Jer der ofte får sprøjteorgasmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

OH MY FREAKING GOD!! 

Jeg må sgu da være godt og grundigt gået glip af noget..... 

Jeg har aldrig oplevet noget lign...... Jeg aner ikke engang hvor mit G punkt sidder

Hehehhe, jeg kan sgu heller ikke selv finde mit G-punkt, men det er altså heller ikke nødvendigvis et must for at få sprøjteorgasmer... 

Det virker ikke for mig hvis han bliver ved at rode rundt der oppe...

Man skal skifte lidt, og slutte i nærheden af klitoris, SÅ sker der noget... På mig i hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Anonym

ano14316 skriver:

Kan du så lige fise ind og få dig en stille stund med dig selv og så lærer dig selv at kende..

Jamen jamen, jeg ved slet ikke hvor jeg skal begynde eller hvordan jeg skal gøre  

Har aldrig været særlig god til den slags..... Men det straffer mig da nu kan jeg læse

Anmeld

8. februar 2012

Anonym

mariamiss6 skriver:

Hehehhe, jeg kan sgu heller ikke selv finde mit G-punkt, men det er altså heller ikke nødvendigvis et must for at få sprøjteorgasmer... 

Det virker ikke for mig hvis han bliver ved at rode rundt der oppe...

Man skal skifte lidt, og slutte i nærheden af klitoris, SÅ sker der noget... På mig i hvert fald

Nu er det ikke vildt tit i forvejen jeg bare får almindelige orgasme, så det der, ser bare helt vildt sindsygt ud....... 

Anmeld

8. februar 2012

ano14316

Ej hvor er han herlig ham fra DR..

Anmeld

8. februar 2012

ano14316

Anonym skriver:

Jamen jamen, jeg ved slet ikke hvor jeg skal begynde eller hvordan jeg skal gøre  

Har aldrig været særlig god til den slags..... Men det straffer mig da nu kan jeg læse

http://www.dr.dk/DR2/I_seng_med_DR2/tema/Sproejteo rgasme.htm

I denne her fraklare han for g-punktet sidder..

g-punktet har sådan en lidt ynderlig overflade, lidt som en vandnød, og det er ikke sikker du får en dyt ud af at røre ved det alene, men så du bare kombinere det med klitoris...

Man lærer bedst ved at prøve sig frem, og hvis du har svært ved at komme i stemning, jamen så er internettet jo til fri afbenyttelse

Anmeld

8. februar 2012

ano14316

mariamiss6 skriver:

lol... Rullemadras med tisselagen var måske en idé....

Jeg har ellers været ude i noget med bare at sy en masse store håndklæder sammen, og så skynde mig at tage dem af bagefter...

Det er rigtigt, det når også nogen gange heeeele vejen igennem min ellers tykke topmadras....

Og oftest får han rykket mig rundt i sengen, i alle mulige retninger, så jeg ender med at have ramt nærmest hele værelset, så det nytter desværre heller ikke altid at vi bare bruger een side af sengen hehe....

Han lyder ikke kedelig ham der..
Man bliver da helt misundelig..

Men her kom ønsket fra min side og det er et par år siden jeg viste ham videoen, men tror simpelthen han synes det var for voldsomt dengang, Men så ville han alligevel gerne, og nu er han bare skide god til det..

Og jeg kan lige anbefale at hvis i sætter mænderne til at studere det her, så kig lige på et par sider om hvordan man giver et godt blæs...

Anmeld

8. februar 2012

Nettemor

Men her kom ønsket fra min side og det er et par år siden jeg viste ham videoen, men tror simpelthen han synes det var for voldsomt dengang, Men så ville han alligevel gerne, og nu er han bare skide god til det..

Og jeg kan lige anbefale at hvis i sætter mænderne til at studere det her, så kig lige på et par sider om hvordan man giver et godt blæs...

Anmeld

9. februar 2012

Maja88

mariamiss6 skriver:

Lige nu er jeg su rpå ham, så tag du bare... Og han er i øvrigt helt fjollet med unge piger, så han ville nok ikke tøve et sekund

Men jo, nogen gange har jeg det faktisk sådan lidt 'hey, jeg ringer lige til Mikkel, så kan han da hjælpe dig' heheheh næsten helt uden forbehold....

Jeg kunne blive sprøjteorgasmepusheren woop woop

ej hvor gammel er han???

nu du siger unge piger.. er da kun 4 år yngre end dig....

hehe JA fed ide med at være sprøjteorgasme pusher

den branche tror jeg der er penge i hehe

Anmeld

9. februar 2012

mariamiss6

Maja88 skriver:

ej hvor gammel er han???

nu du siger unge piger.. er da kun 4 år yngre end dig....

hehe JA fed ide med at være sprøjteorgasme pusher

den branche tror jeg der er penge i hehe

Han bliver 40 lige om lidt

Og det at du er tættere på 25 end du er på 30 er sørme ungt nok til ham hehe.....

Nåh, jeg kunne sige en masse om det, men det skal jeg lade være med, han er sød nok, men altså ikke længere min kæreste, det varede kort, men vi har set hinanden maaaaange gange siden

Og den gang denne her tråd startede, der fulgte han faktisk lidt med hehe...

Anmeld

9. februar 2012

mariamiss6

ano14316 skriver:

Det er det der er så ærgerligt ved at vi er lidt fornærmede på hinanden lige for tiden, mig og så ham Mikkel der...

Det går nemlig rigtig godt begge veje hehe....

Han er utroligt nem at være sammen med, forstået sådan at man føler sig helt vildt begæret, uanset hvordan man selv mener man ser ud....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.