Jer der ofte får sprøjteorgasmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

mariamiss6

ladydan1 skriver:

heheheh altså her bruger vi sådan et laklagen 

http://www.oriononlineshop.com/epages/orion_DK.storefront/4d6cb4a205f0e505271ec0a8018006ac/Product/View/02511350000

Det gør også at vi kan hygge med olie..Det er superfedt at glide rundt men ret svært at vaske af og det kræver vitterligt et bad bagefter 

Vi startede faktisk med at bruge de der vådliggerlagner..men de blev bare aldrig liggende der hvor vi ville..så brugte vi håndklæder, men det tog ikke det hele, så nu har vi det store lagen.

Hvis vi ikke skal bruge olie så har vi et alm. lagen ovenpå for det virker mega koldt lige i starten det lagen...også selvom det har ligget på sengen flere timer før. (her kan jeg så anbefale et elektrisk tæppe til at varme det op inden.)

Sisse

hehehehe...

Men altså det er jo liiiiige de der plastik lagener jeg ikker så vild med

Jeg tænker vi bare må leve med det som det er, eller liiiige stoppe op og smide mig på et håndklæde hehehe....

Eller tisselagener... 

Det er jo ikke så meget til hele turen, det er mere når han beslutter at jeg bare skal tage imod jo og der ligger jeg, sådan da, forholdsvis stille.... Elller i hvert fald på samme sted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Anonym

mariamiss6 skriver:

Og held og lykke da med det.... Melder du tilbage når det lykkes

ja det gør jeg. 

Anmeld

1. marts 2011

Louisiana

mariamiss6 skriver:

Heheheh han er gået  helt kold på sofaen, men jeg skal spørge ham om han har lyst til at give det et forsøg.... Er sikker på han bliver heeeeelt rød i kinderne

Men ellers prøv at se hvad jeg har skrevet i tråden her, om mine egne oplevelser....

Det er hermed læst, og jeg skal med glæde give det et forsøg

Og ellers må din kæreste få røde kinder, mens han skriver en vejledning på mail

Anmeld

1. marts 2011

mariamiss6

Louisiana28 skriver:

Det er hermed læst, og jeg skal med glæde give det et forsøg

Og ellers må din kæreste få røde kinder, mens han skriver en vejledning på mail

Hehe ja, så må han jo det.... Jeg nævnte det for ham igår aftes, men der sov han næsten og sagde bare mmmm

Her til aften, mens han var helt vågen nævnte jeg det igen, men han gav ikke umiddelbart udtryk for at han gerne ville skrive den mail..... 

Sig til når i har prøvet lidt, hvis det ikke virker... Så skal jeg spørge ham direkte om han kunne have lyst til at prøve at skrive en mail til dig

Jeg er HELT frisk lige nu, men kæresten sødt, og jeg må IGEN sove på et håndklæde og UDEN min topmadras...

Vi har så fundet ud af, at han nu også kan slikke mig dertil

Kæft det går godt her hjemme 

Anmeld

1. marts 2011

Louisiana

mariamiss6 skriver:

Hehe ja, så må han jo det.... Jeg nævnte det for ham igår aftes, men der sov han næsten og sagde bare mmmm

Her til aften, mens han var helt vågen nævnte jeg det igen, men han gav ikke umiddelbart udtryk for at han gerne ville skrive den mail..... 

Sig til når i har prøvet lidt, hvis det ikke virker... Så skal jeg spørge ham direkte om han kunne have lyst til at prøve at skrive en mail til dig

Jeg er HELT frisk lige nu, men kæresten sødt, og jeg må IGEN sove på et håndklæde og UDEN min topmadras...

