Maybrith skriver:
Hey... Det er kun super du kommer ud med det... Har selv en i familien der har mistet.. (5 mdr henne og igennem en alm. fødsel.. uden baby med hjem..
) Og jeg vil nu sige det samme til dig som jeg sagde til hende...
Giv det tid.. Jeg ved du er ivrig efter at få igen.. Men lad dig selv falde lidt til ro og lad tankerne om det falde lidt til ro... jo mere ivrig du er, jo længere skal jeg næsten garantere dig der går.. for jo mere fokuseret på det man er... ja.. lad tankerne svirre om noget andet i en tid... Og ja.. jeg VED godt det er nemmere sagt end gjort... - dog lykkedes det hende fra min familie.. og hun blev kort efter gravid igen.. Hun er nu godt samme sted i graviditeten som sidst... og denne gang går det bare super.. alt tyder på at de denne gang vil få deres yndige lille datter med hjem..
Håber på det bedste for dig... Krydser i hvert fald fingre her.. 

Mvh Maybrith...
p.s. det kommer ikke andre folk ved hvornår I bestemmer jer for at få børn sammen.. self kan de have deres mening om det.. men den kan de da holde for sig selv.... min kæreste og jeg fandt ud af vi ventede da jeg var 6 uger henne... - da havde vi kendt hinanden i 8 uger... Vi har nu en datter på 2 til april... har været sammen i 3 år til august... og vi er stadig sammen og lige glade for hinanden som den gang..
Der var også nogle i min familie der var sådan nogle lyseslukkere... jeg valgte bare at ignorere dem og ville bevise overfor dem at de tog fejl.. en af mine kusiner har faktisk udtalt sig (bag min ryg), at hun synes det var for dårligt af os... 7 mdr senere sidder hun og snakker mig "efter munden" direkte op i mit ansigt og siger at hun er ih og åh så ked af at hun ikke har haft kontakt med mig og slet ikke har set maven osv... sådan en KNOLDSPARKER!!!! Det kan jeg SLET IKKE bruge til noget...
Så til dig vil jeg sige.. - er det det rigtige for jer.. så GO FOR IT!!!
Jeg kan godt følge dig og ved godt at når man tænker på det går der længere tid. Mit problem er bare at mine ægløsninger kommer som de skal, men jeg har stort set ikke menstruation med mindre jeg er på p-piller. Der kan gå alt mellem 5 uger til 1½ år mellem mine menstruationer og alligevel har jeg ægløsning som ved normalt cyklus.
Med min datter blev jeg gravid efter 4 måneder uden menstruation, min læge sagde at jeg ikke skulle være bekymret, for jeg ville ikke kunne blive gravid før efter min mens var kommet,og det var først der jeg måtte begynde på p-piller igen, så vi tænkte jo ikke over det som 18 og 19 årige, men da jeg så efter 5 måneder uden mens står med en positiv test og efter en scanning er 8 uger henne, så måtte min læge tage ordene i sig igen.
Denne gang troede min læge at jeg var gravid og jeg blev bedt om at stoppe mine p-piller og uden at komme med en nærmere og længere forklaring, så beskyttede vi os jo ikke på andre måde da jeg ikke kan tåle det og hele min krop sagde mig at jeg var gravid, jeg testede så positivt, men var så ikke så langt henne som vi troede og er derfor endnu engang sprunget en mens over og så blevet gravid på 2 cyklus.
Jeg kan mærke min ægløsninger hver gang og kan mærke hvilken side, så er slet ikke i tvivl om at jeg har dem, men jeg har bare ikke mine menstruationer.
Hvis vi skulle vente og bruge prævention, så skal vi ud i en hormonspiral, der jeg intet andet kan tåle og kun tog p-pillerne fordi jeg ikke havde råd til spiralen. Hormonspiralen er min sidste udvej og viser det sig også at jeg ikke kan tåle den, så skal jeg sterilliseres, men det er jo ikke løsningen nu og det er derfor vi har fået lov at gå igang igen med det samme.
Jeg tror ikke jeg bliver gravid lige med det samme, men jeg savner det og det er savnet der er det værste. Det er der min utålmodighed rammer mig. Jeg savner maven, jeg savner følelsen af at skabe nyt liv og jeg savner den nyforelskelse jeg gik rundt med til mig selv og min mave og jeg vil bare gerne have det tilbage igen 
Tusind tak for dit svar og din forståelse