Vestsjællandsmøde på lørdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.847 visninger
78 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

mth1987

Jeg mangler stadig at høre fra 5. Skriv pb om i Stadig kommer så jeg ved hvor mange vi bliver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

mth1987

1. marts 2011

Lou87

Er der møde ?

Anmeld

1. marts 2011

mth1987

Lou87 skriver:

Er der møde ?

Jep Jeg har for noget tid siden oprettet en tråd med om vi sku finde en dag at ses os fra vestsjælland. Og det blev så på lørdag. Jeg mangler stadig at høre fra 5. Du kan evt læse tråden den ligger som den 3. I vestsjællandsgruppen mener jeg Indtil videre er vi 3 og mangler tilbagemeldning fra 5.Men det på lørdag kl 14 mener jeg vi aftalte og så det i sorø

Anmeld

1. marts 2011

Polkaprik

mth1987 skriver:

Jep Jeg har for noget tid siden oprettet en tråd med om vi sku finde en dag at ses os fra vestsjælland. Og det blev så på lørdag. Jeg mangler stadig at høre fra 5. Du kan evt læse tråden den ligger som den 3. I vestsjællandsgruppen mener jeg Indtil videre er vi 3 og mangler tilbagemeldning fra 5.Men det på lørdag kl 14 mener jeg vi aftalte og så det i sorø

Har du prøvet at skrive en privat besked til dem du mangler at høre fra? 

Anmeld

1. marts 2011

mth1987

Polkaprik skriver:

Har du prøvet at skrive en privat besked til dem du mangler at høre fra? 

Ja nogle af dem. Mangler vidst at skrive til 3. Så det ska jeg lige ha gjort

Anmeld

1. marts 2011

Polkaprik

mth1987 skriver:

Ja nogle af dem. Mangler vidst at skrive til 3. Så det ska jeg lige ha gjort

Hvor mange ved du med sikkerhed kommer? Jeg glææder mig

Anmeld

1. marts 2011

mth1987

Polkaprik skriver:

Hvor mange ved du med sikkerhed kommer? Jeg glææder mig

Desværre kun 3 ialt. Men går stærkt udfra der kommer flere. Men ellers hygger vi os bare

Anmeld

1. marts 2011

Lou87

mth1987 skriver:

Ahhh DEN tråd
Der har jeg jo været med, jeg vil stadig gerne, havde bare ikk set der var skrevet på den anden vi sku skrive til dig i pb.

Der står kl 13 i den tråd.. er det 13 el 14 så ??
Og det kan være du li skal skrive til alle i pb, så de kan nå og se det.. for jeg har ikk set det sidste svar på den anden!

Anmeld

1. marts 2011

mth1987

Lou87 skriver:

Ahhh DEN tråd
Der har jeg jo været med, jeg vil stadig gerne, havde bare ikk set der var skrevet på den anden vi sku skrive til dig i pb.

Der står kl 13 i den tråd.. er det 13 el 14 så ??
Og det kan være du li skal skrive til alle i pb, så de kan nå og se det.. for jeg har ikk set det sidste svar på den anden!

Var mig der huskede forkert det kl 13Har skrevet til alle. (håber jeg har fået alle med )Super så vi hvert fald 4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.