Jeg har nok lidt en skrækhistorie.
tror det er meget forskelligt. Kommer an på hvor god narkose lægen er og hvordan dine rygvivler ser ud.
Ved mig gjorde det MØG ondt, fik lagt den inden veerne rigtig tog til, men ville have den inden det begyndte at gøre rigtig nas.
Tog 30 min at ligge den, og han sagde det var lokalbedøvelsen der gjorde ondt.. Mmm flot, han stak og stak og stak og kunne ikke ramme, ved 5 forsøg ramte han så rigtig, men hver gang han ramte forkert gjorde det altså virkelig ondt. Den virkede så kun i den ene side fordi den lå skævt, så de ville ligge den igen, hjalp heldigvis lige at justere kateteret.
Røg ind til akut kejsersnit, og så ville den nye læge ligge den om, fordi jeg havde haft problemer med den første... der tog det heldigvis kun 5 min, og gjorde ikke ligeså ondt, men ondt gjorde det nu stadig.
Fik så bivirkning, og fik spinal hovedepine, som gjorde mere ondt end nogen af de veer jeg nåede at få, så kunne intet. Efter 2½ døgn, blev jeg så stukket endnu en gang i ryggen, og fik et bloodpatch for at dække lækagen, der reagerede min krop helt sindsygt på nerverne så alle muskler i kroppen dirrede...
Jeg oplevede det virkelig smertefuldt, men ikke desto mindre vil jeg stadig have det igen en anden gang (ønsker godt nok pks så kommer ud på et) men tankerne om veer skrammer mig stadig mere...
Anmeld