kejsersnit og tampon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

Caroline86

CamillaRH skriver:

Jeg var nede til en samtale med lægen, her for tre ugers tid siden. Og han var vildt underligt hans ene kommentar var " jamen, det ødelægger jo også jeres sex-liv, så vi må hellere lige få dig tjekkede oppe på hospitalet" SKØR. Og at det er da også irreterne at bløde hele tiden.. Han var en ældre herre, som måske skulle gå på pension.

Det var min kære mor, som lige sagde at jeg skulle tage det lidt mere seriøst pga. blodmangel.. og et lille tegn på det kunne fx. være at jeg føler mig træt hele tiden.. men, det kan som sagt også være min dejlige aktive dreng, som er skyld i den

- Men, nu må vi se. Håber virkelig bare at de kan gøre et eller andet for at standse blødningen..

ja for pokker da.. hmm!

Jamen jeg håber da det hele er nemt at løse og at de kan gøre noget så du slipper for de blødninger! Må dælme da være træls!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

SussieThyssen

CamillaRH skriver:

Jeg var nede til en samtale med lægen, her for tre ugers tid siden. Og han var vildt underligt hans ene kommentar var " jamen, det ødelægger jo også jeres sex-liv, så vi må hellere lige få dig tjekkede oppe på hospitalet" SKØR. Og at det er da også irreterne at bløde hele tiden.. Han var en ældre herre, som måske skulle gå på pension.

Det var min kære mor, som lige sagde at jeg skulle tage det lidt mere seriøst pga. blodmangel.. og et lille tegn på det kunne fx. være at jeg føler mig træt hele tiden.. men, det kan som sagt også være min dejlige aktive dreng, som er skyld i den

- Men, nu må vi se. Håber virkelig bare at de kan gøre et eller andet for at standse blødningen..

Altså sødeste ven..har du slet ikke tænkt over at det med at bløde SÅ længe IKKE er normalt???

Jeg tror du ganske enkelt ikke egner dig til den P-stav.
Nogle kvinder kan ganske enkelt ikke tåle de stoffer som P-piller og minipiller putter ind i kroppen, så de småbløder hele tiden.
Sådan fik jeg det med minipiller, da jeg prøvede dem af, og med P-piller gik det helt galt med hormonballancen.
Så ja...se at blive undersøgt grundigt...og så ville jeg da skifte læge til en mere "up to date" læge hvis jeg var dig.

Anmeld

5. marts 2011

MaliksMor

Caroline86 skriver:

ja for pokker da.. hmm!

Jamen jeg håber da det hele er nemt at løse og at de kan gøre noget så du slipper for de blødninger! Må dælme da være træls!

Det kan jeg så fortælle dig, at det er det
- men, til min store lykke må jeg åbebart gerne bruge tampon, det hjælper da lidt på det Ha Ha.

- Tak søde

Anmeld

5. marts 2011

SussieThyssen

CamillaRH skriver:

det forstår jeg ikke.

fik afvide oppe på hospitalet at der mindst skal gå to år før at jeg må blive gravid igen pga. kejsersnittede..

Der er da også en lille risiko ved at blive for hurtigt gravid efter, men det er der alligevel masser af kvinder der bliver, så det skal du ikke hænge dig så meget i.
"Man" siger så meget.
Risikoen ligger i at barnet ikke må blive for stort og at selve fødslen skal være mere under kontrol med forløb, længde og så videre.
Men spørg celkt om det...det er hun bare helt inde i eftersom hun lige har født nr 3 og fik AK ved den første.

Anmeld

5. marts 2011

MaliksMor

SussieThyssen skriver:

Altså sødeste ven..har du slet ikke tænkt over at det med at bløde SÅ længe IKKE er normalt???

