Hvad fanden gør i med sengen???
Med mindre man ligesom ved på forhånd, at det er sådan en orgasme man har tænkt sig at gå efter, eller hvis det er noget man får hver gang, så forbereder man jo ikke just sengetøjet til at være vandtæt vel...
Jeg synes sgu ikke lige tanken om et gummilagen er så fed...
OG jeg ved af erfaring at det at sove på et tisselagen bare bliver MONSTER varmt, for det gjorde jeg nemlig under min forrige graviditet. Så jeg har egentlig heller ikke lyst til at have sådan et liggende, fast, i min seng, under det almindelige lagen...
Men helt ærligt, min kæreste er altså pisse dygtig til det der, og når han kan give mig 4 sprøjteorgasmer i streg, så er sengen altså bare VIRKELIG våd bagefter....
Ind til videre har det resulteret i at jeg bare har taget topmadrassen af, når vi var færdige (sådan en god skum dims, der er ca. 10 cm. høj når den ikke er presset sammen, og med et betræk udenom) Men altså, det dur ligesom kun hvis det er een sprøjteorgasme...
Hvis man får 4 i træk er ALT bare gennemblødt, og det synes jeg egentlig ikke er så fedt i længden...
Så jeg håbede egentlig lidt, at der måske var nogle af jer andre der selv oplevede det tit/jævnligt, og liiiige havde det der smarte trick til den hurtige og impulsive løsning

Tja, undskyld at det er sådan, æææhm, direkte, men jeg er sgu lidt træt af at ligge på en våd plet, eller uden topmadras, eller oven på et håndklæde. Og så tænker jeg også at min madras jo ikke bliver ved at holde til det 
Der er mulighed for at svare anonymt