Jer der ofte får sprøjteorgasmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

karina1980

er fuldstændig færdig af grin over ham fra dr,  kæft han er sjov.

men må indrømme at mine sprøjteorgasmer aldrig har været så vilde som hende i den anden, måske det fordi man glemmer at flytte fingerne, haha.

men her sexer vi ikke i sengen, når det er, eller så ligger vi et håndklæde i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

smokin

hold da kæft..... vild video alligevel! 

Anmeld

8. februar 2012

Anonym

Hvordan får jeg min kæreste med på ideen? .. Han siger bare "neeeeej, du skal ikke ligge og tisse indenfor, sådan noget gør man kun på wc'et, og spicelt IKKE i sengen!!!" 

Jeg vil sååå gerne have en sprøjte orgasme, og har læst meget om det de sidste par år, og har prøvet at få ham overtalt i ca 2 år .. 

Dumme mand 

Anmeld

8. februar 2012

Anonym

Jeg synes det er pisse ulækkert.. Så det sagt. 

Anmeld

8. februar 2012

christina92

Anonym skriver:

Jeg synes det er pisse ulækkert.. Så det sagt. 

Synes ikke man kan sige at noget så naturligt er pisse ulækkert. Det er da okay det er din mening, bare du ved det er en af de mest naturlige og største nydelser du snakker om

Alle kan jo ikke være til det samme, men at sige det er pisse ulækkert synes jeg er at "stramme" den.

Anmeld

8. februar 2012

Maja88

mariamiss6 skriver:

Hehe ja det er sådan set lidt for dumt jo, at jeg ikke har fået det gjort

ej lejer du ham ikke ud

Anmeld

8. februar 2012

Maja88

Guldimaven skriver:

Må altså også lige tilføje at jeg er rimelig misundelig!

Altså her er det eneste jeg kan få en klitoris, og har aldrig mærket under sex, at der er nogen der har ramt godt uanset sex partner. Øv! 

Jeg har det på præcis samme måde.. dog kan jeg klare det når jeg gør det selv..

Anmeld

8. februar 2012

Anonym

mariamiss6 skriver:

Hmmm jeg har egentlig ikke tænkt på væsken...

Tror ikke det gør sig gældende for mig, som det gør for dig... 

Jeg drikker jo generelt dårligt nok 1 glas vand om dagen, men til gengæld 1-2 kander kaffe....

Så velhydreret kan man ikke sige jeg er jo....

nu har jeg læst lidt med.

og du nævner det med når man føler man skal tisse så lad vær og hold tilbage.

so far so god nåede min kæreste og jeg en dag.. men jeg turde altså ikk give slip for var bange for jeg virkelig vil tisse..hvordan mærker du forskel?

Anmeld

8. februar 2012

ano14316

mariamiss6 skriver:

Hvad fanden gør i med sengen???

Med mindre man ligesom ved på forhånd, at det er sådan en orgasme man har tænkt sig at gå efter, eller hvis det er noget man får hver gang, så forbereder man jo ikke just sengetøjet til at være vandtæt vel...

Jeg synes sgu ikke lige tanken om et gummilagen er så fed...

OG jeg ved af erfaring at det at sove på et tisselagen bare bliver MONSTER varmt, for det gjorde jeg nemlig under min forrige graviditet. Så jeg har egentlig heller ikke lyst til at have sådan et liggende, fast, i min seng, under det almindelige lagen...

Men helt ærligt, min kæreste er altså pisse dygtig til det der, og når han kan give mig 4 sprøjteorgasmer i streg, så er sengen altså bare VIRKELIG våd bagefter....

Ind til videre har det resulteret i at jeg bare har taget topmadrassen af, når vi var færdige (sådan en god skum dims, der er ca. 10 cm. høj når den ikke er presset sammen, og med et betræk udenom) Men altså, det dur ligesom kun hvis det er een sprøjteorgasme...

Hvis man får 4 i træk er ALT bare gennemblødt, og det synes jeg egentlig ikke er så fedt i længden...

Så jeg håbede egentlig lidt, at der måske var nogle af jer andre der selv oplevede det tit/jævnligt, og liiiige havde det der smarte trick til den hurtige og impulsive løsning 

Tja, undskyld at det er sådan, æææhm, direkte, men jeg er sgu lidt træt af at ligge på en våd plet, eller uden topmadras, eller oven på et håndklæde. Og så tænker jeg også at min madras jo ikke bliver ved at holde til det

Der er mulighed for at svare anonymt

sørg for at ligge i kærestens side..

ej hvad med at ligge tisseunderlaget under topmadrassen...

Jeg hat et af dem fra ikea til at ligger under mælkejungerne, så hvis det løber om natten så ender det der, og jeg synes ikke jeg har problemer med varme..

Anmeld

8. februar 2012

Maja88

Anonym skriver:

nu har jeg læst lidt med.

og du nævner det med når man føler man skal tisse så lad vær og hold tilbage.

so far so god nåede min kæreste og jeg en dag.. men jeg turde altså ikk give slip for var bange for jeg virkelig vil tisse..hvordan mærker du forskel?

det er ikke muligt at tisse tisse når man er der..så bare giv los

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.