Sosu-hue helt ny!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. april 2011

Pia.

IsabellaCiinea skriver:

Er der en der står og mangler en SSH-hue?
Så har jeg huen lige til dig

Huen er str. 57 og selvfølgelig med lyselilla bånd.
Nypris for huen hos C.L. Seifert er 449kr.
Min pris er 300kr.

Den er ALDRIG brugt og ligger stadig i original indpakning + kasse.

Den kan afhentes i Silkeborg, ved kontant betaling

.. Eller sendes hvor køber betaler porto

Det skal lige siges at der er sølvknapper på fra 2008, men man lægger nærmest ikke mærke til det, og ellers så kan de skiftes

jeg har en veninde der læser til SSH'er men ved da ikke om hun skal have hue på !!! Vil gerne lige spørge hende, dog vil jeg gerne spørge dig inden hvad de der sølvknapper er ? og hvis den ligger i original æske og aldrig brugt - hvad fik du så selv på da du blev færdig eller fortrød du købet af huen ?

Hvis jeg ikke vender tilbage er det fordi hun IKKE er interesseret - men prøver da lige nu hun læser til SSH'er ...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

BellaCiinea

Pia. skriver:

jeg har en veninde der læser til SSH'er men ved da ikke om hun skal have hue på !!! Vil gerne lige spørge hende, dog vil jeg gerne spørge dig inden hvad de der sølvknapper er ? og hvis den ligger i original æske og aldrig brugt - hvad fik du så selv på da du blev færdig eller fortrød du købet af huen ?

Hvis jeg ikke vender tilbage er det fordi hun IKKE er interesseret - men prøver da lige nu hun læser til SSH'er ...

Knus Pia.

Okay =)

Sølvknapperne sidder i siden på huen, man kan se det inde på C.L. Seiferts hjemmeside hvis det er. 

Og jeg gennemførte ikke uddannelsen pga. en bilulykke

Anmeld

4. april 2011

Pia.

IsabellaCiinea skriver:

Okay =)

Sølvknapperne sidder i siden på huen, man kan se det inde på C.L. Seiferts hjemmeside hvis det er. 

Og jeg gennemførte ikke uddannelsen pga. en bilulykke

Puha - lyder grimt, håber du er okay  dag.... skal I hvert fald nok spørge hende... knus...

Anmeld

4. april 2011

BellaCiinea

Pia. skriver:

Puha - lyder grimt, håber du er okay  dag.... skal I hvert fald nok spørge hende... knus...

Har det fint idag, tak =)

Bare iorden

Anmeld

19. april 2011

BellaCiinea

opsedasse =D

Anmeld

19. april 2011

MinNoah

Tvivler på den blir solgt :-)

Det er virkelig total kikset når sosu-hjælpere render rundt med hue på En hue tilhører en studentereksamen og ikke en sosuhjælper udd. jeg er da ked af at sige det..

Guuud jeg vi føle mig dum med en Sosu hue

Undskyld, er ikke rettet mod dig personligt, men er min personlige holdning

Anmeld

19. april 2011

ll1988

MinNoah skriver:

Det er virkelig total kikset når sosu-hjælpere render rundt med hue på En hue tilhører en studentereksamen og ikke en sosuhjælper udd. jeg er da ked af at sige det..

Kan kun give dig ret!

Anmeld

19. april 2011

mortilflere

MinNoah skriver:

Jammen det var da virkelig godt du lige fik det ud .....

Måske sidder der nogen der har kæmpet røven ud af bukserne , for at få den eksame , måske mod alle odds

Så skal de da oxo ha lov til at fejre det med en hue

Anmeld

19. april 2011

MinNoah

mortilflere skriver:

Jammen det var da virkelig godt du lige fik det ud .....

Måske sidder der nogen der har kæmpet røven ud af bukserne , for at få den eksame , måske mod alle odds

Så skal de da oxo ha lov til at fejre det med en hue

de skal helt sikkert ha lov til at fejre det! Ingen tvivl om dte.. men IKKE med en hue, for sådan en hue hører altså IKKE til på sosuuddannelsen... Den hue er kun lavet for at producenten kan tjene penge.

Men dem der så køber en hue må da selv om det, jeg syns bar det er at gå rundt og gøre sig selv en smule til grin. Det er min mening, sviner ingen til - de må og skal fejre en endt uddannelse alt det de vil, men behøver vel for dælen ikk være med en hue på

Anmeld

19. april 2011

mortilflere

MinNoah skriver:

de skal helt sikkert ha lov til at fejre det! Ingen tvivl om dte.. men IKKE med en hue, for sådan en hue hører altså IKKE til på sosuuddannelsen... Den hue er kun lavet for at producenten kan tjene penge.

Men dem der så køber en hue må da selv om det, jeg syns bar det er at gå rundt og gøre sig selv en smule til grin. Det er min mening, sviner ingen til - de må og skal fejre en endt uddannelse alt det de vil, men behøver vel for dælen ikk være med en hue på

Der er mange uddannelser der har dem nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.