Autostol - men hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

Brams

KarinaIda skriver:

Vi købte vores i babysam odense, dog hed det babyvest dengang vi købte den!!!

Ok, tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

KarinaIda

Brams skriver:

Ok, tak

har lige været ude og kigge på vores egen, af hvad jeg kan se kan den ikke bruges på isofix(har ikke stolen pillet ud, så kan ikke se det 100%)...

Jeg har ligeledes lige prøvet og søgt lidt for dig efter den også, og skal ærligt indrømme at jeg kan ikke finde den på nogle hjemmesider mere... hverken babyvest, eller de tyske sider som har haft den....

Anmeld

1. marts 2011

2babygirls

*A* skriver:

Godaften,

Min svigerfar vil give os autostole til drengene i dåbagave. Han har sagt at vi selv må vælge hvilke vi vil have (9-18 kg)

Jeg har siddet og kigget i det nye Babysam katalog, men ærlig talt så ved jeg ikke hvilket stol der er bedst... Jeg er i vildrede!!!

Mit spørgsmål er nu om I kan hjælpe mig med at finde den rette. I må meget gerne anbefale jeres egen autostol, hvis i er glade for den (hmm... det lød måske lidt underligt)

Nu ved jeg ikke hvilken bil I har, men i vores er der isofix,  så vi har basen dertil og så en Römer babysafe plus ll

Det er bare såååå nemt at sætte musen ind på bagsædet, og det mest sikre for hende  man sætter den direkte på basen og så klikker det og viser en grøn stribe, og så er hun sikkert spændt fast !!!

Basen koster lige så meget som stolen ca, men du kan sikkert finde det billigere i tyskland !!!

Anmeld

1. marts 2011

Brams

KarinaIda skriver:

har lige været ude og kigge på vores egen, af hvad jeg kan se kan den ikke bruges på isofix(har ikke stolen pillet ud, så kan ikke se det 100%)...

Jeg har ligeledes lige prøvet og søgt lidt for dig efter den også, og skal ærligt indrømme at jeg kan ikke finde den på nogle hjemmesider mere... hverken babyvest, eller de tyske sider som har haft den....

Nej jeg synes også jeg har prøvet - tak for hjælpen

Anmeld

1. marts 2011

KarinaIda

Brams skriver:

Nej jeg synes også jeg har prøvet - tak for hjælpen

Har lige sendt dig en PB...

Anmeld

1. marts 2011

*A*

Tusind tak for jeres svar

Vi vil lige kigge nærmere på de stole i har anbefalet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.