Jeg har/er simpelthen så glad for vores "Bebe Confort Axis". Inden jeg købte dobbelttjekkede jeg selvf. med sikkerhed og certifikater og alt er som det skal være med god sikkerhed. Jeg fik den anbefalet fra en anden babyside for nogle år siden hvor hun var rigtig glad for den. Jeg tænkte, at med min dårlige ryg, ville det være super skønt at have en stol, som man nemt drejer rundt når hun skal ind og ud, så man ikke får de vrid i ryggen når man skal placere baby/barn (har også en firmabil med en alm. Römer King, så mærker tydelig forskellen)
Den er bare så sikker og nem at sætte fast i bilen. Det eneste som har været lidt irreterende var, at der om vinteren når hun har flyverdragt på, ikke har været så meget sele af give af når man skulle spænde hende fast, så lidt længere "sele" ville der havde været bedre.
Vi bestilte vores efter hun var vokset ud af babystolen fra Maxi Cosi i England incl levering til adr. for ca 1700 kr. Man kunne også få den i en butik her i KBH men der var den vist 3000 kr.
Det er sikkert ikke en autostol for alle, da jeg godt ved at man jo ofte vil gå efter de mærker man kender: Römert Maxi Cosi osv. Men nu vil jeg alligevel smide den her ind, fordi jeg synes jeg ligesom burde give tippet videre, eftersom jeg selv fik det i sin tid på en babyside.
ps. på billederne ser man stolen når den lige er klikket om til at sætte barnet ind i. Bagefter klikker/skubber man den så tilbage i alm. ligefrem stilling så barnet sidder selvfølgelig fremadrettet, og ikke ud til siden 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld