epiduralblokade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

Gittemor09

jeg ville aldrig vælge den hvis jeg virkelig kunne undgå det... og slet ikke fordi jeg ville være bange for smerterne under veerne....!!

jeg vil gøre alt hvad der står i min magt for at slippe for smertestillende når jeg føder...

har indtil videre kun født en gang... men slap "heldigvis" kun med ve-fremkaldende drop da de ikke var lange nok...!!

men er heller ikke typen der tager piller ved hovedpine... (selvom jeg lider af mild migræne/spændingshovedpine)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Kindfed

Jeg har fået epiduralblokade under mine veer, og en spinalblokade uden veer, da jeg skulle syes på operationsgangen. Ingen af gangen gjorde det ondt, heller ikke da han stak mange (!) gange første gang, men det er ubehageligt, imens narkoselægen sidder og trykker hårdt for at finde det rigtige sted til anlæggelsen. Til gengæld fangede jeg ham i et knus, da han var færdig, for det var da fuldstændig fantastisk!

Anmeld

1. marts 2011

tazz

Ja, men så lagde du vel heller ikke rigtig mærke til at de lagde den epi?

Jo for jeg skulle sidde op og foroverbøjet, og så lagde de den i en ve. Heldigvis virkede den med det samme, så jeg fik ikke flere veer efter den blev lagt

Anmeld

1. marts 2011

tazz

Gittemor09 skriver:

jeg ville aldrig vælge den hvis jeg virkelig kunne undgå det... og slet ikke fordi jeg ville være bange for smerterne under veerne....!!

jeg vil gøre alt hvad der står i min magt for at slippe for smertestillende når jeg føder...

har indtil videre kun født en gang... men slap "heldigvis" kun med ve-fremkaldende drop da de ikke var lange nok...!!

men er heller ikke typen der tager piller ved hovedpine... (selvom jeg lider af mild migræne/spændingshovedpine)

Men ville du få en rodbehandling i en tand uden bedøvelse?

Anmeld

1. marts 2011

BinaMor

tazz skriver:

Men ville du få en rodbehandling i en tand uden bedøvelse?

en epidural gør sådan at baby ikke får så meget naturlig smertestillende. dvs har mere ondt desværre.

der er grund til at man ikke får epi ved indgangen af hospitalet.

begge mine er født uden smertestillende

Anmeld

1. marts 2011

sne190810

Gittemor09 skriver:

Enig.

Anmeld

1. marts 2011

Low

WilliamsMorLise skriver:

Hej folkens.

Jeg er en pige på 17 år, som er 31 uger henne. Jeg glæder mig rigtig meget til William kommer til verden!!
Jeg er bare hammer nervøs for en ting. EPIDURALBLOKADE ......
Jeg hader nåle. Jeg kan ikke få taget en blodprøve uden at skulle ligge ned i tilfælde af jeg besvimer..

Jeg vil gerne høre sandheden. Også hvis den er forfærdelig. Jeg vil gøre mig klar på denne epoduralblokade. SÅ HER KOMMER DET:

Hvordan føltes det at få den? Mærker man det meget? Og hvordan forgår det??:-))

Mvh. Nervøse William's mor. 

Helt ærligt så kunne jeg ikke mærke nålen eller noget overhoved for de lagde den med vilje under en ve

Anmeld

1. marts 2011

tazz

BinaMor skriver:

en epidural gør sådan at baby ikke får så meget naturlig smertestillende. dvs har mere ondt desværre.

der er grund til at man ikke får epi ved indgangen af hospitalet.

begge mine er født uden smertestillende

Det er ikke korrekt.

Men hva', den reddede min datters liv, så den vil altid være min ven

Anmeld

1. marts 2011

Maja_4000

Du SKAL jo ikke have den (:

Jeg fik pks i december , og dér var der sjovt nok ikke veer til at distrahere eller noget :b Men jeg mærkede den overhovedet ikke .. Han var så sød , at han ikke viste mig nålen inden (; Min kæreste synes derimod ikke det var sjovt at se på ! 

Anmeld

1. marts 2011

Vingummien

WilliamsMorLise skriver:

Hej folkens.

Jeg er en pige på 17 år, som er 31 uger henne. Jeg glæder mig rigtig meget til William kommer til verden!!
Jeg er bare hammer nervøs for en ting. EPIDURALBLOKADE ......
Jeg hader nåle. Jeg kan ikke få taget en blodprøve uden at skulle ligge ned i tilfælde af jeg besvimer..

Jeg vil gerne høre sandheden. Også hvis den er forfærdelig. Jeg vil gøre mig klar på denne epoduralblokade. SÅ HER KOMMER DET:

Hvordan føltes det at få den? Mærker man det meget? Og hvordan forgår det??:-))

Mvh. Nervøse William's mor. 

Jeg er så bange for nåle, og kan slert ikke have dem. Jeg fik den da jeg skulle føde. Jeg syntes det gjorde ondt, men var så også en uerfaren der skulle prøve det på mig kunne de godt have fortalt. Så fandt de en erfaren til at få det gjort da den anden ikke kunne få det gjort. Og han gjorde de ti et hug og jeg mærkede intet. Og da den skulle ud igen efter fødslen, mærkede jeg intet over hovedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.