afblegning af hår , erfaringer søges ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

An&Jo

jeg har lige fået mit farvet lyst fra at have været helt mørkt.. jeg gik til frisøren og brugte en formue på at blive blond igen, MEN mit hår er altså endt med at være pisgul ret mange steder.. har nu købt mig en afblegning selv og vil forsøge med den for det kan umuligt blive værre.. Så vil bare lige sige at en frisør er altså IKKE garanti for at det bliver pænt.. desværre for man bruger jo ret mange penge på lortet.. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Fenris

mortilj skriver:

jeg har lige fået mit farvet lyst fra at have været helt mørkt.. jeg gik til frisøren og brugte en formue på at blive blond igen, MEN mit hår er altså endt med at være pisgul ret mange steder.. har nu købt mig en afblegning selv og vil forsøge med den for det kan umuligt blive værre.. Så vil bare lige sige at en frisør er altså IKKE garanti for at det bliver pænt.. desværre for man bruger jo ret mange penge på lortet.. :/

du kan købe en "blå" shampoo hos mange frisører- ellers søg på nettet. Den blå farve eliminerer den gule farve i afbleget hår

Anmeld

27. marts 2011

Sabina

MarieMor skriver:

jeg vil SÅ gerne ha lyst hår igen , havde det da jeg var yngre men det er af en eller anden grund forsvundet til fordel for en kedelig leverpostejs/kommune farve

så vil høre jeg om hvad i har gjort for at afblege jeres hår ..

hvad farve i havde til at starte med , om i gjorde det selv eller ved frisøren ? - og blev resultatet godt ?

her er lige et billede af mit hår nu ..

Anbefaler også frisøren
for en sikkerheds skyld. Afblegning kan gå gruligt galt.

Anmeld

27. marts 2011

Skytten0111

nvm skriver:

jeg afblegede selv mit, er tit gået fra sort til helt blond/hvidt og tilbage til sort igen. det har så også smadret mit hår totalt, men idag har jeg endelig fået nogenlunde sundt hår og tykt hår igen, dog er jeg igang med at få den sorte farve væk, da jeg er træt af sort hår. men jeg har altid selv farvet mit hår,, til at få det lyst brugte jeg poly blonde tror jeg de hedder og så hedder den vidst ultra blond.

men det så også meget meget blond, her er et billede af det.

heej..

Gik du direkte fra brun/sort hårfarve, til den blonde farve på billedet? Eller tog det flere gange at få den farve? Og efter brug af poly blonde, farvede du så håret igen i den farve du ønskede?

mvh Heidi

Anmeld

27. marts 2011

twinny

Jeg vil sige gå til frisøren, du ender med hø hår.... Det er bare ikk pænt.....

Anmeld

27. marts 2011

Rebecca55

MarieMor skriver:

jeg vil SÅ gerne ha lyst hår igen , havde det da jeg var yngre men det er af en eller anden grund forsvundet til fordel for en kedelig leverpostejs/kommune farve

så vil høre jeg om hvad i har gjort for at afblege jeres hår ..

hvad farve i havde til at starte med , om i gjorde det selv eller ved frisøren ? - og blev resultatet godt ?

her er lige et billede af mit hår nu ..

Hej Hej... Er lidt nysgerrig omkring hvad du endte med at vælge ? Tænker du nok har fået håret ordnet, da det er længe siden tråden er lagt ind.

Er lige stødt på din tråd og da jeg selv er frisør synes jeg det er lidt spændene og se hvad folk vælger, ikke mindst hvilket resultat der er kommet ud af det.

Samtidig kan jeg ikke lade være med at ryste på hovedet af de råd der bliver givet. Men det skal jeg som frisør ikke klage over, for det er tit dem der gør vi i salonen tjener flest penge på en kunde. For så går det i rigtig mange tilfælde helt galt og de kommer til os for at få håret reddet, hvilket oftes ikke kan gøres af en omgang, da skaderne tit er så voldsomme.

Anmeld

27. marts 2011

nvm

Skytten0111 skriver:

heej..

Gik du direkte fra brun/sort hårfarve, til den blonde farve på billedet? Eller tog det flere gange at få den farve? Og efter brug af poly blonde, farvede du så håret igen i den farve du ønskede?

mvh Heidi

nej det tog flere omgange, det tog et godt stykke tid, og måtte rende med orange/pisse gult hår et stykke tid 

men hva gør man ikk for at se lidt godt ud hehe

jamen den farve jeg ønskede var fuldstændig blond, så jeg forsatte bare med poly blonde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.