Enayia skriver:
Det har du da dælme bare styr på, TUSIND TAK!!!!
Ja det kan jeg godt forstå du gjorde, det er dælme heller ikke sjovt. Jeps, vil vende den med hende inden jeg gør noget. Isåfald har jeg nu opskriften 
Jeg har ikke helt styr på hvor mange gange hun spiser, men hun kan også godt sove flere timer af gangen om dagen, så måske det ikke er så galt som jeg nu går og tror. 
igen tusind tak fordi du gav dig tid til at hjælpe 
Griner.. Gør mit bedste 
Lyder godt 
Vil sige at det altså lyder rigtig fint med hende, og så længe hun sover godt og der er godt mellemrum mellem måltiderne tror jeg slet ikke du skal bekymre dig 
Så lidt - du siger bare til en anden gang. Og må da gerne give en update d. 16 
Jeg kan lige kort fortælle med Kiwien, grunden til jeg ikke mente han blev mæt var at han begyndte at vågne om natten - 2-3 gange for at få mad, på trods af at han altid har sovet igennem, han fik pludselig mareridt om aftenen (de er utroligt nok, stoppet efter han er begyndt på grød
) og om dagen, vågnede han efter ½-1 time og skulle have mad og var så pylret og ville ikke sove igen på trods af at han var træt. Normalt sov han 3 timer, hvilket han igen nu gør. Så var det jo så han spiste og spiste og tog enormt meget på.
SP mente vi skulle lade være med at give ham mad, selvom han bad om det. Jeg gjorde det en dag, og besluttede at sådan kunne jeg bare IKKE gøre mod mit barn! Så dagen efter handlede vi ind til grød, og så fik han det super godt, vores skønne dreng 
Anmeld