StephanieJ skriver:
Folk på Sosu kan da have knoklet mindst ligeså meget som alle andre, så kan ikke se hvorfor de ikke også skulle have ret til at få en hue som symbol på deres succes!
Så hvis din søn/datter (ved ikke om du har børn) kommer og siger de gerne vil være sosu-hjælper og gerne vil have hue på, så ville du grine dem i hovedet og sige de er til grin osv. eller hvad? Så ville du ikke blive stolt af at de klarer uddannelsen og er kommet ud på den anden side med uddannelse OG hue istedet for ingen uddannelse?
Helt ærligt så ja.... så ville jeg opfordre dem (mine børn) til ikke at købe denne hue... Men hvis de virkelig gerne ville, så ville jeg lade dem gøre det, for er deres valg... Men jeg ville fortælle hvad folks reaktioner på det kunne være..
Kan se jeg er blevet "anmeldt" for et indlæg, og må indrømme jeg synes det er noget pjat.... Jeg synes jeg har holdt en pæn tone, men har sagt min ærlige mening om det, må man ikke det i en debat?
Ved så godt det måske ikk li hører hjemme under en salgsannonce, men så ku vedkommende? der har "meldt" indlægget da bare skrive det til mig!
My god altså.... man skal nøje overveje om ens mening er okay herinde... man skal helst være enig i alt, ellers blir man meldt
Lidt ærgeligt, nu når det er et DEBAT forum...
Anmeld