Kan hun ikke lide mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.753 visninger
33 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Loa

Er det helt normalt at ens barn ikke vil "være hos en" ret meget....? 

Hun gider ALDRIG ligge og putte hos en, fair nok, hun har mega meget krudt i rumpen og skal udforske og opleve hele tiden.... 

Men selv hvis hun slår sig, og jeg tager hende op for at trøste hende, er det lige som om hun skubber sig væk fra mig med sine hænder, selvom hun er ked af det og græder..... 

Hun er desuden fuldstændig ligeglad med om jeg forlader det rum hun er i.... I feks. min mødregruppe, bliver alle de andre børn kede af det hvis deres mor rejser sig og går væk fra dem, men min Isabella, er fuldstændig ligeglad..... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Mumto3

Hejsa,

jeg kan se af din profil at hun går i vuggestue. Det kan jo godt være en reaktion på det.Hvordan var hun før hun startede i vuggestue?

Anmeld

28. februar 2011

Corn

Hun er da fuld af selvtillid og selvværd... Hun ved liiiiiiiiige hvor hun har dig, så hvorfor hyle

Og det der putte noget, Mutten han gider kun mor i små doser, fx når han vil ammes

Anmeld

28. februar 2011

Loa

Mumto3 skriver:

Hejsa,

jeg kan se af din profil at hun går i vuggestue. Det kan jo godt være en reaktion på det.Hvordan var hun før hun startede i vuggestue?

Nårh nej, jeg har bare rettet den derinde, hun starter først på onsdag Og hun har ALTID været sådan.... Hun er bare så travlt med at skulle frem i verden, kravlede da hun var 7 måneder og nu 14 dage efter rejser hun sig op af alting og prøver at gå.... Ved ikke om det kan have noget med noget at gøre? 

Anmeld

28. februar 2011

Vidunderligeunger

sådan er alberte også.. (9 mdr)

Hun vil gerne sove sammen med mig, i vores seng, men det der hængen på arm, blive trøstet og sådan, det siger hende ikke ret meget. plus, som du selv nævner, hun græder ikke når jeg forlader rummet, med mindre hun er sulten haaha

Anmeld

28. februar 2011

Loa

Mumto3 skriver:

Hejsa,

Men håber da ikke hun bliver endnu mindre morsyg efter hun starter i vuggestue

Anmeld

28. februar 2011

Mette 28

Vil sige at det er meget normalt, det med at putte det har simpelhen noget med hendes alder at gøre.. Og det med når hun slår sig lyder meget som min søn da han var mindre, han havde bare ikke tid til at blive trøstet, og så viste han ikke helt hvad det gik ud på, men nu hvor han er knap 4 ja så ved man at man kan komme til mor eller far og få lidt pyller.. Men hun ved helt sikkert hvor hun har dig henne og det er absolut ikke fordi hun ikke kan lide dig, men de komemr jo igennem forskellige faser i livet, kan huske da min søn havde sin far tur, puha mor her havde det hårdt for han gad da slet ikke mig kun far far far far men nu er det kun mor mor mor mor og det kan godt være lidt hårdt...

Anmeld

28. februar 2011

Loa

Macaab skriver:

Hun er da fuld af selvtillid og selvværd... Hun ved liiiiiiiiige hvor hun har dig, så hvorfor hyle

Og det der putte noget, Mutten han gider kun mor i små doser, fx når han vil ammes

Hehe tak Ja hun virker også sådan... 

Syntes bare det er vildt at i en mødregruppe på 6 børn er det kun min som ikke er mor syg, så tænkte om hun måske var mindre glad for mig end de andre for deres mor..... 

Anmeld

28. februar 2011

Fam. Madsen

du skal ikke bekymre dig det er ikke fordi hun ikke kan lide dig.. det er som en anden skriver hun ved hvor du er og at du altid kommer igen.

det kan vende når hun starter i vuggestue så kan det være hun bliver helt vildt mor syg.. og kun vil være ved dig. så nyd det imens du kan lave noget andet når hun leger

hun er kun en sej pige

Anmeld

28. februar 2011

Loa

BlyViol skriver:

sådan er alberte også.. (9 mdr)

Hun vil gerne sove sammen med mig, i vores seng, men det der hængen på arm, blive trøstet og sådan, det siger hende ikke ret meget. plus, som du selv nævner, hun græder ikke når jeg forlader rummet, med mindre hun er sulten haaha

Isabella vil ikke engang putte med os i vores seng, hun vender sig bare om på alle fire og kravler væk..... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.