Hvis han slikkede dig til sprøjteorgasme, så håber jeg for ham, at han nåede i dækning

Der går lige nogle dage, inden vi har mulighed for, at prøve dine tips af, men jeg giver fluks lyd, om det er lykkes 
Og hvis det ender med, at han skal sende en mail, så mind ham om, at jeg jo ikke kan se ham
Haha 
Hehe han sagde selv tidligere, fordi jeg læste op hvad vi havde skrevet frem og tilbage her, at han sgu ikke ville blive rød i hovedet, men for filan da han grinede højt... Og snakkede noget om at han havde tid på lørdag til personlig service lol....
Ja, han nåede i dækning, denne gang.... Han lå ligesom omvendt af mig, og slikkede oppe fra (ikke en 69'er, men han sad på knæ ved siden af mig)
Men det gjorde han ikke den ene gang her den anden dag...
Det er virkelig vildt synes jeg. Idag tabte jeg simpelthen tråden med at tælle... Jeg opgav sgu hehehe....
MEN nu har jeg da sagt til ham, at jeg er ved at være lidt træt af at rode rundt på håndklæder når jeg skal sove, og også af at vaske min topmadras, så fra nu af måtte vi altså have de der tisselagener under hehe... Altså, så måtte vi lige huske at stoppe op, og smide et lagen under mig 
Anmeld