kejsersnit og tampon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

MaliksMor

KarinaIda skriver:

Den med der skulle gå to år inden barn nr to kom, har jeg også hørt... Og her går der lige præcis 2 år og 9 mdr(hvis jeg vel og mærke føder til terminsdatoen) hehe...

smiler..

tillykke med maven ( lidt sent )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

<3

CamillaRH skriver:

Hejsa.

Ja!

Jeg fik sat en p-stav i da jeg stoppede med at amme, dvs. cirka syv måneder siden. Og siden da, har jeg blødt på alle dage med en pause på 3 dage måske, og sådan har det været lige siden. Skal dog siges at det ikke er kraftig blødning hverdag, for det meste er et trusse indlæg FINT, hvis jeg bare skifter lidt ti'er.

troede i starten at det måske var pga. kroppen lige skulle vænne sig til homonerne(eller hvad det nu hedder) men, har fået en tid oppe på hospitalet, fordi de gerne vil undersøge det nermer. føler mig og meget træt hverdag. men, det er jo svært at sige om det er min søn, eller pga fx. blodmangel..

OK! kan du lige gå op til lægen og få den pstav ud! Det er altså overhovedet ikke sundt!! Så må du få noget andet prævention!

Nu bliver jeg helt bekymret for dig! Og nej lægen har nok ment tampon til hver dag men du må sgu da ikke gå og bløde hver dag!

Bliver da helt forarget på dine vegne!

Anmeld

7. marts 2011

MaliksMor

Tanja78 skriver:

Det lyder som om du skal skifte læge!

Og ja, selvfølgelig må du bruge tampon - jeg kan ikke se, hvilke problemer der skulle være i det når du har fået kejsersnit, jeg har selv fået to.!

.. vi flytter her d. 1 maj. Så der for jeg heldigvis en ny læge

føler mig total dum, nu hvor jeg har gået i snart et år, og brugt bind, og aflyst ture til svømmehal osv, fordi han sagde at jeg ikke måtte bruge det før om to år.

Anmeld

7. marts 2011

KarinaIda

CamillaRH skriver:

smiler..

tillykke med maven ( lidt sent )

mange tak.. Bedre sent end aldrig Heh...

Anmeld

7. marts 2011

Christina.78

Det er jeg virkelig ked af at hører

- jeg har helt klart også tænke mig at vente de to år, som lægen har sagt. Jeg føler mig stadig irreteret af aret. Kan fx. ikke ha' stramme bukser på endnu og sådan..

Vi regner også med at cecilie skal have en søskende mere..så vi vil tage en snak med lægen nu her efter hendes føsda og så se tiden an...andre børn vil ikke kunne erstatte Emma vores engel men cecilie skal heller ikke være enebarn..hvis lægerne vitterligt sagde der var risici ved en graviditet mere så ok, men ellers ikke..nok skal man lytte lidt til havd de siger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.