Guldklumpen 10+0 <3 <3 Er det bare mig, eller vokser den? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Jamen jeg vil da lige hurtigst muligt her om lidt smide et lidt gammelt men alligevel nyere billede ind. Det er vist fra 8+3. Du kan se det om lidt i hvert fald!  Og skal nok sige, når jeg får et mere opdateret billede ind

Jeg skal til NF på tirsdag klokken 10.30 Hvor fedt er dét lige!?  Hvad med dig og NF? Ved du det endnu?

Uhh, vil skynde mig ind og se billedet, så jeg kan se, hvor meget din mave er vokset

Ej, hvor er det bare fedt! GID DET VAR MIG

Jeg skal først til NF den 21. marts, men nu er der kun 14 dage til, så det går den rigtige vej... Hehe... HUSK at kom med en update på tirsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Maalene

CmarianN skriver:

Ja det synes jeg nu egentlig også 

Men er glad for, at kunne følge dig helt fra start. Det er meget hyggeligt 

Hvor er du bare sød

Håber også snart jeg kan følge dig fra start af - det er nemlig hyggeligt sådan noget

Anmeld

6. marts 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Uhh, vil skynde mig ind og se billedet, så jeg kan se, hvor meget din mave er vokset

Ej, hvor er det bare fedt! GID DET VAR MIG

Jeg skal først til NF den 21. marts, men nu er der kun 14 dage til, så det går den rigtige vej... Hehe... HUSK at kom med en update på tirsdag

Det kan du tro, du skal få Og spammes med billeder! Muhahahaha...

Anmeld

6. marts 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Det kan du tro, du skal få Og spammes med billeder! Muhahahaha...

WUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Anmeld

6. marts 2011

betiinsen

åh sikke en smuk mavse og en stor forskel allerede.. hvor er det fantastisk at se søde nu er der ikke så længe til NF hvor dejligt..

kan se at det hele kommer til at sidde lige på maven på dig, du er super flot gravid

Anmeld

6. marts 2011

Maalene

betiinsen skriver:

åh sikke en smuk mavse og en stor forskel allerede.. hvor er det fantastisk at se søde nu er der ikke så længe til NF hvor dejligt..

kan se at det hele kommer til at sidde lige på maven på dig, du er super flot gravid

Åhh, hvor er du altså sød

Ja, det er virkelig dejligt den vokser, og at vi nu nærmer os NF - tiden går nu stærkt nok, selvom man føler dagene sneeeegler sig afsted

Uhh, og du er allerede i uge 30 - hvor er det bare vildt søde - har lige været inde og lure dit nyeste mavebillede - og hvor er du altså bare flot Det sidder da også lige på maven på dig det hele - det er SÅ flot til dig

Håber det hele sætter sig på maven her også, men tvivler Hehe...

Anmeld

11. marts 2011

Jemion

Meget tydelig forskel.. Rigtig fin lille bule 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.