Vi har så fundet ud af, at han nu også kan slikke mig dertil

Kæft det går godt her hjemme 

Hvis han slikkede dig til sprøjteorgasme, så håber jeg for ham, at han nåede i dækning  

Der går lige nogle dage, inden vi har mulighed for, at prøve dine tips af, men jeg giver fluks lyd, om det er lykkes

Og hvis det ender med, at han skal sende en mail, så mind ham om, at jeg jo ikke kan se ham  Haha

Anmeld

1. marts 2011

mariamiss6

Hvis han slikkede dig til sprøjteorgasme, så håber jeg for ham, at han nåede i dækning  

Der går lige nogle dage, inden vi har mulighed for, at prøve dine tips af, men jeg giver fluks lyd, om det er lykkes

Og hvis det ender med, at han skal sende en mail, så mind ham om, at jeg jo ikke kan se ham  Haha

Hehe han sagde selv tidligere, fordi jeg læste op hvad vi havde skrevet frem og tilbage her, at han sgu ikke ville blive rød i hovedet, men for filan da han grinede højt... Og snakkede noget om at han havde tid på lørdag til personlig service lol....

Ja, han nåede i dækning, denne gang.... Han lå ligesom omvendt af mig, og slikkede oppe fra (ikke en 69'er, men han sad på knæ ved siden af mig)

Men det gjorde han ikke den ene gang her den anden dag...

Det er virkelig vildt synes jeg. Idag tabte jeg simpelthen tråden med at tælle... Jeg opgav sgu hehehe.... 

MEN nu har jeg da sagt til ham, at jeg er ved at være lidt træt af at rode rundt på håndklæder når jeg skal sove, og også af at vaske min topmadras, så fra nu af måtte vi altså have de der tisselagener under hehe... Altså, så måtte vi lige huske at stoppe op, og smide et lagen under mig

Anmeld

2. marts 2011

mariamiss6

Og idag gik det forresten op for ham at dette her er et offentligt forum lol.... Han synes bare vi var tossede, meeeen det har han da også lidt ret i

Nåh ja, bonus info... Mit gardin af en art, kan ikke rulles ned, i soveværelset. Og der står så en gadelygte stort set lige uden for vinduet....

Så han afslørede da lige, at når han fik lagt mig midt i sengen, passede det lige med at lyset lyste ind, så han kunne se hvad han lavede, og hvad der præcist skete med mig under vejs....

Anmeld

2. marts 2011

Louisiana

mariamiss6 skriver:

Hehe han sagde selv tidligere, fordi jeg læste op hvad vi havde skrevet frem og tilbage her, at han sgu ikke ville blive rød i hovedet, men for filan da han grinede højt... Og snakkede noget om at han havde tid på lørdag til personlig service lol....

Ja, han nåede i dækning, denne gang.... Han lå ligesom omvendt af mig, og slikkede oppe fra (ikke en 69'er, men han sad på knæ ved siden af mig)

Men det gjorde han ikke den ene gang her den anden dag...

Det er virkelig vildt synes jeg. Idag tabte jeg simpelthen tråden med at tælle... Jeg opgav sgu hehehe.... 

MEN nu har jeg da sagt til ham, at jeg er ved at være lidt træt af at rode rundt på håndklæder når jeg skal sove, og også af at vaske min topmadras, så fra nu af måtte vi altså have de der tisselagener under hehe... Altså, så måtte vi lige huske at stoppe op, og smide et lagen under mig

Ej, hvor ærgeligt!! -Jeg kan ikke på lørdag!

Jeg forstår godt det er træls med det liggeunderlag - I må se at få fat i det tisselagen

Anmeld

2. marts 2011

mariamiss6

Ej, hvor ærgeligt!! -Jeg kan ikke på lørdag!

Jeg forstår godt det er træls med det liggeunderlag - I må se at få fat i det tisselagen

Det åndssvage er jo at jeg har, fra da ungerne var helt små... så jeg skal bare have taget dem ud af ungernes værelse, og lægge dem et sted i soveværelset, så de er lettet at få fat i jo....

Meeeen så langt er vi ligesom ikke lige nået endnu hehe....

Anmeld

2. marts 2011

Louisiana

mariamiss6 skriver:

Det åndssvage er jo at jeg har, fra da ungerne var helt små... så jeg skal bare have taget dem ud af ungernes værelse, og lægge dem et sted i soveværelset, så de er lettet at få fat i jo....

Meeeen så langt er vi ligesom ikke lige nået endnu hehe....

Ej, altså!! Kan du SÅ få lagt det tisselagen ind i soveværelset!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.