svært at give dem fra sig, altså med hensyn til pasning!

Ja, du må se at finde ham der Mr. Right på den hvide hest, cykel eller rulleskøjter  De hænger ihvertfald ikke på træerne, men hvad skulle de også hænge der for

Haha..ja det er måske derfor jeg endnu ikke har spottet ham, haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Senia

Enayia skriver:

Ihh tak  man kan heller ikke se dellerne, men jeg tror nu de fleste babyer har lidt ellastikker på lår og håndled

Ork ja - det skal de have. De har brug for fedtet så deres hjerne kan udvikle sig optimalt

Så Baby + fedt = super godt Hehe..

Anmeld

6. marts 2011

Enayia

Lille-Nivs.Mor skriver:

Griner.. Gør mit bedste

Lyder godt

Vil sige at det altså lyder rigtig fint med hende, og så længe hun sover godt og der er godt mellemrum mellem måltiderne tror jeg slet ikke du skal bekymre dig

Så lidt - du siger bare til en anden gang. Og må da gerne give en update d. 16

Jeg kan lige kort fortælle med Kiwien, grunden til jeg ikke mente han blev mæt var at han begyndte at vågne om natten - 2-3 gange for at få mad, på trods af at han altid har sovet igennem, han fik pludselig mareridt om aftenen (de er utroligt nok, stoppet efter han er begyndt på grød ) og om dagen, vågnede han efter ½-1 time og skulle have mad og var så pylret og ville ikke sove igen på trods af at han var træt. Normalt sov han 3 timer, hvilket han igen nu gør. Så var det jo så han spiste og spiste og tog enormt meget på.

SP mente vi skulle lade være med at give ham mad, selvom han bad om det. Jeg gjorde det en dag, og besluttede at sådan kunne jeg bare IKKE gøre mod mit barn! Så dagen efter handlede vi ind til grød, og så fik han det super godt, vores skønne dreng

Åh lille pus! Det lyder da til i har haft en hård omgang, men det er da rigtig godt du handlede efter dir eget instinkt! Synes man får mange forskellige råd udefra og nogle gange er det da dælme svært at finde ud af hvad man skal lytte til og hvad man ikke skal lytte til!

Når du siger 2-3 gange på en nat, hvilke klokkeslæt fra og til mener du så ca?

nogle gange kan hun også vågne hver 2-3 time og er sulten, men det er aldrig det samme hver nat. Ved ikke helt om det er normalt, det er det jo nok når hun kun er 1½ månede. Aner ikke hvornår de sover mere igennem, er det ikke først efter de der 3 måneder.

Uha ½-1 time er godt nok heller ikke så meget søvn han fik så, lille pus! Det er ikke så tit Liva vågner efter så kort tid, men det kan da hænde! For det meste sover hun min 3 timer. hun har sovet siden ved 19 tiden nu, og sover stadig, men så aner jeg ikke hvordan hun så er i nat.

Det er da rart han sover bedre nu, men grøden ligger jo også en god bund i mavsen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.