Vestsjællandsmøde på lørdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

mth1987

Polkaprik skriver:

Ihhh.. Er bare SÅ ked af at jeg måtte springe fra! Og jeg hader bare når folk laver sådan et stunt som jeg lige gjorde og melder afbud i sidste øjeblik

Håber ikke det blev taget alt for ilde...

Jeg ved nu til næste gang at det ikke kan hænge sammen når jeg har så mange kager jeg skal lave

Jeg håber der snart bliver arrangeret en ny dag hvor jeg kan komme med. Jeg vil ogs gerne ligge hus til hvis det er. 

Hvor mange og hvem endte i med at blive?

Michelle

Ja det simpelhen også for dårligt, men en kage som undskyldning til næste gang og så du tilgivet Vi blev 4 men det var super hyggeligt næste gang bliver nok Slagelse. Jeg har foreslået den 10 april.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Polkaprik

mth1987 skriver:

Ja det simpelhen også for dårligt, men en kage som undskyldning til næste gang og så du tilgivet Vi blev 4 men det var super hyggeligt næste gang bliver nok Slagelse. Jeg har foreslået den 10 april.

Jaaaaaaaaaaaa! Der kan jeg godt!!! Der er ingen planer og INGEN kager andet end den jeg skal bage til jer!

Så hvis det bliver til noget d. 10. april så er jeg helt klar!

Michelle

Anmeld

6. marts 2011

Lou87

mth1987 skriver:

Vi skal nok snart finde en dag så. Vi var jo hvert fald en måned om at finde den her dag. Det fint med mig hvis det bliver Slagelse. Vi kan jo evt lave lidt samkørsel Og det var altså en super kage trods jeg tabte den. Du må meget gerne smide en opskrift hvis du gider

Hihihihi kan stadig grine lidt over det "stunt" med kagen

Anmeld

6. marts 2011

mth1987

Polkaprik skriver:

Jaaaaaaaaaaaa! Der kan jeg godt!!! Der er ingen planer og INGEN kager andet end den jeg skal bage til jer!

Så hvis det bliver til noget d. 10. april så er jeg helt klar!

Michelle

Det lyder godt

Anmeld

6. marts 2011

mth1987

Lou87 skriver:

Hihihihi kan stadig grine lidt over det "stunt" med kagen

Ja ja det godt. det bare typisk mig sådan noget

Anmeld

6. marts 2011

Lou87

mth1987 skriver:

Ja ja det godt. det bare typisk mig sådan noget

Haha - vores første fælles ting udover barn
For det er SÅ typisk mig også, jeg er så klodset

Anmeld

6. marts 2011

mth1987

Lou87 skriver:

Haha - vores første fælles ting udover barn
For det er SÅ typisk mig også, jeg er så klodset

Så det vil sige det nok ikke vare længe før du måske slår mit kage stunt De to liter blod ved fødslen er vel også en fælles ting og lækre døtre oooooog håndværker mænd ork der er jo masser

Anmeld

6. marts 2011

Lou87

mth1987 skriver:

Så det vil sige det nok ikke vare længe før du måske slår mit kage stunt De to liter blod ved fødslen er vel også en fælles ting og lækre døtre oooooog håndværker mænd ork der er jo masser

Hehe nej næste gang er det nok mig der laver et stunt
Og haha ja okay der er faktisk mange ting allerede ka jeg godt se..

total lækre døtre

Anmeld

6. marts 2011

Noneother

Jeg er osse frisk igen d.10  -Der har jeg heldigvis osse min søn hele dagen, så han ikke skal hentes midt i det hele.

Bare ærgeligt at han lige pludselig blev så dårlig altså.. -men jeg takker mange gange for hjælpen/kørslen/maden (Hihi den sovs altså) og mit kæmpe forbrug af dine stofbléer.

Anmeld

6. marts 2011

Charlotte Wberg

Jeg kan også den 10. April. Og jeg kan også smide hus til, bor dog lidt ude på landet... hehe jeg tror jeg har fundet fejlen ved den ellers så fine kage... Læste senere da jeg kom hjem at æggehviderne skulle piskes hård og der efter sukker i... Jeg piskede æggehviderne sammen med sukkeret og tror det ødelægger det lidt... Og selv om der var kage stunt som jeg desværre ikke så, så var den jo lidt små ødelagt inden gg. Blev Justin dårlig ?? Stakkels lille pus håber at han er tip top tunet nu... Og laver masse af ballade den lille dreng. Var de alle tre ikke lige gamle??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.