Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Charlotte Wberg skriver: Det tror jeg gerne at han er hehe... jeg må lige se om jeg kan tilluske mig lidt computer tid imorgen. Har min mor på besøg hele ugen, så er nok mest på via Tlf. Gg da det ikke er høfligt at sidde foran pc'en hehe
Det tror jeg gerne at han er hehe... jeg må lige se om jeg kan tilluske mig lidt computer tid imorgen. Har min mor på besøg hele ugen, så er nok mest på via Tlf. Gg da det ikke er høfligt at sidde foran pc'en hehe
Nej nu er jeg jo så velsignet at jeg kan sidde foran computeren til mine øjne falder ud når justin er lagt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Noneother skriver: Nej nu er jeg jo så velsignet at jeg kan sidde foran computeren til mine øjne falder ud når justin er lagt.
Charlotte Wberg skriver: Det kan jeg i princippet også normalt hehe. Men moderen mon kom idag og tager først hjem fredag gg. nu vil jeg hoppe i kassen, så jeg forhåbentlig kan nå lidt søvn gg. Vi snakkes... godnat og sov godt
Det kan jeg i princippet også normalt hehe. Men moderen mon kom idag og tager først hjem fredag gg. nu vil jeg hoppe i kassen, så jeg forhåbentlig kan nå lidt søvn gg. Vi snakkes... godnat og sov godt
Jamen i lige måde. Jeg burde osse overveje at finde min seng, hvis jeg skal være lidt værd imorgen.
Charlotte Wberg skriver: Hehe ja... Typisk mandlig reaktion gg. Men han var nu ikke imponeret over resultatet af de hjembragte rester gg. Så synet sagde nej til at smage og han var sikker på St der kun var spist af kage af ren medlidenhed -snøft- hehe. Jo tak det ved jeg hehe,, men når jeg huske tilbage og kigger på nu, så tænker man bare hold da op der var nemt engang gg. Sådan en præ-teenager i huset puhaaa det kan være slidende. Hehe der svares pludselig igen æå den lidt flabede måde og skal diskuteres, vendes og drejes ord for ord... Gg
Hehe ja... Typisk mandlig reaktion gg. Men han var nu ikke imponeret over resultatet af de hjembragte rester gg. Så synet sagde nej til at smage og han var sikker på St der kun var spist af kage af ren medlidenhed -snøft- hehe. Jo tak det ved jeg hehe,, men når jeg huske tilbage og kigger på nu, så tænker man bare hold da op der var nemt engang gg. Sådan en præ-teenager i huset puhaaa det kan være slidende. Hehe der svares pludselig igen æå den lidt flabede måde og skal diskuteres, vendes og drejes ord for ord... Gg
Haha hvor er han ond, griner..Jeg synes nu den var god (trods min kræsenhed for bærene, beklager... ) Men typisk mænd og jokke i det hehe.
Og uhhhh det var tidligt og starte ud med teenage problemerne, lad os håbe det pga hun så ikk gir den ordentlig gas når hun blir teenager Selvom rosa blev lidt af en efternøler - så det da meget godt timet ang den ene teenager så nok ER flyttet når den næste går i "udbrud" haha
mth1987 skriver:Hej dejlige tøser syntes da godt nok i længe oppe Det super at i kan der og du Charlotte gider lægge hus til. Så må vi se hvor mange vi bliver. Men Michelle har vidst sørget for at der kun er kage til os den dag så hvertfald en mere
Charlotte Wberg skriver:Jepz vi er nogle natteravne hehe... Ja det bliver hyggeligt
mth1987 skriver:Ja det er jeg godt nok ikke mere Ville du lægge en ny tråd ud om den 10. ?Og en opskrift
Charlotte Wberg skriver:Yes. Det ville jeg... Men er endnu ikke kommet til pc'en da min mor sov til middag efter en hård dag i Vestsjællands centeret skulle Rosa bare æde, æde og æde og da endelig hun faldt til ro vågnede min mor hehe. Dårlig planlægning... opskriften er på iphonen så kan ikke læse den mens jeg skriver den af uden pc'en gg... Men den skal nok komme.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128