afblegning af hår , erfaringer søges ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

MarieMor

nvm skriver:

jeg afblegede selv mit, er tit gået fra sort til helt blond/hvidt og tilbage til sort igen. det har så også smadret mit hår totalt, men idag har jeg endelig fået nogenlunde sundt hår og tykt hår igen, dog er jeg igang med at få den sorte farve væk, da jeg er træt af sort hår. men jeg har altid selv farvet mit hår,, til at få det lyst brugte jeg poly blonde tror jeg de hedder og så hedder den vidst ultra blond.

men det så også meget meget blond, her er et billede af det.

det ser da også godt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Millah

MarieMor skriver:

jeg vil SÅ gerne ha lyst hår igen , havde det da jeg var yngre men det er af en eller anden grund forsvundet til fordel for en kedelig leverpostejs/kommune farve

så vil høre jeg om hvad i har gjort for at afblege jeres hår ..

hvad farve i havde til at starte med , om i gjorde det selv eller ved frisøren ? - og blev resultatet godt ?

her er lige et billede af mit hår nu ..

Efter og have farvet mig eget hår utrolig mange gange og andres for den sags skyld, så skal du fårst lave en masse tynde lyse striber i dit hår.

Og det gør du de første mange gange, og ja det kan tage lang tid  Men du vil opnå den bedste efekt på den måde

Når du så har gjort det en del gange, kan du begynde og farve hele håret lyst, og der ved slippe for det orange og "tisgule" farver som mørkt hår ofte får, når man vil have det lyst igen

Held og lykke med det hele

Anmeld

1. marts 2011

morethanperfect

Pullemulle skriver:

Ja jeg synes godt nok det virker mærkeligt som alle synes det er dumt at farve det selv, jeg har jo aldrig haft problemer med det

Altså jeg farver også mit Men har også lyst hår

Anmeld

1. marts 2011

Pullemulle

morethanperfect skriver:

Altså jeg farver også mit Men har også lyst hår

Lad mig sige det sådan, jeg nægter simpelthen at give så mange penge for at få det gjort hos en frisør. Afblegning koster 100 og hårfarve koster 50-100, det er jo ingen penge, og også meget lettere for man kan gøre det lige når man vil og endda se tv eller være på baby.dk mens man venter 

Anmeld

1. marts 2011

morethanperfect

Pullemulle skriver:

Lad mig sige det sådan, jeg nægter simpelthen at give så mange penge for at få det gjort hos en frisør. Afblegning koster 100 og hårfarve koster 50-100, det er jo ingen penge, og også meget lettere for man kan gøre det lige når man vil og endda se tv eller være på baby.dk mens man venter 

Jaa . Farver kun mit hår når jeg har mulighed for ikke at være sammen med Oscar .. Syns ikke det er særlig godt han er hjemme når jeg skal ha farvet det

Anmeld

1. marts 2011

Low

Da jeg farvede mit hår blond brugte jeg L1 Intensive Ultra .

Men det har også fuldstendigt blond, sådan helt kunstig farve. Men den var god og jeg fik aldrig gult hår

Anmeld

1. marts 2011

nvm

MarieMor skriver:

det ser da også godt ud

tak

men det endte så også i et totalt smdret hår efter afblegning og en del tot hår på, men hvad gør man ikk få at se en smule dullet ud hihi

Anmeld

2. marts 2011

Pullemulle

morethanperfect skriver:

Jaa . Farver kun mit hår når jeg har mulighed for ikke at være sammen med Oscar .. Syns ikke det er særlig godt han er hjemme når jeg skal ha farvet det

Det forstår jeg godt. Det er jo en meget kraftig lugt, det tror jeg bestemt ikke er godt for en lille bebs

Anmeld

2. marts 2011

CiSo

Jeg har slet ikke set hvad de andre har svaret...

Men, jeg vil anbefale dig at du som første skridt tager til din frisør og får farvet en masse lyse striber.. Og det skal du nok et par gange. Når du så har fået ret mange lyse striber, så kan du tage en hjemme helfarvning. Sådan gjorde jeg det, og det er det bedste resultat jeg har fået! 

Du kan også farve det hele selv, men det er meget bedre at bede frisøren om hjælp!

Håber du finder ud af det.

Anmeld

2. marts 2011

MarieMor

sophieamalia skriver:

Jeg har slet ikke set hvad de andre har svaret...

Men, jeg vil anbefale dig at du som første skridt tager til din frisør og får farvet en masse lyse striber.. Og det skal du nok et par gange. Når du så har fået ret mange lyse striber, så kan du tage en hjemme helfarvning. Sådan gjorde jeg det, og det er det bedste resultat jeg har fået! 

Du kan også farve det hele selv, men det er meget bedre at bede frisøren om hjælp!

Håber du finder ud af det.

tak .. tror også det bliver sådan jeg kommer til at gøre det , nu har jeg ihvert fald fået bestil tid ved frisøren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.