Sosu-hue helt ny!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. april 2011

Steph_Laurits

MinNoah skriver:

de skal helt sikkert ha lov til at fejre det! Ingen tvivl om dte.. men IKKE med en hue, for sådan en hue hører altså IKKE til på sosuuddannelsen... Den hue er kun lavet for at producenten kan tjene penge.

Men dem der så køber en hue må da selv om det, jeg syns bar det er at gå rundt og gøre sig selv en smule til grin. Det er min mening, sviner ingen til - de må og skal fejre en endt uddannelse alt det de vil, men behøver vel for dælen ikk være med en hue på

Folk på Sosu kan da have knoklet mindst ligeså meget som alle andre, så kan ikke se hvorfor de ikke også skulle have ret til at få en hue som symbol på deres succes!

Så hvis din søn/datter (ved ikke om du har børn) kommer og siger de gerne vil være sosu-hjælper og gerne vil have hue på, så ville du grine dem i hovedet og sige de er til grin osv. eller hvad? Så ville du ikke blive stolt af at de klarer uddannelsen og er kommet ud på den anden side med uddannelse OG hue istedet for ingen uddannelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

MinNoah

StephanieJ skriver:

Folk på Sosu kan da have knoklet mindst ligeså meget som alle andre, så kan ikke se hvorfor de ikke også skulle have ret til at få en hue som symbol på deres succes!

Så hvis din søn/datter (ved ikke om du har børn) kommer og siger de gerne vil være sosu-hjælper og gerne vil have hue på, så ville du grine dem i hovedet og sige de er til grin osv. eller hvad? Så ville du ikke blive stolt af at de klarer uddannelsen og er kommet ud på den anden side med uddannelse OG hue istedet for ingen uddannelse?

Helt ærligt så ja.... så ville jeg opfordre dem (mine børn) til ikke at købe denne hue... Men hvis de virkelig gerne ville, så ville jeg lade dem gøre det, for er deres valg... Men jeg ville fortælle hvad folks reaktioner på det kunne være..

Kan se jeg er blevet "anmeldt" for et indlæg, og må indrømme jeg synes det er noget pjat.... Jeg synes jeg har holdt en pæn tone, men har sagt min ærlige mening om det, må man ikke det i en debat?

Ved så godt det måske ikk li hører hjemme under en salgsannonce, men så ku vedkommende? der har "meldt" indlægget da bare skrive det til mig!

My god altså.... man skal  nøje overveje om ens mening er okay herinde... man skal helst være enig i alt, ellers blir man meldt

Lidt ærgeligt, nu når det er et DEBAT forum...

Anmeld

19. april 2011

Nadia&Daniel

mortilflere skriver:

Jammen det var da virkelig godt du lige fik det ud .....

Måske sidder der nogen der har kæmpet røven ud af bukserne , for at få den eksame , måske mod alle odds

Så skal de da oxo ha lov til at fejre det med en hue

Anmeld

19. april 2011

mortilflere

MinNoah skriver:

Helt ærligt så ja.... så ville jeg opfordre dem (mine børn) til ikke at købe denne hue... Men hvis de virkelig gerne ville, så ville jeg lade dem gøre det, for er deres valg... Men jeg ville fortælle hvad folks reaktioner på det kunne være..

Kan se jeg er blevet "anmeldt" for et indlæg, og må indrømme jeg synes det er noget pjat.... Jeg synes jeg har holdt en pæn tone, men har sagt min ærlige mening om det, må man ikke det i en debat?

Ved så godt det måske ikk li hører hjemme under en salgsannonce, men så ku vedkommende? der har "meldt" indlægget da bare skrive det til mig!

My god altså.... man skal  nøje overveje om ens mening er okay herinde... man skal helst være enig i alt, ellers blir man meldt

Jeg syntes du var nedladen i dit første indlæg , men har ik meldt dig

Anmeld

19. april 2011

Steph_Laurits

MinNoah skriver:

Har ikke anmeldt dit indlæg, så ved ikke hvilket og hvorfor!

Men undrer mig over at det er så meget "til grin" at få hue på som sosu! Man er vel stolt af at man har gennemført sin uddannelse, så selvfølgelig skal man have hue hvis man vil det. Har aldrig selv eller set/hørt andre snakke eller kigge skævt om hue til sosu hjælpere. Syntes sgu bare det er flot de har gennemført

Anmeld

19. april 2011

tinasmor

MinNoah skriver:

Jeg er enig i at jeg personlig kun synes at en hue er til en gymnasiel uddannelse. Nu er der huer til hvad som helst. Men om folk har den på eller ej kunne jeg ikke være ligeglad med. Jeg ved ikke hvem der har meldt dig, men det må være en som har følt sig ramt.

Det eneste jeg tænker er, at det havde været noget andet hvis det havde været en debat som f.eks: Hvad synes du om at alle uddannelser nu kan få en "studenterhue". Men det er jo en salgsannonce og ikke et debatindlæg. Det svare vel lidt til at en ville sælge en H og M bluse og så var der en der skrev: Jeg fatter simpelthen ikke, at man vil være bekendt at give sit barn sådan noget på osv. Disse ting høre efter min menning til i en debat lavet til at man kan komme frem med sin holdning, og ikke på en salgsannonce hvor nogle prøver at sælge noget.

Anmeld

19. april 2011

Ryberg

IsabellaCiinea skriver:

Er der en der står og mangler en SSH-hue?
Så har jeg huen lige til dig

Huen er str. 57 og selvfølgelig med lyselilla bånd.
Nypris for huen hos C.L. Seifert er 449kr.
Min pris er 300kr.

Den er ALDRIG brugt og ligger stadig i original indpakning + kasse.

Den kan afhentes i Silkeborg, ved kontant betaling

.. Eller sendes hvor køber betaler porto

Det skal lige siges at der er sølvknapper på fra 2008, men man lægger nærmest ikke mærke til det, og ellers så kan de skiftes

Den kan ikke bruges til SSA vel?

Anmeld

22. april 2011

BellaCiinea

KittyGirl skriver:

Den kan ikke bruges til SSA vel?

Nej SSA's hue har mørkelilla bånd... desværre...

Anmeld

22. april 2011

BellaCiinea

Og til jer som har omtalt dette salgsindløg negativt.....

Det vælger jeg at overse.

For kan ikke se hvorfor man ikke sku ha hue på som SSH'er SSA'er og ikke mindst PA'er...

Man har da lov at vise udad til, at man er stolt over at man er kommet igennem en uddannelse.

Jeg sys det er vildt fedt at fremvise det i hvert fald.

Når jeg er uddannet PA'er, så skal jeg ha hue på!

Anmeld

22. april 2011

Guldet

IsabellaCiinea skriver:

Nej SSA's hue har mørkelilla bånd... desværre...

kan man så ik bare tage båndet af og købe et mørkelilla bånd? Barw lige en tanke.. ved ik om det kan lade sig gøre.. men der må da være en hjemmeside hvor man måske kan bestille bånd og de der knapper ..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.