kejsersnit og tampon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

MaliksMor

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Synes det er en underlig læge du har..

Altså det eneste jeg kan se skulle være en hindring for tampon er vist man er sprækket fra syd til nord, og det skal hele op, men ks, hmm.....

Jeg kan hellere ikke fordrage at rende kun med sådan en ketchup klud i trussen..

DET DÆLME IKKE SJOVT
- jeg har konstant rendt rundt med de der skide bind, og har skulle skifte hver time(næsten) fordi det er så skide ubehaligt at ha' på

... ha ha ha ha, ketchup klud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Ranarupta

CamillaRH skriver:

Nu bliver jeg altså irreteret.. det er du den 3 som skriver

Jeg har blødt, næsten hverdag efter jeg fik lillemanden. og har KUN brugt bind pga. lægens ord og jeg bruger normalt aldrig bind, da jeg hader det. ( kun om natten ) iiiiiiiiiiih...

men, hvor fantastisk, deejligt at hører.. så bliver svømmehalen intet problem imorgen.. ++++ jeg skal da ud op shoppe tamponer imorgen

Skal lige forstå...
Har du blødt næsten hver dag i et år?

Anmeld

4. marts 2011

MaliksMor

Ranarupta skriver:

Skal lige forstå...

Hejsa.

Ja!

Jeg fik sat en p-stav i da jeg stoppede med at amme, dvs. cirka syv måneder siden. Og siden da, har jeg blødt på alle dage med en pause på 3 dage måske, og sådan har det været lige siden. Skal dog siges at det ikke er kraftig blødning hverdag, for det meste er et trusse indlæg FINT, hvis jeg bare skifter lidt ti'er.

troede i starten at det måske var pga. kroppen lige skulle vænne sig til homonerne(eller hvad det nu hedder) men, har fået en tid oppe på hospitalet, fordi de gerne vil undersøge det nermer. føler mig og meget træt hverdag. men, det er jo svært at sige om det er min søn, eller pga fx. blodmangel..

Anmeld

4. marts 2011

MaliksMor

Ranarupta skriver:

Skal lige forstå...

Hejsa.

Ja!

Jeg fik sat en p-stav i da jeg stoppede med at amme, dvs. cirka syv måneder siden. Og siden da, har jeg blødt på alle dage med en pause på 3 dage måske, og sådan har det været lige siden. Skal dog siges at det ikke er kraftig blødning hverdag, for det meste er et trusse indlæg FINT, hvis jeg bare skifter lidt ti'er.

troede i starten at det måske var pga. kroppen lige skulle vænne sig til homonerne(eller hvad det nu hedder) men, har fået en tid oppe på hospitalet, fordi de gerne vil undersøge det nermer. føler mig og meget træt hverdag. men, det er jo svært at sige om det er min søn, eller pga fx. blodmangel..

Anmeld

4. marts 2011

Caroline86

jamen sveske da!

Jeg har da aldrig hørt noget lign.!!!

Næh, put du bare prop i grotten og hop i bølgerne Og du kan såmænd nok også være ganske rolig ved at bruge tampon når du har mens

kram

Anmeld

4. marts 2011

Caroline86

CamillaRH skriver:

Hejsa.

Ja!

ØHHH... Kan du da se at komme afsted til en gynækolog, søde!

Det er skisme ikke meningen at du skal bløde hver dag!!!

Har din læge slet ikke kommenteret det?

Anmeld

4. marts 2011

SussieThyssen

CamillaRH skriver:

Hvor har jeg dog bare lyst, til at ringe om spørge min læge hvorfor han har bildt mig det ind så han fik det til at lyde som om at der min. skulle gå to år. ligesom hvis man vil ha' barn nummer to...

tusind tak for svar.. det gør da hverdagene meget nemmere.. jeg føler mig så utilpas i bind..

Ehmmm...min datter har altså fået barn ved kejsersnit og mindre end 13 mdr efter fik hun nr 2 ved normal fødsel....såe

Anmeld

4. marts 2011

MaliksMor

Caroline86 skriver:

ØHHH... Kan du da se at komme afsted til en gynækolog, søde!

Det er skisme ikke meningen at du skal bløde hver dag!!!

Har din læge slet ikke kommenteret det?

Jeg var nede til en samtale med lægen, her for tre ugers tid siden. Og han var vildt underligt hans ene kommentar var " jamen, det ødelægger jo også jeres sex-liv, så vi må hellere lige få dig tjekkede oppe på hospitalet" SKØR. Og at det er da også irreterne at bløde hele tiden.. Han var en ældre herre, som måske skulle gå på pension.

Det var min kære mor, som lige sagde at jeg skulle tage det lidt mere seriøst pga. blodmangel.. og et lille tegn på det kunne fx. være at jeg føler mig træt hele tiden.. men, det kan som sagt også være min dejlige aktive dreng, som er skyld i den

- Men, nu må vi se. Håber virkelig bare at de kan gøre et eller andet for at standse blødningen..

Anmeld

5. marts 2011

SussieThyssen

SussieThyssen skriver:

Ehmmm...min datter har altså fået barn ved kejsersnit og mindre end 13 mdr efter fik hun nr 2 ved normal fødsel....såe

LOL..nå kan se at hun har været inde og skrive min datterlil (celkt)

Anmeld

5. marts 2011

MaliksMor

SussieThyssen skriver:

det forstår jeg ikke.

fik afvide oppe på hospitalet at der mindst skal gå to år før at jeg må blive gravid igen pga. kejsersnittede..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.