Sosu-hue helt ny!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. april 2011

Malonde1985

Håber du får den solgt :-).. Læser også til assistent, så kan desværre ikke bruge den. Og synes bestemt at alle som vil ha hue på, skal ha lov!Kram Marlene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Ryberg

IsabellaCiinea skriver:

Nej SSA's hue har mørkelilla bånd... desværre...

Øv.. ved du hvor jeg kan købe den henne?

Anmeld

26. april 2011

BellaCiinea

KittyGirl skriver:

Øv.. ved du hvor jeg kan købe den henne?

På C.L. Seiferts hjemmeside... : http://www.clseifert.dk/

Anmeld

26. april 2011

BellaCiinea

LAURAS MOR skriver:

kan man så ik bare tage båndet af og købe et mørkelilla bånd? Barw lige en tanke.. ved ik om det kan lade sig gøre.. men der må da være en hjemmeside hvor man måske kan bestille bånd og de der knapper ..?

Ved ikk om man kan med båndet, kan man sikkert godt...

Anmeld

26. april 2011

BellaCiinea

Malonde1985 skriver:

Håber du får den solgt :-).. Læser også til assistent, så kan desværre ikke bruge den. Og synes bestemt at alle som vil ha hue på, skal ha lov!Kram Marlene

Tusinde tak =)

Anmeld

26. april 2011

BetonSlotsPrinsesserne

åhhh jeg ville så gerne have en hue, men havde simpelthen ikk råd til den da vi skulle bestille den oppe på skolen. Jeg vil bare gerne have skrevet navn i nakken og så de der sølv dimser med 2011. Men kan man få det lavet- også så det er færdigt til den 30/6-11?

Anmeld

26. april 2011

BetonSlotsPrinsesserne

MinNoah skriver:

Tvivler på den blir solgt :-)

Det er virkelig total kikset når sosu-hjælpere render rundt med hue på En hue tilhører en studentereksamen og ikke en sosuhjælper udd. jeg er da ked af at sige det..

Guuud jeg vi føle mig dum med en Sosu hue

Undskyld, er ikke rettet mod dig personligt, men er min personlige holdning

Synes dit indlæg ramte vildt hårdt. !
Har til dels altid haft lidt alla din holdning med de hue'r men nu har jeg ikk lige talent indenfor sådan en gym. udd og derfor har jeg også måtte kæmpe og slide mig til denne første udd med et ophold pga barsel, og derfor har jeg endnu mere følt at jeg burde ha lov til at gå med hue- bar den ene dag!
Og jeg er nok ikk den eneste som har siddet med denne følelse af at ha læst dit indlæg. Synes til dels også at du gør sælger ret godt og grundig til nar- men det kan være du helt og holdent bare synes at selve udd er til grin?

Anmeld

26. april 2011

lisesp83

LouiseVous skriver:

Synes dit indlæg ramte vildt hårdt. !
Har til dels altid haft lidt alla din holdning med de hue'r men nu har jeg ikk lige talent indenfor sådan en gym. udd og derfor har jeg også måtte kæmpe og slide mig til denne første udd med et ophold pga barsel, og derfor har jeg endnu mere følt at jeg burde ha lov til at gå med hue- bar den ene dag!
Og jeg er nok ikk den eneste som har siddet med denne følelse af at ha læst dit indlæg. Synes til dels også at du gør sælger ret godt og grundig til nar- men det kan være du helt og holdent bare synes at selve udd er til grin?

godt svar..

Det var da at gøre grin med den udd..

Anmeld

26. april 2011

BellaCiinea

LouiseVous skriver:

åhhh jeg ville så gerne have en hue, men havde simpelthen ikk råd til den da vi skulle bestille den oppe på skolen. Jeg vil bare gerne have skrevet navn i nakken og så de der sølv dimser med 2011. Men kan man få det lavet- også så det er færdigt til den 30/6-11?

Sølvdimserne tror jeg godt du kan nå at få hjem så du kan skifte dem, men tror ikke det med navnet kan nåes.. =/

Anmeld

26. april 2011

Dinna88

lisesp83 skriver:

godt svar..

Det var da at gøre grin med den udd..

Ej, jeg ville ikke blande mig fordi det er en salgsannonce, men nu gør jeg det lige alligevel. Det handler jo ikke om at mene at uddannelsen er til grin. Det handler om at det hedder en studenterhue, fordi den er til studenter, og så er de andre jo kommet på med tiden fordi det sælger BIG time og der er MANGE penge i det. Men derfor er vi stadig nogle der synes det er til grin, at uddannelser der ikke giver en studentereksamen, giver studenterhuer. Jeg er meget enig med jer i, at det kunne være skrevet på en pænere måde... Men jeg er altså sikker på at hun ikke mener at uddannelsen er til grin, ligesom jeg heller ikke mener det. Det er jo blot huerne det handler om.

Til TS: har du prøvet dba? Jeg kender flere der har købt deres derover og som så bare har fået ændret knapperne/fået indgraveringer i Det burde kunne lykkes. Men jeg tænker.... Jeg har bestilt min hue for LANG tid siden, mon ikke du er sent ude? (jeg kan ikke huske hvornår datoen var )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.