Sosu-hue helt ny!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. april 2011

lisesp83

Dinna88 skriver:

Ej, jeg ville ikke blande mig fordi det er en salgsannonce, men nu gør jeg det lige alligevel. Det handler jo ikke om at mene at uddannelsen er til grin. Det handler om at det hedder en studenterhue, fordi den er til studenter, og så er de andre jo kommet på med tiden fordi det sælger BIG time og der er MANGE penge i det. Men derfor er vi stadig nogle der synes det er til grin, at uddannelser der ikke giver en studentereksamen, giver studenterhuer. Jeg er meget enig med jer i, at det kunne være skrevet på en pænere måde... Men jeg er altså sikker på at hun ikke mener at uddannelsen er til grin, ligesom jeg heller ikke mener det. Det er jo blot huerne det handler om.

Til TS: har du prøvet dba? Jeg kender flere der har købt deres derover og som så bare har fået ændret knapperne/fået indgraveringer i Det burde kunne lykkes. Men jeg tænker.... Jeg har bestilt min hue for LANG tid siden, mon ikke du er sent ude? (jeg kan ikke huske hvornår datoen var )

Og jeg gider ikke svare dig tilbage , da det jo er en salgsannonce.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

BetonSlotsPrinsesserne

IsabellaCiinea skriver:

Sølvdimserne tror jeg godt du kan nå at få hjem så du kan skifte dem, men tror ikke det med navnet kan nåes.. =/

Her lige været inde på den hjemmeside. Og bare kald mig dum, men jeg fatter simpelthen ikke hvordan jeg 'bare' kan bestille de sølv dimser Jeg kan kun finde frem til at bestille en ny hue med alt ..

Anmeld

26. april 2011

Dinna88

lisesp83 skriver:

Og jeg gider ikke svare dig tilbage , da det jo er en salgsannonce.

Fair nok. Det var dig selv der startede den, men fair nok

Anmeld

26. april 2011

lisesp83

Dinna88 skriver:

Fair nok. Det var dig selv der startede den, men fair nok

Øhh nej det var det så ikke.

Jeg citerede et indlæg, hvor der blev skrevet at det var at gøre grin med den udd. Den syns jeg lige du skulle læse. Ok?

Anmeld

26. april 2011

Dinna88

lisesp83 skriver:

Øhh nej det var det så ikke.

Jeg citerede et indlæg, hvor der blev skrevet at det var at gøre grin med den udd. Den syns jeg lige du skulle læse. Ok?

Jeg mener af dig og mig At du vælger at kommentere på noget omkring det, så kommenterer jeg på det du skriver, og så vælger du lade den ligge. Men lad os det! Vejret er godt, og det er en tåbelig ting at diskutere i en salgsannonce! Håber TS får den solgt

Anmeld

26. april 2011

lisesp83

Dinna88 skriver:

Jeg mener af dig og mig At du vælger at kommentere på noget omkring det, så kommenterer jeg på det du skriver, og så vælger du lade den ligge. Men lad os det! Vejret er godt, og det er en tåbelig ting at diskutere i en salgsannonce! Håber TS får den solgt

Ahh come on, jeg mener nu stadig ikke jeg startede den.. ..

Men nok om det ja.. Nu vil jeg hente min mor, og tage ud og spise. Vejret skal nydes

Jep, Ts sorry jeg skrev i dit salgsindlæg. Håber du får den solgt.  

Anmeld

26. april 2011

Dinna88

Ahh come on, jeg mener nu stadig ikke jeg startede den.. ..

Men nok om det ja.. Nu vil jeg hente min mor, og tage ud og spise. Vejret skal nydes

Jep, Ts sorry jeg skrev i dit salgsindlæg. Håber du får den solgt.  

Lyder lækkert - nyd det lige lidt ekstra for sådan nogle som mig, der sidder og steger i et klasselokale 

Anmeld

27. april 2011

MinNoah

Dinna88 skriver:

Ej, jeg ville ikke blande mig fordi det er en salgsannonce, men nu gør jeg det lige alligevel. Det handler jo ikke om at mene at uddannelsen er til grin. Det handler om at det hedder en studenterhue, fordi den er til studenter, og så er de andre jo kommet på med tiden fordi det sælger BIG time og der er MANGE penge i det. Men derfor er vi stadig nogle der synes det er til grin, at uddannelser der ikke giver en studentereksamen, giver studenterhuer. Jeg er meget enig med jer i, at det kunne være skrevet på en pænere måde... Men jeg er altså sikker på at hun ikke mener at uddannelsen er til grin, ligesom jeg heller ikke mener det. Det er jo blot huerne det handler om.

Til TS: har du prøvet dba? Jeg kender flere der har købt deres derover og som så bare har fået ændret knapperne/fået indgraveringer i Det burde kunne lykkes. Men jeg tænker.... Jeg har bestilt min hue for LANG tid siden, mon ikke du er sent ude? (jeg kan ikke huske hvornår datoen var )

Præcis..... en STUDENTERHUE er IKKE til en sosu uddannelse.. så er den ikke længere..... Den laves udelukkende for at producenten kan tjene kassen.

Anmeld

27. april 2011

Dinna88

MinNoah skriver:

Præcis..... en STUDENTERHUE er IKKE til en sosu uddannelse.. så er den ikke længere..... Den laves udelukkende for at producenten kan tjene kassen.

Jeg er 100 % enig  Men jeg synes vi skal lade den ligge, tråden må ikke ødelægges af det her.

Anmeld

27. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

MinNoah:

Husk lige man ikke må gøre det sværer for sælger at få solgt sin vare. Og det du skriver har intet at gøre med at du er intra i huen overhoved, så synes du burde lade værd med at skrive i annoncen. Så du skulle vel enlig have en frysning/advarsel !? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.