Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Cris skriver: Det må så mine børn leve med, her sparer vi på kysse-kramme-kysse... Så hvis de får en traume som voksne, så må de godt til terapeut og sige, at alt er mors skyld at hun kunne ikke styr sig selv
Det må så mine børn leve med, her sparer vi på kysse-kramme-kysse... Så hvis de får en traume som voksne, så må de godt til terapeut og sige, at alt er mors skyld at hun kunne ikke styr sig selv
Ha ha
Jeg tror nu nok de skal klare det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loa skriver: Nårh Så håber jeg det kommer
Nårh
Så håber jeg det kommer
Ja, det er skønt med lidt putteri. Nogle gange i weekenderne lader jeg Laura falde i søvn under dynen hos mig i stuen. Det er bare så hyggeligt
Baagøe skriver: Ja, det er skønt med lidt putteri. Nogle gange i weekenderne lader jeg Laura falde i søvn under dynen hos mig i stuen. Det er bare så hyggeligt
Hehe Hun faldt i søvn i vores seng med hoved i min arm forleden.... Nøj det var hyggerligt Det er bare ikke tit det sker......
Loa skriver: Hehe Hun faldt i søvn i vores seng med hoved i min arm forleden.... Nøj det var hyggerligt Det er bare ikke tit det sker......
Det er bare med at nyde de sjældne øjeblikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128