Jeg tror du ganske enkelt ikke egner dig til den P-stav.
Nogle kvinder kan ganske enkelt ikke tåle de stoffer som P-piller og minipiller putter ind i kroppen, så de småbløder hele tiden.
Sådan fik jeg det med minipiller, da jeg prøvede dem af, og med P-piller gik det helt galt med hormonballancen.
Så ja...se at blive undersøgt grundigt...og så ville jeg da skifte læge til en mere "up to date" læge hvis jeg var dig.

Nej, jeg troede det var meget normalt ( håber ikke jeg lyder dum ) troede som sagt at der lige skulle gå noget tid, før kroppen vænnede sig til den

Anmeld

5. marts 2011

SussieThyssen

CamillaRH skriver:

Nej, jeg troede det var meget normalt ( håber ikke jeg lyder dum ) troede som sagt at der lige skulle gå noget tid, før kroppen vænnede sig til den

Et par måneder eller tre måske, men heller ikke længere da.

Jamen du er bestemt ikke dum søde...du kan jo kun forholde dig til det man "hører"

Anmeld

5. marts 2011

MaliksMor

SussieThyssen skriver:

Der er da også en lille risiko ved at blive for hurtigt gravid efter, men det er der alligevel masser af kvinder der bliver, så det skal du ikke hænge dig så meget i.
"Man" siger så meget.
Risikoen ligger i at barnet ikke må blive for stort og at selve fødslen skal være mere under kontrol med forløb, længde og så videre.
Men spørg celkt om det...det er hun bare helt inde i eftersom hun lige har født nr 3 og fik AK ved den første.

Uhhhhhhhhh. Det skulle du aldrig havde fortalt mig Vi har sådan gået og ærvet os over at der "skulle" gå to år før vi begynde på procjekt lillebror/søster.

Tak

Anmeld

5. marts 2011

MaliksMor

SussieThyssen skriver:

Et par måneder eller tre måske, men heller ikke længere da.

Jamen du er bestemt ikke dum søde...du kan jo kun forholde dig til det man "hører"

Det kunne godt lyde sådan " jeg troede det var meget normalt " det var mere så du ikke misforstod mig

- lige netop, synes da også det er for dårligt. at jeg har fået afvide at der skal gå to år ihvertfald før jeg må bruge tampon, når det slet ikke passer.

Anmeld

5. marts 2011

Ranarupta

CamillaRH skriver:

Hejsa.

Ja!

Jeg fik sat en p-stav i da jeg stoppede med at amme, dvs. cirka syv måneder siden. Og siden da, har jeg blødt på alle dage med en pause på 3 dage måske, og sådan har det været lige siden. Skal dog siges at det ikke er kraftig blødning hverdag, for det meste er et trusse indlæg FINT, hvis jeg bare skifter lidt ti'er.

troede i starten at det måske var pga. kroppen lige skulle vænne sig til homonerne(eller hvad det nu hedder) men, har fået en tid oppe på hospitalet, fordi de gerne vil undersøge det nermer. føler mig og meget træt hverdag. men, det er jo svært at sige om det er min søn, eller pga fx. blodmangel..

Ej... Det ville jeg klart gå til lægen med!
Og så ville jeg oven i købet nok også finde mig en ny læge.
Han lyder altså ikke for kvik!

Jeg har i øvrigt også fået KS for knap ti mdr. siden og har ikke fået at vide, at jeg ikke må bruge tampon.

Anmeld

5. marts 2011

Bom

Ikke for at skræmme dig, men 7 mdr ca, efter Matilde's fødsel begyndte jeg og plet blød, jeg var ved læge, gynækolog og på sygehuset, hvor de kunne konstatere at jeg havde lidt moderkage siddende tilbage i livmoderen, så jeg fik en tid til en udskrabning, men til mit held begyndte jeg og bløde 2 dage før udskrabningen, så den dag hvor jeg skulle have foretaget udskrabningen blev jeg scannet, og de kunne se at det var kommet ud af sig selv, heldigvis..
Så jeg synes altså at du skal se og smutte til læge og forlange at komme til en gynækolog, for det kunne jo være det var samme problem ved dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.