afblegning af hår , erfaringer søges ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

MarieMor

morethanperfect skriver:

Jeg har også altid gjort det selv , men man skal ikke gøre det hvis man har brunt hår

hvorfor ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

noah3006

Jeg har et fra hvor jeg selv har gjort det... det er fint lyst men bag facaden gemmer der sig virkelig ødelagt hår, knækket, tørt og gulligt nogen steder. (hvis det er et du vil se)

Mvh Kristina

Anmeld

1. marts 2011

morethanperfect

MarieMor skriver:

hvorfor ??

Fordi man kan risikere og få grønt hår . Min veninde ville afblege sit hår , men fik så grønt hår i stedet

Anmeld

1. marts 2011

MarieMor

noah3006 skriver:

Gør det ALDRIG selv. Du ødelægger dit hår og det vil knække og se helt slidt ud (taler af erfaring) Jeg har nogen lunde samme mørke farve som dig, og jeg får det lavet hos frisøren. Det godt nok en dy omgang, men man får altså også noget hår der ser dobbelt så godt ud som hvis man selv går i krig.

start med at få lavet en masse lyse striber først. Så nå du synes at nu det tide igen til at få det lysnet så siger du bare at der skal godt med lyse striber i. Til sidst er du helt lys håret. (men jeg synes stadig det er pænest hvis man har lidt spil i det med sit egen farve, altså så du ikke bliver helt blond som en barbie.  og så ser det også mere naturligt ud, + du ikke får en hurtig og tydlig ud voksning af det mørke hår..

Håber mit svar ku bruges.?

Held og lykke.

jo helt sikkert ..

tusing tak

Anmeld

1. marts 2011

MarieMor

morethanperfect skriver:

Fordi man kan risikere og få grønt hår . Min veninde ville afblege sit hår , men fik så grønt hår i stedet

øv

Anmeld

1. marts 2011

morethanperfect

MarieMor skriver:

øv

Men det sker kun hvis du gør det selv

Anmeld

1. marts 2011

Kamulla

morethanperfect skriver:

det nu oftest orange/gult hår man får fra mørkt til lyst, da mørkt hår indeholder flere røde pigmenter, så faktisk skal man tilføje noget grønt ved afblegning og noget rødt ved når man går fra lys til mørk men har hørt om nogle der også er endt med grønt skær i håret..

Anmeld

1. marts 2011

Pullemulle

morethanperfect skriver:

Jeg har også altid gjort det selv , men man skal ikke gøre det hvis man har brunt hår

Det har jeg aldrig faft nogle problemer med. Jeg har normalt også brunt hår

Anmeld

1. marts 2011

Pullemulle

morethanperfect skriver:

Men det sker kun hvis du gør det selv

Jeg har ALTID gjort det selv og jeg har ALDRIG oplevet at det blev grønt

Anmeld

1. marts 2011

morethanperfect

Sallisørøver skriver:

det nu oftest orange/gult hår man får fra mørkt til lyst, da mørkt hår indeholder flere røde pigmenter, så faktisk skal man tilføje noget grønt ved afblegning og noget rødt ved når man går fra lys til mørk men har hørt om nogle der også er endt med grønt skær i håret..

Sagde også at man kunne risikere det . Men min veninde fik det og det var nedern ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.