Prøvebilleder af Bimmeren med Spejlreflekskamera

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2011

DK

Chamomile skriver:

Nr. 4 billede er helt fantastisk. Skønne er billederne.

Jaa det er også bare et af mine yndlings...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2011

DK

Sofia skriver:

Neeej, jeg synes han er blevet så stoooor, især på det aller første billede, synes næsten ikke jeg kan kende ham Har han ikke også fået mere hår? Han er sådan en lækker baby - jeg elsker billederne af hans små fusser! Det bliver godt når du får købt det nye kamera, for så ved jeg, at du ikke kan lade være med at spamme os hele tiden Og smid endelig billeder af Kirstine også

Ja han ser vildt stor ud på det første billede. Jeg ved ikke lige hvad der skete for at han foldede sig helt ud... det var nok fordi han kunne se det seriøse kamera  Heldigvis er han stadig oftest min lille røde baby-klump

Han havde vist lige været i bad, og derfor var hans hår lidt fugtigt og ser derfor tydligere ud... Og ja, der bliver massiv Bimmerspam når vi får erhvervet det nye kamera. Muligvis skal Henrik bare oprette en Bimmer kategori, så dem der bliver trætte af det kan blokere den, he he...

Anmeld

21. februar 2011

DK

lulleh skriver:

hold da op han er fin..

- her hjemme fik manden lov til at købe et spejlreflekskamera.. og nu er det kun mig der tager billede. elsker det. vores er et Sony..

He he he... ja vi må se om det ender sådan herhjemme også. Mikkel har HELT FRIVILLIGT taget kameraet frem et par gange og fotograferet... Det tyder jo godt! Men er det ikke også noget med at bare legesagerne er i orden, så vi de kære mænd gerne lege med?

Anmeld

21. februar 2011

DK

ladydan1 skriver:

ai ai ai nogle lækre billeder..og hvor Er han da über cute ham Bimmeren.

Du må da fluks have et kamera så du kan få taget billeder!

Sisse

Taaaaak

Anmeld

21. februar 2011

DK

Carina87 skriver:

Hvor er han bare lækker, Ditte!! 

Vi købte canon eos500d før jul og er super glade for det! Selvfølgelig er det et skrummel at have med sig, men jeg har vænnet mig til den ekstra taske og det er det hele værd

Kan se at Johannes og Bimmeren har ret meget ens tøj Er ACDC farmands valg? Det var det her

Ja det er det Mikkel anbefaler eller et der hedder 1000D som vist er en tak mindre. Jeg håber også jeg vænner mig til "skrumlet". Men jeg har jo en ret stor taske, så jeg håber at kunne finde en kamerataske der kan være deri!

Det er Mikkel der har udvalgt AC/DC trøjen, he he... Det var en af de ting vi havde købt i str. 62, så den er flittigt i brug herhjemme.

Anmeld

21. februar 2011

DK

Dinna88 skriver:

Skøn, skøn unge! 

Jeg sagde jo at det ikke er så svært hvis bare den er på auto Næste skridt er at lære at håndtere blænden - den fungerer som menneskets pupil. Så kan du nemlig indstille så baggrunden bliver mindre tydelig osv - hvilket ser bedst ud!

Og ikke mindst - bruge du auto ved billederne med fødder? Hvis du bruger makroeffekten (hvilket jeg ikke tror du har gjort?) så bliver de MEGET bedre - så fanges alle detaljerne!

Makro-effekt?? Hvad skal den stå på for at få det frem? Det var vist bare auto tror jeg. Der er vist et makro-objektiv med faktisk... Hmm...  

Jeg er blevet lidt bidt af det, så jeg tror jeg vil have nogle kurser i det når jeg har fået anskaffet det kamera vi beslutter os for. Man kan få sådan nogle weekendkurser på AOF mener jeg, så det vil jeg prøve. Jeg har lyst til at vide hvad alle knapperne kan, og bliver vist ikke tilfreds i længden med "kun" at bruge autofunktionen... Mikkel kalder mig den nye paparazi herhjemme, he he...

Og igen tak for vejledning på mail

Anmeld

21. februar 2011

piadas

Hvor er han bare for kær! Han ser helt vildt stor ud på det første billede - altså hans ansigt ser så åbent og bevidst ud. Nøj, hvor går det altså bar for stærkt her i starten!

Bare billedspam os - jeg kan ikke få nok...måske skulle jeg selv gå i gang snart!

Anmeld

21. februar 2011

Dinna88

Makro-effekt?? Hvad skal den stå på for at få det frem? Det var vist bare auto tror jeg. Der er vist et makro-objektiv med faktisk... Hmm...  

Jeg er blevet lidt bidt af det, så jeg tror jeg vil have nogle kurser i det når jeg har fået anskaffet det kamera vi beslutter os for. Man kan få sådan nogle weekendkurser på AOF mener jeg, så det vil jeg prøve. Jeg har lyst til at vide hvad alle knapperne kan, og bliver vist ikke tilfreds i længden med "kun" at bruge autofunktionen... Mikkel kalder mig den nye paparazi herhjemme, he he...

Og igen tak for vejledning på mail

Uha, det kommer pr automatik for mig... Måske er det en lille blomst?? Hvis du sætter kameraet op mod en lille fod, så ved du at det er den effekt, fordi den stiller SUPER skarpt! Men du skal have den helt ude i 18 mm (ikke zoomet!) ellers driller mit nogle gange! - Hvis du tjekker min tråd om regnskoven, så kan du på et af billederne se en gren med myrer på - der er makroeffekten brugt! Ellers kunne jeg ikke få det billede ud af det. Og billedet med bananer (ved ikke lige om det er kommet med i tråden egentlig) men det er også taget med makroeffekten, for at få dråberne med!

Jeg kan godt forstå dig! Det er så hamrende spændende. Kom til Randers, så er jeg frisk, høhø

Det var så lidt - jeg hjælper gerne hvor jeg kan!

Anmeld

21. februar 2011

Dinna88

LÆKKER baby! Og lækre billeder... Uh, der blev en gammel drøm (om et spejlrefleks) lige tændt igen... Tror du du vil blive træt af, at skulle "slæbe" det med, fremfor et kompakt "lommekamera"?

Må jeg gerne svare dig på det? 

Hvis jeg "bare" havde mit kamera til at tage random billeder fordi kvaliteten er god, så ville jeg slå mig selv i hovedet for at have mit spejlrefleks! Det er så kæmpe stort (jeg mener ikke at nikon laver de små kompakte) men sony laver små, kompakte kameraer, de er meget nemmere at gå rundt med. 

Oven i at det er skide besværligt at gå rundt med et alm. størrelses spejlrefleks, så går det nemmere i stykker! Jeg kender en der flækkede sin linse fordi han kom til at slå den ind i en disk i en butik gentagne gange fordi det hang om halsen på ham  

Men! Tjek sony

Anmeld

21. februar 2011

L-Mortil3

DK skriver:

Det må jeg lige kigge nærmere på!

Den skal i hvertfald have en varm varm varm anbefaling herfra!

500D kan godtnok optage video, det kan 450D ikke, men pga videofeaturen i 500D er billedkvalliteten blevet nedprioriteret, efter min mening

En anden fordel ved spejlrefleks, er jo også alle objektiv mulighederne, selv med et mindre godt kamera, men med et godt objektiv kan man få fantastiske billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.