epiduralblokade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

MorTilMalene

jeg hader ogs nåle og sådan.. men jeg syntes at det føltes som en der nev mig i ryggen og så var der li den sindsygt dejlige følelse a det kolde dejlie smertestillende.. der var nakoselægen min aller bedste ven det var så skønt..

det jeg vil frem til er at jeg er en piveskid uden lige når det gælder nåle og medicin men den er god..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Williams'Mor

B&J skriver:

jeg er hammer nåleskræg lige som dig jeg er ved af besvime får klamme hænder og sveden løber ned fordi jeg er nervøs... men når du har veer og de gør ondt nok tænker du ikke over du skal have den du siger bare pænt ja tak... men jo ikke sikkert du behøver og det er ærlig snak fra min side af da jeg fik den ja jeg skreg da de stak den ind men jeg havde også veer der hoppede oven i hinanden

Uhjj, Jamen jeg er lidt en piveskid. Haha
- Jeg tror nu jeg behøver den.

Anmeld

28. februar 2011

jannebjerre

MariaE skriver:

for mig vil jeg sige

NEJ- dine veer kommer højst sansynligt til at gøre så ondt på et tidspunkt at du er villig til at ofre din højre arm for at slippe...groft sagt:-)

Men min den første gjorde slet ikke ondt, veerne var så meget værre end den smerte den nål kunne lave, så tænkte ikke ret meget over stikket, men for fanden hvor var det guld da den virkede:-)

anden gang lagde hun den forkert og det kunne mærkes, fik sådan en krampe agtig fornemmese i hele ryggen og bad hende fjerne den igen, anden gang fik hun lagt den fint og 10 min sener var mine vesmerter så små at jeg kunne sidde og læse lidt og hygge i mens:-)

hahah enig, så enig

Anmeld

28. februar 2011

Williams'Mor

MorTilMalene skriver:

jeg hader ogs nåle og sådan.. men jeg syntes at det føltes som en der nev mig i ryggen og så var der li den sindsygt dejlige følelse a det kolde dejlie smertestillende.. der var nakoselægen min aller bedste ven det var så skønt..

det jeg vil frem til er at jeg er en piveskid uden lige når det gælder nåle og medicin men den er god..

Fantastisk at høre at der er mest positiv snak om den!! Jeg tror  nu bare jeg tager chancen at få den :b

Anmeld

28. februar 2011

Williams'Mor

Der er rigtig mange der svare så det kan godt være jeg ikke lige svare jer alle sammen! Men bliv ved med at skriv. Det er fantastisk at der er så mange der skriver. :-))

Anmeld

28. februar 2011

MorTilMalene

Liseoervad93 skriver:

Fantastisk at høre at der er mest positiv snak om den!! Jeg tror  nu bare jeg tager chancen at få den :b

jeg fik kun en positiv oplevelse.. tror ikk jeg havde overlevet uden.. haha.. selvom min ikk virkede optimalt.. men det er så en helt anden side af sagen.. hehe

Anmeld

28. februar 2011

ZamanogDania

Uha bare du nævner den så gør det ondt der jeg fik den jeg synes det gjorde det ondt, men ikke helt vildt meget. Veer gjorde mere ondt. Men jeg kunne godt mærke da de rodet ind i ryggen. De vil jo gerne gør den rigtig. Men ved du hvad? Du er ligeglad med hvor ondt det gør, fordi du vil bare være fri for veer. Og når du får den, så kan du slappe rigtig af

Anmeld

28. februar 2011

B&J

Liseoervad93 skriver:

Uhjj, Jamen jeg er lidt en piveskid. Haha
- Jeg tror nu jeg behøver den.

man kan meget mere ind man tror ved en fødsel tro mig... men jeg skulle dog have den da jeg er overvægtig men er nu også glad for det for fødsel tog 3 dage og 16 timer

Anmeld

28. februar 2011

Majeha

Var mere nervøs for bivirkningerne end smerten.

Blev i graviditeten stukket af en hveps lige midt på lænden. Ved godt, det er en anden slags smerte, da man ikke er forberedt, men tænkte da, om det kom til at gøre lige så ondt, da jeg skulle have lagt epien.

Men den gjorde ikke særlig ondt på mig, men ja, det er hammer svært at ligge stille med vestorm... Synes hvepsestikket var 1000 gange mere smertefuldt

Anmeld

28. februar 2011

KarinaIda

Liseoervad93 skriver:

Hej folkens.

Jeg er en pige på 17 år, som er 31 uger henne. Jeg glæder mig rigtig meget til William kommer til verden!!
Jeg er bare hammer nervøs for en ting. EPIDURALBLOKADE ......
Jeg hader nåle. Jeg kan ikke få taget en blodprøve uden at skulle ligge ned i tilfælde af jeg besvimer..

Jeg vil gerne høre sandheden. Også hvis den er forfærdelig. Jeg vil gøre mig klar på denne epoduralblokade. SÅ HER KOMMER DET:

Hvordan føltes det at få den? Mærker man det meget? Og hvordan forgår det??:-))

Mvh. Nervøse William's mor. 

Jeg er også nåleskræk, virkelig meget..

Og jeg frygtede så meget den blokade, da jeg skulle have akut kejsersnit.. MEN MEN MEN... Jeg mærkede den ikke overhovedet, andet end da hun ramte min nerve og mit ben spjættede!! Så den er slet slet ikke slem og få lagt.. Men det er jo forskelligt hvad folk mener...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.