Ja, jeg vil gerne starte med at undskylde til jer der har prøvet længe og jer der er i behandling, men jeg er nødt til at komme ud med mine følelser og frustrationer. Har brug for et kram og også for jeres meninger, men har ikke brug for at blive trampet ned og det håber jeg bliver respekteret 
Som nogen ved, så havde jeg jo en MA i 10 uge i starten af februar. Har så pletblødt on/off indtil for nyligt, specielt efter sex. Hver evig eneste gang har det været som en mavepuster og mit humør er røget fuldstændig gennem gulvbrædderne og har bare haft lyst til at tude over det 
Nu er mit problem så bare at jeg er hamrende utålmodig efter at være gravid igen og synes det er rigtig hårdt at alle symptomer osv. forsvandt uden jeg havde en skøn lille bebs at koncentrere mig om, ligesom jeg havde sidst. Jeg vil så inderligt gerne være gravid igen og jeg synes tiden går alt for langsomt og jeg synes det er hamrende uretfærdigt at jeg nåede at se hjerteblink på en fin lille bebs, som jo så blev taget fra mig.
Jeg synes det er mere end irriterende at andre siger: Det var jo bare et foster, det er jo ikke så slemt!
Jow, det er slemt for mig, for lige meget hvad, så var det min baby. Der var hjerteblink, der var tegn og der var mave og vi glædede os utrolig meget og var begyndt at planlægge det hele og så blev det bare revet fra os på den måde 
Det var vores baby og det er der ingen der kan ændre og jeg bliver arrig når folk omkring os så forventer at vi da klart vil vente med at starte projekt baby til om 1½ år, for vi har jo ikke været sammen så længe...
Det er meget muligt vi ikke har det, men vi havde stadig forberedt os på at vi skulle være forældre sammen og det er stadig vores lyst og ønske at vi skal det og hvorfor skulle vi dog vente?! Ja, vi kan miste igen, men det er vi klar over og sker det, så tager vi det med også, men det er da ingen grund til at vente. Vi har ikke kendt hinanden så længe (vi har været sammen ½ år 3 marts) men det ser jeg heller ikke som en grund til at vente med projektet. Går vores forhold galt pga. baby, så vil det gøre det om vi har kendt hinanden i 3 mdr. eller 10 år, så det ser jeg heller ikke som en grund til at vente. Der er styr på økonomi, min datter, vores forhold og vores liv, så jeg kan slet ikke forstå at folk forventer at vi venter. Vi er jo ikke teenagere for pokker, vi er voksne mennesker og ved begge hvad et barn indebærer og ved hvad det kræver, så det er jo ikke noget der vil komme som et chok for os.
Min familie forstår os og støtter os fuldt ud, og min mor der altid er meget påpasselig undrede sig ikke engang og hendes kommentar til det var: Det føles virkelig også som om I har været sammen al tid, så selvfølgelig forstår jeg jer! Det er meget vildt når det kommer fra hende.
Sorry, det var bare lige lidt blandet søndagsbrok og frustrationer der skulle ud, og min oprindelige tanke med det her indlæg er at høre jer andre om jeg er helt langt ude når jeg er utålmodig efter at blive gravid igen. Jeg mener, jeg var jo gravid, der var hjerteblink og vi nød det fuldt ud og glædede os utrolig meget, pludselig var der ikke hjerteblink, der var ingen mave og der var ingen symptomer og jeg kan slet ikke holde det ud. Jeg vil bare gerne have min baby igen, og ved det ikke kan erstattes, men jeg ved også at det vil være meget hårdere at se/høre om andre gravide når jeg selv mangler min mave og mine symptomer. Altså helt ærligt... Jeg savner kvalmen og de super ømme bryster. Jeg synes bare det går for langsomt synes det er så uretfærdigt lige at få en forsmag, for mit vedkommende vide 120% hvad det indebærer pga. min datter, og så få revet det hele væk igen på 2 døgn!
Er jeg langt ude, eller er det normalt at have det som jeg har det?
Ps. hvis I nåede så langt, så hatten af for det og tusind tak