Vestsjællandsmøde på lørdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Polkaprik

Øv altså.. Min tidsplan er fuldstændig skredet så jeg kan slet ikke nå det jeg skal. Jg har lige 3 kager der skal laves færdig i morgen, så jeg bliver nød til at melde afbud til hyggedag

Er rigtig ked af det men jeg kan bare ikke gøre det hurtigere....øv øv.. 

Jeg håber I får en rigtig dejlig dag og det bliver en bragene succes så der ikke går længe før I vil mødes igen og jeg så kan springe med på vognen!

Mange hilsner Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Charlotte Wberg

Polkaprik skriver:

Øv altså.. Min tidsplan er fuldstændig skredet så jeg kan slet ikke nå det jeg skal. Jg har lige 3 kager der skal laves færdig i morgen, så jeg bliver nød til at melde afbud til hyggedag

Er rigtig ked af det men jeg kan bare ikke gøre det hurtigere....øv øv.. 

Jeg håber I får en rigtig dejlig dag og det bliver en bragene succes så der ikke går længe før I vil mødes igen og jeg så kan springe med på vognen!

Mange hilsner Michelle

Alle de kager... Øvhaaa det er sQ mega trist. Kan du ikke lave dem om morgenen og dekorere dem når du kommer hjem igen ???

Anmeld

5. marts 2011

Lou87

Tak for i dag - det var rigtig hyggeligt tøser!

Har lige ansøgt jer om venskab, det nu meget sjovt li og ha jer på listen, nu man har ansigt på jer

Godt initiativ..

Anmeld

5. marts 2011

mth1987

Lou87 skriver:

Tak for i dag - det var rigtig hyggeligt tøser!

Har lige ansøgt jer om venskab, det nu meget sjovt li og ha jer på listen, nu man har ansigt på jer

Godt initiativ..

Det var rigtig hyggeligt. Mads ku kende Lasse på billedet, bare sådan fra byen af. Ku være hyggeligt at ses hvis i har lyst bor jo ik så langt fra.

Anmeld

5. marts 2011

Lou87

mth1987 skriver:

Det var rigtig hyggeligt. Mads ku kende Lasse på billedet, bare sådan fra byen af. Ku være hyggeligt at ses hvis i har lyst bor jo ik så langt fra.

Nu er lasse nysgerrig.. har du ikk et billede af mads ?
Han synes ikk li han ku huske ham på navn og sådan nemlig.. hehe

Og jamen jo helt sikkert - ku være rigtig hyggeligt

Anmeld

5. marts 2011

Charlotte Wberg

Ja det var rigtig hyggeligt. Jeg er i hvert fald frisk på flere møder og ligger også gerne hus til hvis det er

Anmeld

5. marts 2011

mth1987

Charlotte Wberg skriver:

Ja det var rigtig hyggeligt. Jeg er i hvert fald frisk på flere møder og ligger også gerne hus til hvis det er

Vi skal nok snart finde en dag så. Vi var jo hvert fald en måned om at finde den her dag. Det fint med mig hvis det bliver Slagelse. Vi kan jo evt lave lidt samkørsel Og det var altså en super kage trods jeg tabte den. Du må meget gerne smide en opskrift hvis du gider

Anmeld

5. marts 2011

Charlotte Wberg

mth1987 skriver:

Vi skal nok snart finde en dag så. Vi var jo hvert fald en måned om at finde den her dag. Det fint med mig hvis det bliver Slagelse. Vi kan jo evt lave lidt samkørsel Og det var altså en super kage trods jeg tabte den. Du må meget gerne smide en opskrift hvis du gider

Det er jo det... Vi er jo pt fifthy fifthy gg. Jeg skal lige have skrevet den af, prøver i morgen når tøssen sover. Jeg skal også prøve igen. Jeg tror at der hvor det gik lidt galt var med æggehvidemassen, den skulle vidst have være mere hård inden den kom ind i ovnen eller måske mindre af den masse... Men jeg skal da forsøge igen hehe... Hvad med om to eller tre uger hvis det skal være en weekend... ?

Anmeld

5. marts 2011

mth1987

Charlotte Wberg skriver:

Det er jo det... Vi er jo pt fifthy fifthy gg. Jeg skal lige have skrevet den af, prøver i morgen når tøssen sover. Jeg skal også prøve igen. Jeg tror at der hvor det gik lidt galt var med æggehvidemassen, den skulle vidst have være mere hård inden den kom ind i ovnen eller måske mindre af den masse... Men jeg skal da forsøge igen hehe... Hvad med om to eller tre uger hvis det skal være en weekend... ?

Den var fin til sidst syntes jeg. Ja passer nok meget godt. Weekenderne bliver hurtigt besat syntes jeg så det bare med at finde en ny dag. Var super hyggeligt

Anmeld

6. marts 2011

Polkaprik

Ihhh.. Er bare SÅ ked af at jeg måtte springe fra! Og jeg hader bare når folk laver sådan et stunt som jeg lige gjorde og melder afbud i sidste øjeblik

Håber ikke det blev taget alt for ilde...

Jeg ved nu til næste gang at det ikke kan hænge sammen når jeg har så mange kager jeg skal lave

Jeg håber der snart bliver arrangeret en ny dag hvor jeg kan komme med. Jeg vil ogs gerne ligge hus til hvis det er. 

Hvor mange og hvem endte i med at blive?

Michelle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.