epiduralblokade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.155 visninger
43 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Williams'Mor

Hej folkens.

Jeg er en pige på 17 år, som er 31 uger henne. Jeg glæder mig rigtig meget til William kommer til verden!!
Jeg er bare hammer nervøs for en ting. EPIDURALBLOKADE ......
Jeg hader nåle. Jeg kan ikke få taget en blodprøve uden at skulle ligge ned i tilfælde af jeg besvimer..

Jeg vil gerne høre sandheden. Også hvis den er forfærdelig. Jeg vil gøre mig klar på denne epoduralblokade. SÅ HER KOMMER DET:

Hvordan føltes det at få den? Mærker man det meget? Og hvordan forgår det??:-))

Mvh. Nervøse William's mor. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

B&J

jeg er hammer nåleskræg lige som dig jeg er ved af besvime får klamme hænder og sveden løber ned fordi jeg er nervøs... men når du har veer og de gør ondt nok tænker du ikke over du skal have den du siger bare pænt ja tak... men jo ikke sikkert du behøver og det er ærlig snak fra min side af da jeg fik den ja jeg skreg da de stak den ind men jeg havde også veer der hoppede oven i hinanden

Anmeld

28. februar 2011

LISBETH:-)

Liseoervad93 skriver:

Hej folkens.

Jeg er en pige på 17 år, som er 31 uger henne. Jeg glæder mig rigtig meget til William kommer til verden!!
Jeg er bare hammer nervøs for en ting. EPIDURALBLOKADE ......
Jeg hader nåle. Jeg kan ikke få taget en blodprøve uden at skulle ligge ned i tilfælde af jeg besvimer..

Jeg vil gerne høre sandheden. Også hvis den er forfærdelig. Jeg vil gøre mig klar på denne epoduralblokade. SÅ HER KOMMER DET:

Hvordan føltes det at få den? Mærker man det meget? Og hvordan forgår det??:-))

Mvh. Nervøse William's mor. 

Der er vel ikke nogen der siger du skal have den eller? Hvis du er så nervøs for den ville jeg da sige nej tak.

Selvfølgelig med mindre du skal føde ved kejsersnit så er det jo ligesom nødvendigt.

Jeg fik PKS for 9 mdr siden og jeg synes overhovedet ikke det var slemt, det var hurtigt overstået og ikke noget og snakke om.

Anmeld

28. februar 2011

mor til 2 skønne piger .

lytter lig med  .

Anmeld

28. februar 2011

saxa

Jeg har fået den to gange, grundet aks. Og NEJ det gør ikke ondt.. Det gjorde det ihvertfald ikke på mig.. Jeg mærkede den ikke.. Måske fordi den blev lagt imellem kraftige veer?? Og vil sige det værste ved den er at man skal ligge 100 % stille når den bliver lagt, og det kan godt være svært med veerne..

Men der er jo ingen der siger at du skal have den, men det vil du måske gerne?!?

Anmeld

28. februar 2011

Muffinmus

for mig vil jeg sige

NEJ- dine veer kommer højst sansynligt til at gøre så ondt på et tidspunkt at du er villig til at ofre din højre arm for at slippe...groft sagt:-)

Men min den første gjorde slet ikke ondt, veerne var så meget værre end den smerte den nål kunne lave, så tænkte ikke ret meget over stikket, men for fanden hvor var det guld da den virkede:-)

anden gang lagde hun den forkert og det kunne mærkes, fik sådan en krampe agtig fornemmese i hele ryggen og bad hende fjerne den igen, anden gang fik hun lagt den fint og 10 min sener var mine vesmerter så små at jeg kunne sidde og læse lidt og hygge i mens:-)

Anmeld

28. februar 2011

Williams'Mor

Hmm. Jamen jeg vil rigtig gerne have den for at ungå smerter.
Men jeg vil gerne lige forbederedes på den.. Hehe:-))

- Men du synte ikke det var slemt?? Hmm.. Jeg håber godt nok ikke jeg mærker så meget når den bliver lagt. . Hehe

Anmeld

28. februar 2011

Maise

Kan fortælle dig at veerne er langt værre end at blive stukket i ryggen. Det minder om en der niver dig. Det gør lidt ondt synes jeg, men bestemt ikke sådan at man ikke kan holde det ud. Synes ikke det var så slemt som det bliver gjort til. og med fokus på at den kan afhjælpe smerterne fra veerne, så er den bestemt det værd, var meget glad for min, den tog toppen af smerterne så jeg kunne koncentrere mig om veerne i udvidelsesfasen.( endte dog i akut kejser snit af anden årsag) vil klart vælge den igen.

Anmeld

28. februar 2011

jannebjerre

Ja jeg var også siiiiiiiiiiiiiiiindsygt bange for nåle inden jeg fødte...
Men det ændre sig hurtigt...for at sige det rent ud, så har du så ondt af veerne, at du ikke bemærker at det gør ondt at få lagt den blokade...
Jeg lå ikke mærke til det i hvert fald...men sørgede self for ikke at kigge på nålen..
så det er nok ikke det du skal bekymre dig om

Anmeld

28. februar 2011

Ann.

Jeg tænker også at det jo er noget du selv bestemmer om du vil have. Der er ingen der siger at du SKAL have den  Lad være med at tage sorgerne på forskud.

Og nej, jeg synes ikke det gjorde ondt, for når du sidder med mega mange veer oveni, så ligger du ikke mærke til det, så er det veerne der gør ONDT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.