afblegning af hår , erfaringer søges ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.592 visninger
46 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

MarieMor

jeg vil SÅ gerne ha lyst hår igen , havde det da jeg var yngre men det er af en eller anden grund forsvundet til fordel for en kedelig leverpostejs/kommune farve

så vil høre jeg om hvad i har gjort for at afblege jeres hår ..

hvad farve i havde til at starte med , om i gjorde det selv eller ved frisøren ? - og blev resultatet godt ?

her er lige et billede af mit hår nu ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

skomat

MarieMor skriver:

jeg vil SÅ gerne ha lyst hår igen , havde det da jeg var yngre men det er af en eller anden grund forsvundet til fordel for en kedelig leverpostejs/kommune farve

hvad farve i havde til at starte med , om i gjorde det selv eller ved frisøren ? - og blev resultatet godt ?

spørgsmålet er nok, hvor lyst vil du have det?

hvis du vil have lyser toner i håret kan du lave nogle striber i håret mange tynde striber.

ellers en lysnings farve vil farve hele håret, der findes mange forskellige toner du kan få det lyser i.

men helt klart hvis jeg var dig ville jeg gå til frisør, da du meget nemt selv kan øglægge det, men du ved nok gult hår.

bare et godt råd

Anmeld

1. marts 2011

MarieMor

skomat skriver:

spørgsmålet er nok, hvor lyst vil du have det?

hvis du vil have lyser toner i håret kan du lave nogle striber i håret mange tynde striber.

ellers en lysnings farve vil farve hele håret, der findes mange forskellige toner du kan få det lyser i.

men helt klart hvis jeg var dig ville jeg gå til frisør, da du meget nemt selv kan øglægge det, men du ved nok gult hår.

bare et godt råd

vil nemlig gerne være helt blond igen ,, tror også det bliver frisøren ,, har du nogen idé om hvad det koster ??

Anmeld

1. marts 2011

Kamulla

går til frisøren, anbefaler jeg også når de gælder afblegning

Anmeld

1. marts 2011

morethanperfect

Ja jeg ville ikke gøre det selv ..

Hvis du gør det nu , kan du risikere at få grønt hår

Anmeld

1. marts 2011

noah3006

MarieMor skriver:

Gør det ALDRIG selv. Du ødelægger dit hår og det vil knække og se helt slidt ud (taler af erfaring) Jeg har nogen lunde samme mørke farve som dig, og jeg får det lavet hos frisøren. Det godt nok en dy omgang, men man får altså også noget hår der ser dobbelt så godt ud som hvis man selv går i krig.

start med at få lavet en masse lyse striber først. Så nå du synes at nu det tide igen til at få det lysnet så siger du bare at der skal godt med lyse striber i. Til sidst er du helt lys håret. (men jeg synes stadig det er pænest hvis man har lidt spil i det med sit egen farve, altså så du ikke bliver helt blond som en barbie.  og så ser det også mere naturligt ud, + du ikke får en hurtig og tydlig ud voksning af det mørke hår..

Håber mit svar ku bruges.?

Held og lykke.

Anmeld

1. marts 2011

Pullemulle

Nu synes jeg altså folk bliver alt for skeptiske ang. afblegning.

Jeg har ALTID farvet det selv, så jeg vil anbefale at du gør det selv hvis det er afblegning og farve af hele håret. Hvis det er striber er frisøren nok bedst.

Det med at det ødelægger håret, måske lidt, men ikke meget. I en periode afblegede jeg hår og farvede det en ny farve hver måned, og mit hår har det altså helt fint.

Hvis du vælger at gøre det selv kan man købe en i matas til 99,95 og den er god. Det er nemt nok. Bland tingene sammen og sørg for at det er i hele håret så du ikke får pletter.

http://www.matas.dk/haar/haarfarver/l'or%c3%a9al+super+blonde+prelightener.aspx?categoryid=48&productid=2647

Gør du det hos frisøren koster det en halv arm, og hvis du også skal have en lys farve i bagefter, så bliver det en dyr fornøjelse.

Jeg vil klart anbefale at du selv gør det

Anmeld

1. marts 2011

frk Jensen

Jeg får kun farvet hår hos en frisør....

Der er en grund til at de tager en uddannelse...

Anmeld

1. marts 2011

MarieMor

Pullemulle skriver:

Jeg har ALTID farvet det selv, så jeg vil anbefale at du gør det selv hvis det er afblegning og farve af hele håret. Hvis det er striber er frisøren nok bedst.

Det med at det ødelægger håret, måske lidt, men ikke meget. I en periode afblegede jeg hår og farvede det en ny farve hver måned, og mit hår har det altså helt fint.

Hvis du vælger at gøre det selv kan man købe en i matas til 99,95 og den er god. Det er nemt nok. Bland tingene sammen og sørg for at det er i hele håret så du ikke får pletter.

http://www.matas.dk/haar/haarfarver/l'or%c3%a9al+super+blonde+prelightener.aspx?categoryid=48&productid=2647

Gør du det hos frisøren koster det en halv arm, og hvis du også skal have en lys farve i bagefter, så bliver det en dyr fornøjelse.

har du billede af hvordan dit hår har set ud afbleget ??

Anmeld

1. marts 2011

morethanperfect

Pullemulle skriver:

Jeg har også altid gjort det selv , men man skal ikke gøre det hvis man har brunt hår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.