Vestsjællandsmøde på lørdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Lou87

Charlotte Wberg skriver:

Jeg kan også den 10. April. Og jeg kan også smide hus til, bor dog lidt ude på landet... hehe jeg tror jeg har fundet fejlen ved den ellers så fine kage... Læste senere da jeg kom hjem at æggehviderne skulle piskes hård og der efter sukker i... Jeg piskede æggehviderne sammen med sukkeret og tror det ødelægger det lidt... Og selv om der var kage stunt som jeg desværre ikke så, så var den jo lidt små ødelagt inden gg. Blev Justin dårlig ?? Stakkels lille pus håber at han er tip top tunet nu... Og laver masse af ballade den lille dreng. Var de alle tre ikke lige gamle??

Kan godt være det var det der gjorde det..
Men go var den

Jo knap og nap.. Justin er vidst fra maj, Victoria fra juni og liva fra august

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Noneother

Charlotte Wberg skriver:

Jeg kan også den 10. April. Og jeg kan også smide hus til, bor dog lidt ude på landet... hehe jeg tror jeg har fundet fejlen ved den ellers så fine kage... Læste senere da jeg kom hjem at æggehviderne skulle piskes hård og der efter sukker i... Jeg piskede æggehviderne sammen med sukkeret og tror det ødelægger det lidt... Og selv om der var kage stunt som jeg desværre ikke så, så var den jo lidt små ødelagt inden gg. Blev Justin dårlig ?? Stakkels lille pus håber at han er tip top tunet nu... Og laver masse af ballade den lille dreng. Var de alle tre ikke lige gamle??

Jo det er lige før de er samme alder.
Ej men hen mod aftenen begyndte han bare at kaste vildt op og blive helt dårlig.  Han er stadig snottet og utilpas idag, men han er tapper.. -Jeg tror muligvis der kan være tand på vej.

Kagen var dejlig i øvrigt

Hmm jamen så kan det da bare være dig der holder her d. 10  -Det jo nogenlunde tæt på.

Anmeld

6. marts 2011

Charlotte Wberg

Lou87 skriver:

Kan godt være det var det der gjorde det..
Men go var den

Jo knap og nap.. Justin er vidst fra maj, Victoria fra juni og liva fra august

Ja det var den. Og på tirsdag skal jeg forsøge igen og der skal den bare blive helt i orden gg. Jeg mente nok de var lige omkring det samme... Fantastisk

Anmeld

6. marts 2011

Lou87

Charlotte Wberg skriver:

Ja det var den. Og på tirsdag skal jeg forsøge igen og der skal den bare blive helt i orden gg. Jeg mente nok de var lige omkring det samme... Fantastisk

Hehe ja så var det meget godt og bruge os som forsøgskaniner

Ja de meget tæt i alderen.. helt hyggeligt og se din lille babyrosa.. hun fyldte jo ingenting i forhold til

Anmeld

6. marts 2011

Charlotte Wberg

Noneother skriver:

Jo det er lige før de er samme alder.
Ej men hen mod aftenen begyndte han bare at kaste vildt op og blive helt dårlig.  Han er stadig snottet og utilpas idag, men han er tapper.. -Jeg tror muligvis der kan være tand på vej.

Kagen var dejlig i øvrigt

Hmm jamen så kan det da bare være dig der holder her d. 10  -Det jo nogenlunde tæt på.

Det gør jeg så jeg laver nok en ny tråd til dagen i tilfælde af andre vil hoppe på så der ikke påstår forvirring over at vi stadig skriver i denne gamle tråd hehe... Det kan godt være at det er tænderne der driller, men ihh hvor er det synd for ham... Så er det jo godt han kan være hos sin mor og blive pylret om

Anmeld

6. marts 2011

Charlotte Wberg

Lou87 skriver:

Hehe ja så var det meget godt og bruge os som forsøgskaniner

Ja de meget tæt i alderen.. helt hyggeligt og se din lille babyrosa.. hun fyldte jo ingenting i forhold til

Hehe ja forsøgskaniner er rare at have LoooL,, det var nu manden der så kagen da jeg skulle ud af døren i lørdags og følte sig snydt... (han så dog ikke den klaskede sådan sammen, den så fantastisk id inden jeg kørte) så lovede at lave en til ham også, og så kommer Svigermor og min mor er her også hyggelig hyggeligt... Ja ungerne kan rigtig få glæde af hinanden,, hehe nej lille "BabyRosa" fylder intet i forhold til jeres gg, men hun kan jo så heller ikke meget andet end at ligge og se sød ud, pludre og smile hehe...

