Kan hun ikke lide mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Loa

Fam. Madsen skriver:

du skal ikke bekymre dig det er ikke fordi hun ikke kan lide dig.. det er som en anden skriver hun ved hvor du er og at du altid kommer igen.

det kan vende når hun starter i vuggestue så kan det være hun bliver helt vildt mor syg.. og kun vil være ved dig. så nyd det imens du kan lave noget andet når hun leger

hun er kun en sej pige

Tusind tak.....  

Jeg er også den eneste af mødregruppens voksne der ikke "frygter" at skulle aflevere mit lill pus i vuggestuen, da jeg næsten er helt sikker på hun klarer det i stiv arm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Pige2009

Loa skriver:

Er det helt normalt at ens barn ikke vil "være hos en" ret meget....? 

Hun gider ALDRIG ligge og putte hos en, fair nok, hun har mega meget krudt i rumpen og skal udforske og opleve hele tiden.... 

Men selv hvis hun slår sig, og jeg tager hende op for at trøste hende, er det lige som om hun skubber sig væk fra mig med sine hænder, selvom hun er ked af det og græder..... 

Hun er desuden fuldstændig ligeglad med om jeg forlader det rum hun er i.... I feks. min mødregruppe, bliver alle de andre børn kede af det hvis deres mor rejser sig og går væk fra dem, men min Isabella, er fuldstændig ligeglad..... 

Mon ikke du blot har et selvstændigt barn

Anmeld

28. februar 2011

Loa

Mette 27 skriver:

Vil sige at det er meget normalt, det med at putte det har simpelhen noget med hendes alder at gøre.. Og det med når hun slår sig lyder meget som min søn da han var mindre, han havde bare ikke tid til at blive trøstet, og så viste han ikke helt hvad det gik ud på, men nu hvor han er knap 4 ja så ved man at man kan komme til mor eller far og få lidt pyller.. Men hun ved helt sikkert hvor hun har dig henne og det er absolut ikke fordi hun ikke kan lide dig, men de komemr jo igennem forskellige faser i livet, kan huske da min søn havde sin far tur, puha mor her havde det hårdt for han gad da slet ikke mig kun far far far far men nu er det kun mor mor mor mor og det kan godt være lidt hårdt...

Bare skægt hun hverken har været mor eller far syg endnu.....  

Kan bare ikke lade være at sammenligne lidt med mødregruppens børn, og når alle de andre reagerer ens, så undrede jeg mig bare over Isabella ikke var den mindste smule mor syg.....

Anmeld

28. februar 2011

Loa

Baagøe skriver:

Mon ikke du blot har et selvstændigt barn

Det håber jeg da  

Savner bare en gang i mellem hun gad putte lidt hos en, men man kan åbenbart ikke få det hele  

Anmeld

28. februar 2011

Mette 28

Loa skriver:

Bare skægt hun hverken har været mor eller far syg endnu.....  

Kan bare ikke lade være at sammenligne lidt med mødregruppens børn, og når alle de andre reagerer ens, så undrede jeg mig bare over Isabella ikke var den mindste smule mor syg.....

Vores søn fik en tur da han var omkring 1 år, og så først efter han var blevet 3 igen.. Men pas på med at sammeligne for meget for det ender med du driver dig selv til vanvid, mange har også sagt de synes det er vildt så selvstændigt vores søn er med at lege selv i forhold til deres egne børn, og de er bare ikke ens.. I den mødregruppe jeg var i, der skulle de 3 andre børn hænge helt vildt og ville ikke sove ret meget, men min han sov rigtig godt eller ville bare gerne lege både selv eller med os andre.. Han har aldrig hængt på os heller ikke som helt lille.. Men nu kan du tror han elsker at putte hos mor og far og han nyder når han får lov til at sove hos os i weekenderne, hans far er lidt blød om hjertet hvad hans søn angår, og jeg er ved at blive sindsyg for de to kan bare fylde hele sengen og den er 180. men også fordi jeg venter mig igen til April så nu er der en mave, men putning det skal han altså have... Åhh de kære børn 

Anmeld

28. februar 2011

Mumto3

Loa skriver:

Men håber da ikke hun bliver endnu mindre morsyg efter hun starter i vuggestue

Det kan jo gå begge veje!!! Både at hun 'lære at klare sig selv' og derfor ikke søger mor (men sådan er hun jo allerede lyder det til) eller at hun søger dig ekstra meget når hun er væk fra dig mange timer hver dag.

Anmeld

28. februar 2011

Loa

Mumto3 skriver:

Det kan jo gå begge veje!!! Både at hun 'lære at klare sig selv' og derfor ikke søger mor (men sådan er hun jo allerede lyder det til) eller at hun søger dig ekstra meget når hun er væk fra dig mange timer hver dag.

Det er rigtigt... Det er kun tiden der kan vise det.... Dog har hun aldrig været påvirket af at blive passet... Men er selvfølgelig noget andet i en vuggestue hvor hun er hver dag....

Anmeld

28. februar 2011

SussieThyssen

Loa skriver:

Er det helt normalt at ens barn ikke vil "være hos en" ret meget....? 

Hun gider ALDRIG ligge og putte hos en, fair nok, hun har mega meget krudt i rumpen og skal udforske og opleve hele tiden.... 

Men selv hvis hun slår sig, og jeg tager hende op for at trøste hende, er det lige som om hun skubber sig væk fra mig med sine hænder, selvom hun er ked af det og græder..... 

Hun er desuden fuldstændig ligeglad med om jeg forlader det rum hun er i.... I feks. min mødregruppe, bliver alle de andre børn kede af det hvis deres mor rejser sig og går væk fra dem, men min Isabella, er fuldstændig ligeglad..... 

Sådan er der bare nogle børn, der er.
Min den ældste var heller ikke til alt det der mor-kramme-putteri..nix.
Somme tider havde jeg bare lyst til at knuse-nusse-elske-kramme hende...men no way...hun blev lige så stiv som en pind, og skubbede mig væk...aarrgghh!
Hvorimod jeg fik fuld kompensation med nr 2, så jeg tror blot det handler om, hvordan man er.
Min mor fortalte mig, at jeg var nøjagtig lige sådan som nr 1, og når jeg tænker over det, så er jeg faktisk stadig lige sådan.
Det er dejligt at putte og blive krammet, og jeg elsker at uddele knus og kram til andre, men alt med måde.
Og når jeg fx skal sove, så er det der med at ligge i ske og den slags bare ikke mig...jeg skal have space omkring mig, og føler jeg får klaustrofobi, hvis jeg skal dele seng med andre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. februar 2011

Vidunderligeunger

Loa skriver:

Isabella vil ikke engang putte med os i vores seng, hun vender sig bare om på alle fire og kravler væk..... 

hehe, det ville alberte også gøre hvis hun kunne. men hu ka ik kravle. så jeg hiver hende tilbage og giver sutten, hvis jeg ved hun er træt

Anmeld

1. marts 2011

Pige2009

Loa skriver:

Det håber jeg da  

Savner bare en gang i mellem hun gad putte lidt hos en, men man kan åbenbart ikke få det hele  

Jeg tror det er alderen for Laura er 16 mdr. og hun er først lige nu begyndt at ville putte hos mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.