Makro-effekt?? Hvad skal den stå på for at få det frem? Det var vist bare auto tror jeg. Der er vist et makro-objektiv med faktisk... Hmm...
Jeg er blevet lidt bidt af det, så jeg tror jeg vil have nogle kurser i det når jeg har fået anskaffet det kamera vi beslutter os for. Man kan få sådan nogle weekendkurser på AOF mener jeg, så det vil jeg prøve. Jeg har lyst til at vide hvad alle knapperne kan, og bliver vist ikke tilfreds i længden med "kun" at bruge autofunktionen... Mikkel kalder mig den nye paparazi herhjemme, he he...
Og igen tak for vejledning på mail
Uha, det kommer pr automatik for mig... Måske er det en lille blomst?? Hvis du sætter kameraet op mod en lille fod, så ved du at det er den effekt, fordi den stiller SUPER skarpt! Men du skal have den helt ude i 18 mm (ikke zoomet!) ellers driller mit nogle gange!
- Hvis du tjekker min tråd om regnskoven, så kan du på et af billederne se en gren med myrer på - der er makroeffekten brugt! Ellers kunne jeg ikke få det billede ud af det. Og billedet med bananer (ved ikke lige om det er kommet med i tråden egentlig) men det er også taget med makroeffekten, for at få dråberne med!
Jeg kan godt forstå dig!
Det er så hamrende spændende. Kom til Randers, så er jeg frisk, høhø
Det var så lidt - jeg hjælper gerne hvor jeg kan!
Anmeld