mariamiss6 skriver:
By the way, din mand skal jo kunne læse alle dine signaler, uanset hvor små de måtte være. Især hvis du er typen som ikke er sååååå god til at råbe at han har ramt rigtigt og endelig ikke må stoppe 
Når han har fundet knappen, så skal han endelig ikke stoppe, og han skal endelig heller ikke liiiiige flytte sig et par milimeter, så kan det ske at det ender i en fuser 
En sprøjteorgasme kan være riiiigtig lang tid undervejs, så det kræver nok, at kvinden mest ligger sig til rette og bare slår fra og tager glad imod 
Når du føller du er lige ved at skal tisse, så lad være at holde tilbage, du skal IKKE tisse. Når du først har prøvet at få en sprøjteorgasme vil du tydeligt kunne se forskellen 
Når du har prøvet at få en G-punkts stimuleret sprøjteorgasme, kan du måske være heldig at finde frem til andre måder at få en 
Med min gamle kæreste kunne jeg "give mig selv" en sprøjteorgasme, hvis jeg ligesom gned mig frem og tilbage på ham, meget gerne med hans hænder på mine hofter, til at trykke mig ekstra godt ned, og så lige i den rette vinkel og det rette tempo.
Med min nye kæreste får jeg sprøjteorgasmer ved at han først stimulerer mit G-punkt kraftigt, og derefter min klitoris, og hvis det ikke liiiige funger sådan omtrent med det samme, så skifter hanbare lidt frem og tilbage mellem de to 
Noget der kan hjælpe er, hvis han med flad hånd (i hvert fald hvis du ligger på ryggen) lægger et mellem stærkt pres på venusbjerget 
øøøøøh det var vidst de tips jeg kunne give, ud fra egne erfaringer....
Nåååh nej, det lykkedes de færste par gange kun for mig, med en vibrator, ført af min ekskæreste, specielt udformet til at stimulere G-punktet.....