Guldklumpen 10+0 <3 <3 Er det bare mig, eller vokser den? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Maalene

Babyklar skriver:

man kan tydelig se forskel - 14dage til NF

Der er 3 uger til NF

Skal først scannes når jeg er 13+1 - så det er bare øv... Hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Maalene

Secrets skriver:

Klar forskel! Helt klart. Smuk babyhule. Jeg er kun 8+4 og også ved at få mave, og har heller ikke taget så meget på. Synes det er mystisk, for det er jo ret tidligt!

Ja, det er lidt vildt... Nogle kan man jo ikke se det på, før uge 20 eller sådan noget - men hos os popper maven bare med det samme

Men tror det er pga. livmoderen, min var vidst allerede vokset 5 cm., da jeg var ved læge for knap 14 dage siden, så mon ikke det er fordi din livmoder også har vokseværk

Anmeld

27. februar 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Ja, det er lidt vildt... Nogle kan man jo ikke se det på, før uge 20 eller sådan noget - men hos os popper maven bare med det samme

Men tror det er pga. livmoderen, min var vidst allerede vokset 5 cm., da jeg var ved læge for knap 14 dage siden, så mon ikke det er fordi din livmoder også har vokseværk

Det er garanteret derfor! Nu skal paranoiaen over MA bare gå væk, og så er alt godt

Anmeld

27. februar 2011

Maalene

Astasmor skriver:

sikke en fin mave du har allerede nu. man kan godt se den er vokset.

Tusind mange tak

Kan se, at vi næsten kan følges ad - glæder mig til at følge dig

Anmeld

27. februar 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Der er 3 uger til NF

Skal først scannes når jeg er 13+1 - så det er bare øv... Hehe...

arrrg øv øv. så er der lidt endnu ..

Anmeld

27. februar 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Tusind mange tak

Kan se, at vi næsten kan følges ad - glæder mig til at følge dig

glæder mig også til at følge dig.
du kun lige omkring 2 uger længere henne end mig.

Anmeld

27. februar 2011

Maalene

***S*** skriver:

Hvor er din mave fin!!

Jeg er nået 12+0 idag! Skal til NF på Fredag og Vi glæder os helt vildt!!!

Håber du har det godt?

Århh, tusind tak - hvor er du sød

Ej, hvor vildt... Det bliver da bare mega mega spændende - og SÅ stort

Det kan du tro jeg har, har døjet meget med mavesmerter, men klart nok, hvis livmoderen vokser sådan

Hvad med dig, har du det også godt?

Anmeld

27. februar 2011

Maalene

Secrets skriver:

Det er garanteret derfor! Nu skal paranoiaen over MA bare gå væk, og så er alt godt

Ja, lige præcis... Hehe...

Men sidst nåede jeg jo til 10+1 inden jeg fik min udskrabning, og der havde maven ikke rokket sig så meget som 1 mm, så det må være yderst positivt, at vores maver er vokset så meget

Anmeld

27. februar 2011

Maalene

Babyklar skriver:

arrrg øv øv. så er der lidt endnu ..

Ja, det er lidt noget tis

Anmeld

27. februar 2011

Lotus86

Maalene skriver:

Tusind tak

Ja, det var rigtig hårdt mens det stod på, og indtil vi blev gravide igen, men nu er det heldigvis ikke noget, der fylder i ens tanker... Det er dejligt at have noget positivt at tænke på i stedet for

Nej, der er "kun" 3 uger til nu, selvom det føles som lang tid... Hehe... Lidt træls jeg skal vente, til jeg er 13+1, men sådan er det jo - det vigtigste er jo, at vi får den lille at se

Glæder mig til at følge dig i resten af din graviditet

Det kan jeg godt forstå, dejligt for jer i er blevet gravide igen jeg var til nf da jeg var 12+0 og der kunne hun ikke måle nakkefolden 100%, så vi skulle komme igen 10 dage senere, så vær glad for i skal 'så sent' så du sikker på at få klart svar med det samme, og jeres bebs er det større. På de 10 dage vi havde i mellem de 2 scanninger, der var der sket ret meget, det var sjovt at seJeg glæder mig også til at følge dig, det er altid hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.