Sasja77 skriver:
Jeg har ingen guldkorn at smide af mig men jeg ville bare sige at jeg synes du har en fantastisk datter som jo øjensynligt slægter sin mor på når det kommer til at behandle sine medmennesker godt!
Jeg tror til dels det er spøgelser fra din egen barndom men jeg forstår godt at du har det sådan. Børn kan jo være ret så modbydelige overfor hinanden når det handler om popularitet men måske netop fordi at Idun er så vellidt af sine klassekammerater kan det være at de følger hende fremfor at støde hende fra sig
Idun bliver måske endnu mere et forbillede på hvordan man behandler sine medmennesker og den omtalte pige vil måske slet ikke drille mere hvis de andre ser Idun og følger hendes eksempel og nærmer sig pigen?!
Jeg håber og ønsker at for dig, Idun og pigen at det er sådan det kommer til at gå
Og lige en sidebemærkning; det er da lidt skræmmende at stedmoderen er mere obs på datteren en hendes egen mor!
Jeg håber at det bliver rigtig hyggeligt!!
Kram herfra
Jeg er faktisk også ret skræmt over det med moren/stedmoren... 
OG det får mig også til at tænke på, hvad der ligger til grund for at hun opfører sig sådan og at det måske i virkeligheden er faren og stedmoren, man skal tale med eller opfordre læren til at tale med???
Men jeg var lige ved at falde ned af stolenigår, da de ringede med det samme, at de havde hentet hende, fordi moren slet ikke har reageret... mmm
Anmeld