Enayia skriver:
Uh hvor længe hvor længe, du kan altså rimlig hurtigt slubre 100-130 ml i sig, på omkring 15 minutter ca. hun spiser gennemsnitlig hver 3 time, det er lidt forskelligt. Om natten er det også forskelligt, nogle gange vågner hun efter 2 timer, andre gange 4 eller 5-6 timer, jo længere hun har sovet jo mere spiser hun jo så, og efter en god lur på en 3-4 timer i dag slubrede hun altså nemt 140 i sig 
Nu kommer SP d 16 så vil jeg lige høre hende med at komme det fylde i. Jeg vil da meget gerne have din opskrift og evt hvor man køber det der henne og hvad det hedder 
Hvor er jeg glad for dit svar, det er virkelig noget som jeg kan bruge. Det er også rart man ikke er helt palle alene i verden med den bekrymring om mad til de små 
Hm.. umiddelbart lyder det ikke så galt igen syntes jeg. Kian har spist 200 ml. fra han var 3 mdr. og kom hurtigt op på de 150 ml. pr. måltid. tror han var 1½-2 mdr. da han begyndte med det. Og hun spiser med god aftand imellem måltiderne. Hvor mange måltider spiser hun ca. om dagen?
Her er opskriften, og Marizena'en er bare den der hedder majsstivelse og det kan du købe i alle supermarkeder 

250 ml. koldt vand (bruger flaske til at måle det af med)
2 tsk. Majsstivelse
Det rør du sammen med et piskeris i gryden og koger op, og lader det koge i 2-3 min. Herefter afkøler du det en smule og kommer pulver i hvad der svarer til mængden af væske. F.eks. ved Allomin, skal der 6 skefulde ved 180 ml. Så jeg kommer 6 i.
Det rører du sammen og giver hende. Meget let at lave
Men men.. hun skal ikke have for meget af det. Ville nok give hende maks. 50ml. af det og så plejer vi at komme det sammen med alm. mm eller mme. Så hvis du nu kommer 50 modermælk i flasken og 50 af Maizenaen, og giver hende tror jeg det passer meget godt.
Men syntes du skal vente til du har snakket med SP. Bare så du er på den sikre side.
Har selv fået opskriften af min SP forresten 
Dejligt at kunne hjælpe dig
Har selv inden jeg selv valgte at starte grød, følt mig lidt alene.