Undskylder på forhånd, men det skal bare ud nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2011

Sof

CamillaValby skriver:

ihhh jeg for at det lykkes igen for jer meget snart.
De kloge hoveder siger at de fleste bliver hurtige gravide efter SA og MA. Så det kan jo være at den er der næste gang

Jeg håber det, men jeg tør ikke sætte forventningerne op efter det af frygt for at blive skuffet, men hvor ville det dog være rart hvis jeg blev hurtigt gravid igen  Det ville ikke genere mig spor, heller ikke med kvalme, brystspændinger og træthed, jeg tager det hele med glæde  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

132319

Nu spørger du jo, så jeg vil ikke have hakket hovedet af.

I og med din kæreste snart skal have sit første barn med en anden kvinde, så ville jeg synes det var klogest at vente. Synes det ville være synd for det andet barn hvis barnets far skulle have en anden baby, nærmest samtidig.

There it was, blot min mening. Synes heller ikke at man kender hinanden godt nok før efter minimum 1 år eller 2.

Anmeld

20. februar 2011

Sof

MHK skriver:

Nu spørger du jo, så jeg vil ikke have hakket hovedet af.

I og med din kæreste snart skal have sit første barn med en anden kvinde, så ville jeg synes det var klogest at vente. Synes det ville være synd for det andet barn hvis barnets far skulle have en anden baby, nærmest samtidig.

There it was, blot min mening. Synes heller ikke at man kender hinanden godt nok før efter minimum 1 år eller 2.

Din mening og fint nok, men nu var det ikke det jeg spurgte om og vælger ikke at kommentere yderligere da der ikke vil komme noget godt ud af det! Du har aldrig brudt dig om mig, og jeg kan se at det ikke har ændret sig, for den der var langt under bæltestedet!

Anmeld

20. februar 2011

132319

Sof skriver:

Din mening og fint nok, men nu var det ikke det jeg spurgte om og vælger ikke at kommentere yderligere da der ikke vil komme noget godt ud af det! Du har aldrig brudt dig om mig, og jeg kan se at det ikke har ændret sig, for den der var langt under bæltestedet!

Du spurgte om det var tosset at ville være gravid igen (Kan ikke huske den eksakte sætning.) -Og jeg prøvede blot at sætte tingene lidt i perspektiv.

Kan ikke se at den skulle være under bæltestedet, man kan jo ikke komme udenom at han skal være far, meget snart. Synd var måske et forkert ord at bruge, det beklager jeg men han får jo noget at se til med to små, det var egentlig bare det jeg ville frem til.

Og jeg har skam aldrig haft noget imod dig, vi har ofte været uenige men det er ikke det samme. Jeg kender dig ikke godt nok til at have en mening om dig.

Anmeld

20. februar 2011

sweet

MHK skriver:

Du spurgte om det var tosset at ville være gravid igen (Kan ikke huske den eksakte sætning.) -Og jeg prøvede blot at sætte tingene lidt i perspektiv.

Kan ikke se at den skulle være under bæltestedet, man kan jo ikke komme udenom at han skal være far, meget snart. Synd var måske et forkert ord at bruge, det beklager jeg men han får jo noget at se til med to små, det var egentlig bare det jeg ville frem til.

Og jeg har skam aldrig haft noget imod dig, vi har ofte været uenige men det er ikke det samme. Jeg kender dig ikke godt nok til at have en mening om dig.

ikke for noget men jeg havde kendt min kæreste i 7 mdr da jeg blev gravid første gang.. og jeg kender ham da lige så meget i dag som jeg gjorde den gang.. det er jo forskelligt fra forhold til forhold hvor hurtig man lære at kende hinanden godt nok.. det har jo meget med at gøre hvordan og hvor godt man åbner sig over for sin partner....

Anmeld

20. februar 2011

132319

sweet skriver:

ikke for noget men jeg havde kendt min kæreste i 7 mdr da jeg blev gravid første gang.. og jeg kender ham da lige så meget i dag som jeg gjorde den gang.. det er jo forskelligt fra forhold til forhold hvor hurtig man lære at kende hinanden godt nok.. det har jo meget med at gøre hvordan og hvor godt man åbner sig over for sin partner....

Tja, jeg er stadig ikke enig. Men det er jo åbenbart ikke det tråden handler om, så lader den bare ligge 

Anmeld

20. februar 2011

Sof

MHK skriver:

Jeg spurgte om mine frustrationer og min utålmodighed var helt forkerte, ikke om det var forkert at vi ikke vil vente, for det bliver der ikke ændret på. 

Ja han skal være far lige om lidt, men der spiller nogle helt andre faktorer ind i det som jeg slet ikke vil ind på her og som slet ikke kan sammenlignes med det her andet end at der kommer et barn i sidste ende, og inden jeg har født, så har vi forhåbentlig weekendsamvær, så det er ikke sikkert der er den store hovedpine i det.  

Anmeld

20. februar 2011

Sof

sweet skriver:

Lige præcis, og Daniel kender mig bedre end nogen anden og det samme omvendt, så jeg er slet ikke i tvivl om at det vi har valgt er det rigtige 

Anmeld

20. februar 2011

sweet

MHK skriver:

Tja, jeg er stadig ikke enig. Men det er jo åbenbart ikke det tråden handler om, så lader den bare ligge 

mhk nej det var netop ikke det denne tråd handler om.. så hvis du har lyst til at snakke om hvad du mener der er for hurtigt i et forhold til at vælge at få et barn så kunne du jo bare have oprettet en debat om det...

Anmeld

20. februar 2011

Sof

MHK skriver:

Nok en meget god idé bare at lade den ligge! God aften 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.