Undskylder på forhånd, men det skal bare ud nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Sof

SussieThyssen skriver:

Jeg har ikke så meget andet at sige end at du har fuldstændigt ret.
Og brug du os bare til at læsse af...vi kan alle sammen godt forstå hvordan du har det.
Og så får du liiige et kæmpeknus 

Kærligst
Sussie

Tusind tak og ja, det var virkelig rart at få det ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

sweet

jeg er sikker på det nok skal komme :-) og husk når du har noget og skal have ud så bare skriv her inde for så er vi andre her :-)

Anmeld

20. februar 2011

Sof

sweet skriver:

hold da op det er da også noget træls noget at være igennem... det du skriver minder meget om min søster... her for 4 år siden fik hun en dreng og ham havde de forsøgt i to år om at lave... så ville de gerne have en mere men efter ca 2 år var der ikke sket noget og hun blev undersøgt... og hun havde de samme problemer med mens.. det viste sig hun havde PCO... hun fik sådan en bestemt kur og blev undersøgt hvornår hun havde ægløsning... så var der en mdr hvor hun var nede og blive undersøgt hvor de sagde hun stadigvæk ikke havde ægløsning så hun gik bare og ventede men så et par uger efter fik hun en fornemmelse af at hun var gravid og rigtig nok det var hun sørme.. og de kunne ikke svare på hvordan da de ikke havde målt nogen ægløsning men god nok var den og hun har lige fået en skøn lille pige...

PCO er jeg tjekket for og det har jeg ikke, de kan ikke forklare hvorfor min krop gør som den gør. Jeg fik min første menstruation da jeg var 9 år gammel og den har aldrig været regelmæssig, med mindre jeg har taget p-piller, som jeg så i øvrigt ikke kan tåle mere.

Jeg er blevet gravid hurtigt begge gange, men det har jo heller ikke været planlagt og jeg frygter også lidt at det at det er planlagt vil gøre at det tager længere tid, men vi tager det en dag af gangen. Har sex når vi har lyst og prøver at tænke på noget andet.

Anmeld

20. februar 2011

Sof

Mumto3 skriver:

Jeg tror også det er helt normalt at være drøn utålmodig for at være gravid igen, når man lige har været det og har mistet.

Håber det lykkedes hurtigt igen

Tusind tak, det håber jeg også 

Anmeld

20. februar 2011

K&S

Jeg har ikke prøvet at være i den situation, I står i nu, men jeg ville ikke bare klikke væk igen uden at give dig et  og håber det lykkedes for jer

Anmeld

20. februar 2011

Sof

sweet skriver:

jeg er sikker på det nok skal komme :-) og husk når du har noget og skal have ud så bare skriv her inde for så er vi andre her :-)

Tusind tak, det betyder utrolig meget, det er jeg ikke vant til fra andre forældresites nemlig, så jeg har længe ville lave dette indlæg, men har ikke turdet. Nu kunne jeg bare ikke holde det for mig selv mere og hvor er jeg dog glad for det, for den forståelse jeg har mødt herinde, den har været fantastisk og jeg kan slet ikke beskrive hvor meget den har betydet for mig 

Anmeld

20. februar 2011

Sof

K&S skriver:

Jeg har ikke prøvet at være i den situation, I står i nu, men jeg ville ikke bare klikke væk igen uden at give dig et  og håber det lykkedes for jer

Tak og jeg er trods alt glad for at du ikke har været det her igennem, for det er ikke noget jeg vil ønske for nogen, ikke engang min værste fjende.

Tusind tak for krammet

Anmeld

20. februar 2011

CamillaValby

Sof skriver:

Tusind tak, hvor havde jeg dog brug for at få det ud til andre der har prøvet lidt det samme og andre der har stået med de følelser jeg står med lige nu.

Jeg tager dig på ordet i det med at skrive til dig og endnu engang tak for dit svar, det betyder mere end jeg kan skrive.

Jeg prøver nemlig at lukke ørene, men det er godt nok ikke altid lige nemt og det er utrolig dejligt at vide at jeg ikke er helt galt på den og ikke står alene med de her følelser, selvom jeg aldrig ville ønske det her for nogen.

Jeg ved præcis hvordan du har det

Folk sagde også til mig, jamen du skal da bare prøve igen næste måned osv osv. Ja goddag røv haha Det er sårende.

Anmeld

20. februar 2011

Sof

CamillaValby skriver:

Jeg ved præcis hvordan du har det

Folk sagde også til mig, jamen du skal da bare prøve igen næste måned osv osv. Ja goddag røv haha Det er sårende.

Lige præcis, man bliver så utålmodig og det er også derfor jeg altid har sagt at jeg vil have en planlagt ups'er, så vi ikke prøvede men at den kom når den kom. Nu er det jo så 100% planlagt og jeg kan godt mærke at det gør det noget hårdere.

Jeg ved jo aldrig rigtig hvornår jeg kan teste pga. min mærkelige krop, men min læge har sagt at jeg skal teste første gang ca. 1 normal cyklus efter udskrabningen og så fst hveranden uge derefter, men det synes jeg bare er meget, så tror lidt at jeg lader min krop føre ordet og hvis ikke jeg har nogle synderlige tegn, så tester jeg ikke, for kan lige forestille mig mit humør efter 1 negative test og det vil jeg ikke udsætte min datter, kæreste og resten af familien for, det er de ikke tjent med

Anmeld

20. februar 2011

CamillaValby

Sof skriver:

Lige præcis, man bliver så utålmodig og det er også derfor jeg altid har sagt at jeg vil have en planlagt ups'er, så vi ikke prøvede men at den kom når den kom. Nu er det jo så 100% planlagt og jeg kan godt mærke at det gør det noget hårdere.

Jeg ved jo aldrig rigtig hvornår jeg kan teste pga. min mærkelige krop, men min læge har sagt at jeg skal teste første gang ca. 1 normal cyklus efter udskrabningen og så fst hveranden uge derefter, men det synes jeg bare er meget, så tror lidt at jeg lader min krop føre ordet og hvis ikke jeg har nogle synderlige tegn, så tester jeg ikke, for kan lige forestille mig mit humør efter 1 negative test og det vil jeg ikke udsætte min datter, kæreste og resten af familien for, det er de ikke tjent med

ihhh jeg for at det lykkes igen for jer meget snart.
De kloge hoveder siger at de fleste bliver hurtige gravide efter SA og MA. Så det kan jo være at den er der næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.