Prøvebilleder af Bimmeren med Spejlreflekskamera

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

Sofia

DK skriver:

Ja han ser vildt stor ud på det første billede. Jeg ved ikke lige hvad der skete for at han foldede sig helt ud... det var nok fordi han kunne se det seriøse kamera  Heldigvis er han stadig oftest min lille røde baby-klump

Han havde vist lige været i bad, og derfor var hans hår lidt fugtigt og ser derfor tydligere ud... Og ja, der bliver massiv Bimmerspam når vi får erhvervet det nye kamera. Muligvis skal Henrik bare oprette en Bimmer kategori, så dem der bliver trætte af det kan blokere den, he he...

Så sørger jeg for at favorit-tilmelde mig Bimmer-kategorien

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

CmarianN

Hej

Så fik jeg lånt min søsters spejlrefleks kamera. Vores eget er jo gået i stykker og jeg var sådan i tvivl om hvad vi skulle anskaffe os af nyt. Men efter gode tips og anbefalinger herinde fra er jeg slet ikke i tvivl mere: vi skal også have et spejlrefleks!

Det er sjovt at tage billeder med det, og jeg kan godt finde ud af at bruge auto-funktionen, og billederne blev gode i forhold til at jeg kun har leget med kameraet i en dag! Nu skal jeg så bare have afklaret hvilket et vi skal have anskaffet os! Det bliver mest mig der kommer til at bruge det, da Mikkel ikke er "foto-personen" hos os. Han hader at tage billeder. Derfor er jeg fotograf og han motiv som oftest! Det jeg har lånt er et Canon Eos 30D, og det er nemt at bruge synes jeg!

Nå, men her er lige en promille af alle de billeder jeg fik fyret af i går og her til formiddag! Jeg glæder mig til Kirstine kommer hjem fra Anders i aften, så jeg også kan få skudt nogle af hende!

Han er fanme LÆKKER DK 

Ser godt ud med kameraet - gode billeder i hvert fald! 

Anmeld

21. februar 2011

DK

Taaaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.