Anmeld

6. marts 2011

Noneother

Charlotte Wberg skriver:

Det gør jeg så jeg laver nok en ny tråd til dagen i tilfælde af andre vil hoppe på så der ikke påstår forvirring over at vi stadig skriver i denne gamle tråd hehe... Det kan godt være at det er tænderne der driller, men ihh hvor er det synd for ham... Så er det jo godt han kan være hos sin mor og blive pylret om

Ja han er osse bare blevet forkælet idag. ... osse idag. Stakkels lille mand

Det lyder som en go´plan med en ny tråd, så vi kan få samlet nogle tøser!

Anmeld

6. marts 2011

Lou87

Charlotte Wberg skriver:

Hehe ja forsøgskaniner er rare at have LoooL,, det var nu manden der så kagen da jeg skulle ud af døren i lørdags og følte sig snydt... (han så dog ikke den klaskede sådan sammen, den så fantastisk id inden jeg kørte) så lovede at lave en til ham også, og så kommer Svigermor og min mor er her også hyggelig hyggeligt... Ja ungerne kan rigtig få glæde af hinanden,, hehe nej lille "BabyRosa" fylder intet i forhold til jeres gg, men hun kan jo så heller ikke meget andet end at ligge og se sød ud, pludre og smile hehe...

Haha kender godt det med mandens skuffende ansigt når man forsvinder ud af døren med en kage han ikk ska smage
(måske er han heldig der kommer rester med hjem....)
Han måtte også pænt vente til jeg kom hjem efter jeg lavede min første fondant kage her sidste weekend på og smage

Ja de kan sagtens bruge hinanden godt når de ligger så tæt
Og tro mig du skal jo bare nyde stilheden hihi.. Men ved du jo nok fra dit barn på 10.. at stilheden vare ikk længe.. snart er de på benene og tonser rundt og er helt ustyrlige

Anmeld

6. marts 2011

Charlotte Wberg

Noneother skriver:

Ja han er osse bare blevet forkælet idag. ... osse idag. Stakkels lille mand

Det lyder som en go´plan med en ny tråd, så vi kan få samlet nogle tøser!

Det tror jeg gerne at han er hehe... jeg må lige se om jeg kan tilluske mig lidt computer tid imorgen. Har min mor på besøg hele ugen, så er nok mest på via Tlf. Gg da det ikke er høfligt at sidde foran pc'en hehe

Anmeld

6. marts 2011

Charlotte Wberg

Lou87 skriver:

Haha kender godt det med mandens skuffende ansigt når man forsvinder ud af døren med en kage han ikk ska smage
(måske er han heldig der kommer rester med hjem....)
Han måtte også pænt vente til jeg kom hjem efter jeg lavede min første fondant kage her sidste weekend på og smage

Ja de kan sagtens bruge hinanden godt når de ligger så tæt
Og tro mig du skal jo bare nyde stilheden hihi.. Men ved du jo nok fra dit barn på 10.. at stilheden vare ikk længe.. snart er de på benene og tonser rundt og er helt ustyrlige

Hehe ja... Typisk mandlig reaktion gg. Men han var nu ikke imponeret over resultatet af de hjembragte rester gg. Så synet sagde nej til at smage og han var sikker på St der kun var spist af kage af ren medlidenhed -snøft- hehe. Jo tak det ved jeg hehe,, men når jeg huske tilbage og kigger på nu, så tænker man bare hold da op der var nemt engang gg. Sådan en præ-teenager i huset puhaaa det kan være slidende. Hehe der svares pludselig igen æå den lidt flabede måde og skal diskuteres, vendes og drejes ord for ord... Gg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.