Guldklumpen 10+0 <3 <3 Er det bare mig, eller vokser den? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Maalene

Najsen86 skriver:

Hvor er din babyhule bare flot Og sys den er vokset rigtig meget!!!

Århh, tusind mange tak - hvor er du sød

Ja, det går dælme stærkt... Hehe... Livmoderen har vidst vokseværk

Hvor er det spændende, I snart skal til MD - vil I vide kønnet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Najsen86

Maalene skriver:

Århh, tusind mange tak - hvor er du sød

Ja, det går dælme stærkt... Hehe... Livmoderen har vidst vokseværk

Hvor er det spændende, I snart skal til MD - vil I vide kønnet?

Ja det bliver bare spændende til MD.. Ja vi er begge for nysgerrige til ikke at få kønnet af vide... det er ikke fordi vi har nogen præferencer hvad angår kønnet, men det er bare rart at man ved hvad man skal forestille sig

Anmeld

27. februar 2011

-Milla-

Så fin en lille babyhule, der er tydelig forskel.

Anmeld

27. februar 2011

Pige2009

Maalene skriver:

Hej dejlige piger >:<

Så nåede jeg dælme 10+0 og nu er 25% af graviditeten gennemført Det er lidt vildt at tænke på, at jeg allerede har gennmført 1/4 af graviditeten - det er SÅ skønt

Her er lige et lille mavebillede, synes godt nok maven vokser derudaf, det første billede er fra testdagen, da jeg var 4+0 og det er andet er her fra morgen af... Begge billeder taget fra morgenstunden inden morgenmad - så det er lidt vildt så meget der allerede er sket - eller er det bare mig?

Og vægten siger +1 kilo, så det kan ikke engang være derfor...

Ja, den vokser fint. Smiler lidt over, at du har gennemført 25% af graviditeten. Det bliver værre med de sidste 50% som ofte snegler sig afsted

Anmeld

27. februar 2011

Maalene

Najsen86 skriver:

Ja det bliver bare spændende til MD.. Ja vi er begge for nysgerrige til ikke at få kønnet af vide... det er ikke fordi vi har nogen præferencer hvad angår kønnet, men det er bare rart at man ved hvad man skal forestille sig

Ja, det kan jeg virkelig godt forstå

Er da også lidt sjovere, at købe tøj og det hele med lidt farve på, i stedet for alt er hvidt

Anmeld

27. februar 2011

Maalene

-Milla- skriver:

Så fin en lille babyhule, der er tydelig forskel.

Tusind mange tak

Ja, livmoderen har vidst vokseværk... Hehe...

Anmeld

27. februar 2011

Maalene

Baagøe skriver:

Ja, den vokser fint. Smiler lidt over, at du har gennemført 25% af graviditeten. Det bliver værre med de sidste 50% som ofte snegler sig afsted

Det har du helt sikkert ret i, men lige nu synes jeg jo bare 10 uger er ingenting, men når man så tænker på, at det faktisk er 25% af graviditeten, så synes jeg pludselig det er en del alligevel

Anmeld

27. februar 2011

Pige2009

Maalene skriver:

Det har du helt sikkert ret i, men lige nu synes jeg jo bare 10 uger er ingenting, men når man så tænker på, at det faktisk er 25% af graviditeten, så synes jeg pludselig det er en del alligevel

Jamen, det har du da også ret i

Anmeld

27. februar 2011

Najsen86

Maalene skriver:

Ja, det kan jeg virkelig godt forstå

Er da også lidt sjovere, at købe tøj og det hele med lidt farve på, i stedet for alt er hvidt

lige præcis.. det er så kedeligt med hvidt- eller brunt.. vil vil gerne have nogle farver hvad med jer når I når så langt.. vil I så vide det?

Anmeld

27. februar 2011

Maalene

Najsen86 skriver:

lige præcis.. det er så kedeligt med hvidt- eller brunt.. vil vil gerne have nogle farver hvad med jer når I når så langt.. vil I så vide det?

Ja, helt sikkert - er også aaaalt for nysgerrige til ikke at vide det - min svigermor har også spurgt 5 gange tror jeg, om de ikke nok må vide det, når det er - og selfvølgelig må de da det

Har du en fornemmelse af, hvad du gemmer i maven?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.