Vil gerne anbefale Autostol som drejer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.452 visninger
23 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

foto på lærred

Jeg har/er simpelthen så glad for vores "Bebe Confort Axis". Inden jeg købte dobbelttjekkede jeg selvf. med sikkerhed og certifikater og alt er som det skal være med god sikkerhed. Jeg fik den anbefalet fra en anden babyside for nogle år siden hvor hun var rigtig glad for den. Jeg tænkte, at med min dårlige ryg, ville det være super skønt at have en stol, som man nemt drejer rundt når hun skal ind og ud, så man ikke får de vrid i ryggen når man skal placere baby/barn (har også en firmabil med en alm. Römer King, så mærker tydelig forskellen)

Den er bare så sikker og nem at sætte fast i bilen. Det eneste som har været lidt irreterende var, at der om vinteren når hun har flyverdragt på, ikke har været så meget sele af give af når man skulle spænde hende fast, så lidt længere "sele" ville der havde været bedre.

Vi bestilte vores efter hun var vokset ud af babystolen fra Maxi Cosi i England incl levering til adr. for ca 1700 kr. Man kunne også få den i en butik her i KBH men der var den vist 3000 kr.

Det er sikkert ikke en autostol for alle, da jeg godt ved at man jo ofte vil gå efter de mærker man kender: Römert Maxi Cosi osv. Men nu vil jeg alligevel smide den her ind, fordi jeg synes jeg ligesom burde give tippet videre, eftersom jeg selv fik det i sin tid på en babyside.

ps. på billederne ser man stolen når den lige er klikket om til at sætte barnet ind i. Bagefter klikker/skubber man den så tilbage i alm. ligefrem stilling så barnet sidder selvfølgelig fremadrettet, og ikke ud til siden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

ivfmarie

genialt! Havde jeg dog bare vidst det for et par år siden. Jeg bander HVER dag når ungerne bliver spændt fast, og har tit tænkt at en sådan vende-stol ville være vidunderlig.

Nu bider jeg det i mig, og glæder mig til unger er store nok til at få kørekort - så er det slut!! .. Ej, det varer heldigvis ikke så længe inden de kan komme i selepude, så bliver det forhåbentlig lidt nemmere.

Tak for tippet, ellers.

Anmeld

28. maj 2010

foto på lærred

ja, jeg vidste egentlig heller ikke rigtig hvad jeg ville med indlægget andet end lige at gøre opmærksom på at den er der ude og den bare er SÅ dejlig for ryggen. Når de bliver et par år, kan de selv lige kravle op og så er det bare at spænde fast og vupti dreje rundt. Hader når jeg skal bruge firmabilen og ligger halt inde i bilen for at få hende ind og spænde hende fast.

Ivfmarie: Siddepude: ja det bliver helt sikkert nemmere

Anmeld

28. maj 2010

Mira0911

Det er jo kanon smart...

Anmeld

28. maj 2010

Lullaby

foto på lærred skriver:

Jeg har/er simpelthen så glad for vores "Bebe Confort Axis". Inden jeg købte dobbelttjekkede jeg selvf. med sikkerhed og certifikater og alt er som det skal være med god sikkerhed. Jeg fik den anbefalet fra en anden babyside for nogle år siden hvor hun var rigtig glad for den. Jeg tænkte, at med min dårlige ryg, ville det være super skønt at have en stol, som man nemt drejer rundt når hun skal ind og ud, så man ikke får de vrid i ryggen når man skal placere baby/barn (har også en firmabil med en alm. Römer King, så mærker tydelig forskellen)

Den er bare så sikker og nem at sætte fast i bilen. Det eneste som har været lidt irreterende var, at der om vinteren når hun har flyverdragt på, ikke har været så meget sele af give af når man skulle spænde hende fast, så lidt længere "sele" ville der havde været bedre.

Vi bestilte vores efter hun var vokset ud af babystolen fra Maxi Cosi i England incl levering til adr. for ca 1700 kr. Man kunne også få den i en butik her i KBH men der var den vist 3000 kr.

Det er sikkert ikke en autostol for alle, da jeg godt ved at man jo ofte vil gå efter de mærker man kender: Römert Maxi Cosi osv. Men nu vil jeg alligevel smide den her ind, fordi jeg synes jeg ligesom burde give tippet videre, eftersom jeg selv fik det i sin tid på en babyside.

ps. på billederne ser man stolen når den lige er klikket om til at sætte barnet ind i. Bagefter klikker/skubber man den så tilbage i alm. ligefrem stilling så barnet sidder selvfølgelig fremadrettet, og ikke ud til siden

Kan du sende link til der hvor du har købt den. For når jeg googler den så kommer der en masse steder frem hvor man IKKE kan købe den

Anmeld

28. maj 2010

KarinaIda

foto på lærred skriver:

Den er super god.. Vi har den nemlig også, og vi er så glad for den... Og jeg har også lidt problemer med ryggen!!

Anmeld

28. maj 2010

KarinaIda

MorpåSjælland skriver:

Kan du sende link til der hvor du har købt den. For når jeg googler den så kommer der en masse steder frem hvor man IKKE kan købe den

Vi købte vores i det gamle babyvest i odense som nu hedder babysam...

Anmeld

28. maj 2010

foto på lærred

MorpåSjælland skriver:

Åh bare jeg kunne huske det, det er næsten 3 år siden. Da jeg skulle finde den kan jeg huske jeg google på de englelske sider da den er meget populær der. Så fandt jeg bare det sted der var billigt og så tjekkede jeg med porto. Det sted jeg købte var kun 10 pund, det kan jeg huske jeg synes var ekstremt billigt med DHL fra England. Men det var en standard pris de havde for levering til Scandinavien. Selve stolen gav jeg omkring 160 pund for, og nu hvor pundet er endnu billigere end da jeg købte bliver det så endnu billigere.

Jeg kan også huske at Ønske Børn havde den, men der var den over dobbelt så dyr.

Anmeld

18. juni 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Jeg har fundet et link i tyskland til lige under 2000, og der skulle ikke være fragt på

Anmeld

18. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Den er godt nok smart. Ærgeligt, at vi har de autostole vi skal bruge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.