afblegning af hår , erfaringer søges ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

morethanperfect

Pullemulle skriver:

Jeg har ALTID gjort det selv og jeg har ALDRIG oplevet at det blev grønt

Så du bare heldig ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

nvm

MarieMor skriver:

jeg vil SÅ gerne ha lyst hår igen , havde det da jeg var yngre men det er af en eller anden grund forsvundet til fordel for en kedelig leverpostejs/kommune farve

så vil høre jeg om hvad i har gjort for at afblege jeres hår ..

hvad farve i havde til at starte med , om i gjorde det selv eller ved frisøren ? - og blev resultatet godt ?

her er lige et billede af mit hår nu ..

jeg afblegede selv mit, er tit gået fra sort til helt blond/hvidt og tilbage til sort igen. det har så også smadret mit hår totalt, men idag har jeg endelig fået nogenlunde sundt hår og tykt hår igen, dog er jeg igang med at få den sorte farve væk, da jeg er træt af sort hår. men jeg har altid selv farvet mit hår,, til at få det lyst brugte jeg poly blonde tror jeg de hedder og så hedder den vidst ultra blond.

men det så også meget meget blond, her er et billede af det.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. marts 2011

Pullemulle

MarieMor skriver:

har du billede af hvordan dit hår har set ud afbleget ??

Ja det har jeg

Anmeld

1. marts 2011

noah3006

noah3006 skriver:

Jeg har et fra hvor jeg selv har gjort det... det er fint lyst men bag facaden gemmer der sig virkelig ødelagt hår, knækket, tørt og gulligt nogen steder. (hvis det er et du vil se)

Mvh Kristina

Det ser måske godt nok ud på billederne, men det var virkelig ikke flot tæt på, og jeg var ret ked af at havde ødelagt mit hår.

Anmeld

1. marts 2011

sarahb

Gå til frisør, når det er afblegning og lysnig, kender man aldrig resultatet af købefarver. Så gå hellere til frisør.

Jeg startede med sort og er blevet dette, lige det eneste billede med håret hængene.

Anmeld

1. marts 2011

Pullemulle

morethanperfect skriver:

Så du bare heldig ...

Ja jeg synes godt nok det virker mærkeligt som alle synes det er dumt at farve det selv, jeg har jo aldrig haft problemer med det

Anmeld

1. marts 2011

noah3006

Pullemulle skriver:

Ja det har jeg

Her vil jeg jo ikke sige man har afbleget det det hele. Og det jo også forskelligt fra ens hårtype hvordan det tilpasser sig farven.. Men dit ser godt ud. Dog vil jeg stadig ikke anbefale at gøre det selv. (har du ikke også fået hjælp til dette?) For ellers er du ret god til selv at farve hår.  nå du både har mørk for neden og flot lyst for oven.

Anmeld

1. marts 2011

Pullemulle

noah3006 skriver:

Her vil jeg jo ikke sige man har afbleget det det hele. Og det jo også forskelligt fra ens hårtype hvordan det tilpasser sig farven.. Men dit ser godt ud. Dog vil jeg stadig ikke anbefale at gøre det selv. (har du ikke også fået hjælp til dette?) For ellers er du ret god til selv at farve hår.  nå du både har mørk for neden og flot lyst for oven.

Jeg klarer det skam selv når jeg farver hår. Har dog lige i dette tilfælle fået hjælp af min søster til at lave opdelingen af håret lige Det jeg ener med at farve helt, er at der ikke er striber i, for det er ikke let at lave selv. Jeg laver kun striber i pannehår når jeg gør det selv.

Anmeld

1. marts 2011

skomat

MarieMor skriver:

vil nemlig gerne være helt blond igen ,, tror også det bliver frisøren ,, har du nogen idé om hvad det koster ??

prisen er forskellig fra frisør til frisør, men det er lang tid siden jeg har jobbet som frisør, men du kan godt regne med det ikke er i den billige ende, men spørg om prisen ved nogle frisør, så ud ved ca på forhånd hvad det kommer til at koste ss.

held og lykke

Anmeld

1. marts 2011

MarieMor

skomat skriver:

prisen er forskellig fra frisør til frisør, men det er lang tid siden jeg har jobbet som frisør, men du kan godt regne med det ikke er i den billige ende, men spørg om prisen ved nogle frisør, så ud ved ca på forhånd hvad det kommer til at koste ss.

held og lykke

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.