Anonym skriver:
jeg synes nu mine normale orgasmer er wauw nogen gange og andre gange sådan "nå var det bare det".
så den der film på redtube som du havde lagt link til, og når man ser hvordan hun havde det, så får man jo selv lyst til at prøve det. må bare lige finde en fyr der også har lyst og som man er tryk ved.
men det lyder meget spændene. kan godt se at det bliver lidt vådt efter nogen gange. det ser ikke ud til at de er lidt der kommer
Altså, jeg VED det jo ikke selv, da jeg ikke ligesom har set mig selv udefra, når jeg får sprøkteorgasmer, men faktisk er det vidst først nu, med min nye kæreste, og klitorisstimulering, at det sådan rigtig sprøjter for mig.
Tidligere synes jeg mere det var som om der bare pludselig løb en varm væske hurtigt ud af mig, og man kunne tydeligt mærke at det ikke "bare" var de almindelige våde sager der fra 
Men altså, før i tiden, når jeg har henholdsvis redet min kæreste, og han har brugt vibratoren, der synes jeg ikke det har sprøjtet så meget. Så jeg tror der er forskellige "størrelser" på den slags også....
jeg ved kun 1-2 gange hvor jeg er stensikker på at det er væltet ud af mig, som hende på filmen fra red tube... Men det var så fordi jeg kunne høre lyden af det, sådan pfft, og at jeg ramte min kæreste i hovedet lol, stakkels mand 
Anmeld