Guldklumpen 10+0 <3 <3 Er det bare mig, eller vokser den? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Lotus86

Maalene skriver:

Ja, synes godt nok din mave er rigtig stor og virkelig flot

Ja, helt sikkert... Sidst jeg var gravid voksede den overhovedet ikke i løbet af de 10 uger, der var fostret så også gået til i 6+0, så nu er det bare så fantastisk, at den vokser - tyder jo på, at alt er som det skal være denne gang

Er ked af at høre at du har mistet før men ja, så er det bare endnu bedre at den vokser så hurtigt nu der er vel heller ikke længe til du skal til nf?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Najsen86

Maalene skriver:

Ja, helt sikkert - er også aaaalt for nysgerrige til ikke at vide det - min svigermor har også spurgt 5 gange tror jeg, om de ikke nok må vide det, når det er - og selfvølgelig må de da det

Har du en fornemmelse af, hvad du gemmer i maven?

Hehe ja de kan være utålmodige de svigerforældre.. men de glæder sig jo næsten ligeså meget som vi gør, så de skal jo selvfølgelig have lov til at vide det.. min svigermor havde været ude og købe små sokker med disneymotiver på og eftersom de ikke ved om det bliver en pige eller dreng, havde hun købt 4 par i lyserød og 4 par i lyseblå

Jeg har drømt at jeg fik en pige og det er egentlig også det jeg har på fornemmelsen, men ville elske at få både en pige og en dreng på et tidspunkt, så kønnet er underordnet, bare h*n er sund og rask

Hvad med dig, har du en idé med hensyn til kønnet?

Anmeld

27. februar 2011

Maalene

Lotus86 skriver:

Er ked af at høre at du har mistet før men ja, så er det bare endnu bedre at den vokser så hurtigt nu der er vel heller ikke længe til du skal til nf?

Tusind tak

Ja, det var rigtig hårdt mens det stod på, og indtil vi blev gravide igen, men nu er det heldigvis ikke noget, der fylder i ens tanker... Det er dejligt at have noget positivt at tænke på i stedet for

Nej, der er "kun" 3 uger til nu, selvom det føles som lang tid... Hehe... Lidt træls jeg skal vente, til jeg er 13+1, men sådan er det jo - det vigtigste er jo, at vi får den lille at se

Glæder mig til at følge dig i resten af din graviditet

Anmeld

27. februar 2011

Maalene

Najsen86 skriver:

Hehe ja de kan være utålmodige de svigerforældre.. men de glæder sig jo næsten ligeså meget som vi gør, så de skal jo selvfølgelig have lov til at vide det.. min svigermor havde været ude og købe små sokker med disneymotiver på og eftersom de ikke ved om det bliver en pige eller dreng, havde hun købt 4 par i lyserød og 4 par i lyseblå

Jeg har drømt at jeg fik en pige og det er egentlig også det jeg har på fornemmelsen, men ville elske at få både en pige og en dreng på et tidspunkt, så kønnet er underordnet, bare h*n er sund og rask

Hvad med dig, har du en idé med hensyn til kønnet?

Ej, hvor sødt af hende

Det er bare kært, at de gør sådan noget de kære forældre og svigerforældre

Ej, hvor sjovt - har også drømt, at vi fik en pige, selvom den første indskydelse var en dreng - så tror også mest på en pige nu her...

Men har det fuldkommen ligesom dig - det er fuldstændig underordnet, om det bliver en dreng eller pige - det vigtigste er, at den er sund og rask

Anmeld

27. februar 2011

quar20

Maalene skriver:

Hej dejlige piger >:<

Så nåede jeg dælme 10+0 og nu er 25% af graviditeten gennemført Det er lidt vildt at tænke på, at jeg allerede har gennmført 1/4 af graviditeten - det er SÅ skønt

Her er lige et lille mavebillede, synes godt nok maven vokser derudaf, det første billede er fra testdagen, da jeg var 4+0 og det er andet er her fra morgen af... Begge billeder taget fra morgenstunden inden morgenmad - så det er lidt vildt så meget der allerede er sket - eller er det bare mig?

Og vægten siger +1 kilo, så det kan ikke engang være derfor...

arhhhhh en dejlig sød babyhule

Anmeld

27. februar 2011

Maalene

quar20 skriver:

arhhhhh en dejlig sød babyhule

Tusind tak søde

Anmeld

27. februar 2011

Moar2011

man kan tydelig se forskel - 14dage til NF

Anmeld

27. februar 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Hej dejlige piger >:<

Så nåede jeg dælme 10+0 og nu er 25% af graviditeten gennemført Det er lidt vildt at tænke på, at jeg allerede har gennmført 1/4 af graviditeten - det er SÅ skønt

Her er lige et lille mavebillede, synes godt nok maven vokser derudaf, det første billede er fra testdagen, da jeg var 4+0 og det er andet er her fra morgen af... Begge billeder taget fra morgenstunden inden morgenmad - så det er lidt vildt så meget der allerede er sket - eller er det bare mig?

Og vægten siger +1 kilo, så det kan ikke engang være derfor...

Klar forskel! Helt klart. Smuk babyhule. Jeg er kun 8+4 og også ved at få mave, og har heller ikke taget så meget på. Synes det er mystisk, for det er jo ret tidligt!

Anmeld

27. februar 2011

NinaNymannMadsen

sikke en fin mave du har allerede nu. man kan godt se den er vokset.

Anmeld

27. februar 2011

***S***

Hvor er din mave fin!!

Jeg er nået 12+0 idag! Skal til NF på Fredag og Vi glæder os helt vildt!!!

Håber du har det godt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.