Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MIWULA skriver: Jaaah tak det håber jeg også snart jeg får. Er godt nok utålmodig. hehe. Mange tak det har jeg brug for.
Jaaah tak det håber jeg også snart jeg får. Er godt nok utålmodig. hehe.
Mange tak det har jeg brug for.
Det kan jeg virkelig godt forstå - kunne forestille mig, at tålmodigheden er ved at være HELT væk nu her
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissGeoh skriver: Tusind tak. Tester negativ, men mens er ikke kommet endnu!
Tusind tak.
Tester negativ, men mens er ikke kommet endnu!
Uhh, hvor spændende... Vil krydse aaaalt hvad jeg kan, for at der ligger en lille spire og gemmer sig derinde, og at du "bare" danner langsommere HCG, eller har haft senere ÆL, så den positive test er lige rundt om hjørnet
Maalene skriver: Uhh, hvor spændende... Vil krydse aaaalt hvad jeg kan, for at der ligger en lille spire og gemmer sig derinde, og at du "bare" danner langsommere HCG, eller har haft senere ÆL, så den positive test er lige rundt om hjørnet
Tusind tak, hvor er du sød.. Ja jeg håber virkelig også.. Det kunne bare være lykken..
B&J skriver: Sikke en sød baby bule du har dig sikke en lille spir der putter der inde
Sikke en sød baby bule du har dig sikke en lille spir der putter der inde
Tusind mange tak
Ja, håber ikke det lille spirs størrelse følger med maven, så ender jeg da med en kæmpe-baby
MissGeoh skriver: Tusind tak, hvor er du sød.. Ja jeg håber virkelig også.. Det kunne bare være lykken..
Ja, det må absolut være jeres tur
Ihh hvor er maven fin søde
Enten en kæmpe baby, ellers 2 fine babyer
Ihh hvor er du fiin
Maalene skriver: Tusind mange tak Ja, håber ikke det lille spirs størrelse følger med maven, så ender jeg da med en kæmpe-baby
¨Nej det håber jeg da heller ikke så kommer da en baby på 5-6kg
Maalene skriver: Ja, det må absolut være jeres tur
Ja taak.
MaybeMe skriver: Ihh hvor er maven fin søde Enten en kæmpe baby, ellers 2 fine babyer
Tusind tak søde
Ja, synes godt nok maven er stor nu i forhold til jeg ikke er længere henne... Hehe... Med tanke på, at babyen nu er 3 cm, så er der vidst ikke så meget kæmpebaby over den endnu, men kan selvfølgelig være det kommer hen af vejen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128