Ja som overskriften siger har min søn det overhovedet ikke godt.. Han har en del problemer i skolen han blir drillet rigtigt rigtig meget. Han kæmper med en del ting.. Han ved feks ikke hvordan man skal begå sig social derfor gør han nogle dumme ting engang imellem, hans selvtillid er lig 0, han kan ikke klare at være med i noget hvor der er for mange sanseindtryk og slet ikke hvis der er alt for mange mennesker..
Vi er så kommet der til at han skal skifte skole til en special skole da han virkelig har brug for ro og få styr på nogle ting.. Men det er ikke bare lige sådan at skifte skole, der skal jo søges om det og der er jo nedskæringer på de specialskoler så det blir nok ikke så nemt.. desværre
Han kan overhovedet ikke gennemskue at lave lektier, han sidder nærmest og græder sig igennem dem. I tirsdags da jeg sad og lavede lektier med ham sagde han at han hader sit liv og spurgte om vi ikke havde en kniv.. Jeg vidste overhovedet ikke hvad jeg skulle sige eller gør så jeg valgte at holde om ham og så begyndte vi at læse i kor. Og det gik faktisk okey bagefter sluttede vi lektierne og hyggede os med en film.
Jeg var så ved lægen i går og spurgte ham til hva jeg skulle gøre når han virkelig har det så dårlig som han har det. Han sagde jeg skulle kontakte skolepsykologen (det er så hermed gjordt og han er sat på sagen) Det skal siges at han overhovedet ikke har lyst til at komme i skole vi skal nærmes hive ham ud af sengen sådan har det aldrig været før. Dertil sagde min læge at når han har det så dårlig som han har det så skulle jeg beholde ham hjemme fra skole og se hvordan det går.. Heldigvis er der vinterferie i næste uge og så må jeg se hvordan han har det der...
Der er så mange flere ting i det her men bare svært at få med..
Ved endelig ikke hva jeg vil med dette indlæg havde nok bare brug for at få det ud.. Derfor er det blevet lidt rodet..
Anmeld