Autostol - men hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

KarinaIda

*A* skriver:

Hvem er producenten og hvilken model er det?

Her er et link til en der har lagt et billede af sin ind her på baby og skrevet om den. det er nøjagtig den samme vi har, bare en anden farve!!

https://www.baby.dk/debat/50845pi1/ordet-er-frit/vil-gerne-anbefale-autostol-som-drejer.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Brams

Godaften,

Min svigerfar vil give os autostole til drengene i dåbagave. Han har sagt at vi selv må vælge hvilke vi vil have (9-18 kg)

Jeg har siddet og kigget i det nye Babysam katalog, men ærlig talt så ved jeg ikke hvilket stol der er bedst... Jeg er i vildrede!!!

Mit spørgsmål er nu om I kan hjælpe mig med at finde den rette. I må meget gerne anbefale jeres egen autostol, hvis i er glade for den (hmm... det lød måske lidt underligt)

RÖMER BRITAX SAFEFIX PLUS

Den koster 3.499 kr. og er alle pengene værd. Vi har isofix i vores bil, men den kan også købes uden isofix (så er den noget billigere).

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. marts 2011

Brams

KarinaIda skriver:

Her er et link til en der har lagt et billede af sin ind her på baby og skrevet om den. det er nøjagtig den samme vi har, bare en anden farve!!

https://www.baby.dk/debat/50845pi1/ordet-er-frit/vil-gerne-anbefale-autostol-som-drejer.aspx

Fåes den med montering med isofix, ved du det?

For det er godt nok smart, vil bare helst have med isofix, da det siges at være det sikreste

Anmeld

1. marts 2011

KarinaIda

Brams skriver:

Fåes den med montering med isofix, ved du det?

For det er godt nok smart, vil bare helst have med isofix, da det siges at være det sikreste

Uh.. Godt spørgsmål... Det ved jeg faktisk ikke om den gør...

Anmeld

1. marts 2011

Brams

KarinaIda skriver:

Uh.. Godt spørgsmål... Det ved jeg faktisk ikke om den gør...

Jeg må lige i gang med at søge, det ville være så rart at have sådan en stol

Anmeld

1. marts 2011

KarinaIda

Brams skriver:

Jeg må lige i gang med at søge, det ville være så rart at have sådan en stol

Vi er i hvert fald SUPER glade for vores... Og jeg er specielt glad nu, hvår jeg går med kæmpe mave, og ikke kan komme rundt over alt med den

Anmeld

1. marts 2011

Hvem?

*A* skriver:

Godaften,

Min svigerfar vil give os autostole til drengene i dåbagave. Han har sagt at vi selv må vælge hvilke vi vil have (9-18 kg)

Jeg har siddet og kigget i det nye Babysam katalog, men ærlig talt så ved jeg ikke hvilket stol der er bedst... Jeg er i vildrede!!!

Mit spørgsmål er nu om I kan hjælpe mig med at finde den rette. I må meget gerne anbefale jeres egen autostol, hvis i er glade for den (hmm... det lød måske lidt underligt)

Römer King Plus får meget ros herhjemme, har en til ham på 13 mdr nu og når den bette kommer over i nr. to stol, køber jeg også en Römer King Plus til ham

Anmeld

1. marts 2011

Brams

KarinaIda skriver:

Vi er i hvert fald SUPER glade for vores... Og jeg er specielt glad nu, hvår jeg går med kæmpe mave, og ikke kan komme rundt over alt med den

Det kan jeg godt forstå. Jeg kan ikke rigtig søge noget frem, ved du hvor i DK man kan købe den?

Anmeld

1. marts 2011

musse1

*A* skriver:

Godaften,

vi har altid haft købt rømer plus king til alle vores børn, og er klart også den jeg vil anbefalde videre, både fordi den har vundet i test for nogle år siden, og fordi jeg syns børnene sidder godt i den, rart de kan ligge lidt ned og sove i den.

Tina

Anmeld

1. marts 2011

KarinaIda

Brams skriver:

Det kan jeg godt forstå. Jeg kan ikke rigtig søge noget frem, ved du hvor i DK man kan købe den?

Vi købte vores i babysam odense, dog hed det babyvest dengang vi købte den!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.