Autostol - men hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.625 visninger
35 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

*A*

Godaften,

Min svigerfar vil give os autostole til drengene i dåbagave. Han har sagt at vi selv må vælge hvilke vi vil have (9-18 kg)

Jeg har siddet og kigget i det nye Babysam katalog, men ærlig talt så ved jeg ikke hvilket stol der er bedst... Jeg er i vildrede!!!

Mit spørgsmål er nu om I kan hjælpe mig med at finde den rette. I må meget gerne anbefale jeres egen autostol, hvis i er glade for den (hmm... det lød måske lidt underligt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

KarinaIda

Vi har en som kan dreje, så man ikke skal vride i kroppe for og sætte prinsessen ind i bilen... Den er FANTASTISK!!

Anmeld

28. februar 2011

An&Jo

*A* skriver:

Godaften,

Min svigerfar vil give os autostole til drengene i dåbagave. Han har sagt at vi selv må vælge hvilke vi vil have (9-18 kg)

Jeg har siddet og kigget i det nye Babysam katalog, men ærlig talt så ved jeg ikke hvilket stol der er bedst... Jeg er i vildrede!!!

Mit spørgsmål er nu om I kan hjælpe mig med at finde den rette. I må meget gerne anbefale jeres egen autostol, hvis i er glade for den (hmm... det lød måske lidt underligt)

vi har en rømer king plus (9-18kg), og den er genial.. Elsker at vi kan lægge ham i soveposition hvis han falder i søvn osv.. og så er rømer jo også en af de sikreste på markedet, og for mig er sikkerhed altså nummer 1..

Anmeld

28. februar 2011

*A*

mortilj skriver:

vi har en rømer king plus (9-18kg), og den er genial.. Elsker at vi kan lægge ham i soveposition hvis han falder i søvn osv.. og så er rømer jo også en af de sikreste på markedet, og for mig er sikkerhed altså nummer 1..

Er den fremadvendt?

Anmeld

28. februar 2011

*A*

KarinaIda skriver:

Vi har en som kan dreje, så man ikke skal vride i kroppe for og sætte prinsessen ind i bilen... Den er FANTASTISK!!

Hvem er producenten og hvilken model er det?

Anmeld

28. februar 2011

An&Jo

*A* skriver:

Er den fremadvendt?

ja den er fremadvendt..

Hvis du gerne vil fortsætte med at have dem bagudvendt, så kan jeg anbefale dig stolen der hedder Be Safe.. Den er også bedst i test og baby sidder rigtig godt deri.. En lille bi bemærkning er faktisk at oppe i sverige er det ved lov at børnene skal sidde bagudvendt til de er mindst 4 år da det er langt det sikreste, vi havde desværre bare ikke plads til den fra Be Safe da den kræver lidt plads..

Anmeld

28. februar 2011

*A*

mortilj skriver:

ja den er fremadvendt..

Hvis du gerne vil fortsætte med at have dem bagudvendt, så kan jeg anbefale dig stolen der hedder Be Safe.. Den er også bedst i test og baby sidder rigtig godt deri.. En lille bi bemærkning er faktisk at oppe i sverige er det ved lov at børnene skal sidde bagudvendt til de er mindst 4 år da det er langt det sikreste, vi havde desværre bare ikke plads til den fra Be Safe da den kræver lidt plads..

Jeg har gost læst at de bagudvendte er lang mere sikre, men vi er nødt til at have fremadvendte pga. vores bilers størrelser...

Tror lige at jeg vil google den Rømer du anbefalede

Anmeld

28. februar 2011

sarahb

Helt sikkert rømer king.. En fantastisk stol med sove position... Og duper nem at hitte ud af..

Anmeld

28. februar 2011

*A*

sarahb skriver:

Helt sikkert rømer king.. En fantastisk stol med sove position... Og duper nem at hitte ud af..

Tak...

Det med soveposition tiltaler mig, men det at den er nem at hitte ud af er også et stort +

Anmeld

28. februar 2011

An&Jo

*A* skriver:

Jeg har gost læst at de bagudvendte er lang mere sikre, men vi er nødt til at have fremadvendte pga. vores bilers størrelser...

Tror lige at jeg vil google den Rømer du anbefalede

faktisk så har t-hansen tilbud på lige præcis den stol i den her uge.. den står til 1499 derude hvor den normalt koster 2099kr.. Bare lige et lille tip hvis det er.. det er da mange penge at spare hvis man skal have 2 stole ihvertfald..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.